Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederlandquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Purdey het volgende:
Ik vond het de 400,- echt niet waardBen net terug van een klein ritje en heb tot nu toe 200 km gereden. Ontzettend weinig nog..
Eens! Dan rijdt je ook eens een grotere rit met je auto, dat kan ook zeker geen kwaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland
Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland
Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = linksquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'
Hoe doen jullie dat?
Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaalEn ik ben van het gericht ergens heen rijden, ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'
Hoe doen jullie dat?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = links.
Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezienquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef L0we het volgende:
Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingen.
Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
TomTom heb ik welTeminste, m'n pa heeft er in een dolle bui ooit eens een gekocht, terwijl die overal de weg wel weet. Hij heeft dat ding geloof ik twee keer gebruikt in 5 jaar tijd
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't
Iemand daar ooit geweest, leuk?
Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelenquote:JDude: Dobbelstenen in de auto vasthouden, mag dat wel van de KLPD?
Nee, daar heb je eigenlijk wel een passagier voor nodig. En je moet dan ook alleen dobbelen bij ANWB-borden, verkeerslichten of iets dergelijks. Anders rij je al vrij snel alleen rondjes in je eigen wijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
JDude: Dobbelstenen in de auto vasthouden, mag dat wel van de KLPD?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijn.
[..]
Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelen
Laat jij nou nét nog een radio nodig hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Handsfree dobbelen!
Het lijkt me best leuk die markt, alhoewel ik eerst dacht dat het een hoog 'Hé, psst, autoradio kopen?' verhaal was. Kan ook eens richting Duitsland gaan, naar de autobahn![]()
Oh, dat is heel vervelend ja! Ik had echt de neiging ze halverwege uit de auto te zetten.quote:Eens kijken wie ik mee kan nemen. Er zijn er een paar die ik meteen schrap: Eén vriendin heeft zelf geen rijbewijs, maar wel commentaar over hoe ik zou moeten rijden. Eén vriend remt met mij 'mee'. 'Oeh, oeh, oehhhh.. Dat ging nét goed..'
Zo las ik een tijdje geleden dat iemand dat gedaan heeft onderweg naar Zuid Frankrijk. Die reed het dan in 3 dagen. Lijkt me een erg mooie rit, maar ook wel iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezien.
Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't
Kloptquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!
Blijkbaar is het dus wel leuk, er zijn veel mensen die er heen willen.
Nope, maar hoor er wel veel positieve verhalen over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kloptheeft iemand ervaring met chiptuning?
Hier ben ik nou echt harstikke goed in geworden ondertussen*O*quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets?
Ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kloptheeft iemand ervaring met chiptuning?
okquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik.
Heb een keer een alfa 156 jtd laten chippen.
35 pk en 80 nm er bij, merk je echt goed! Hij reed daarna nog zuiniger ook, dikke win-win.
Hier moest ik echt even heeeeel hard om lachenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nu de TomTom van m'n vader gekregenGeen idee wat ik ermee moet. Ik zei al: kan ik hem ook op mn fiets monteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |