abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:52:28 #1
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88240070
Aanschouw hier; het negentiende autorij topic.

Discussieer hier over:
- Autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Klussen aan auto's
- Poetsen van je heilige koe
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88240142
Nieuwe ruitenwisser werkt stukken beter :9.. En moet vrijdag verdulleme weer naar Zwolle..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:58:46 #3
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88240199
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe ruitenwisser werkt stukken beter :9
Fijn he! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_88240214
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Fijn he! :D
Ja, maar t kostte me wel 16,50 ;(.. Kan ik ook weer een keer van op en neer naar Zwolle.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:01:51 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88240297
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef monsterd. het volgende:

Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan? :{

Ik kreeg toen de keus: of de auto voor 2000 meenemenzoals ie is, of voor 2250 inclusief kleine beurt en nieuwe apk, poetsbeurt etc ;)
Al vermoed ik dat hij er niets aan heeft gedaan.. Bij de garage hebben ze er apk opgezet en de auto van buiten gepoetst (al was hij van binnen ontzettend smerig). Maargoed, achteraf blijft het een super betrouwbaar autotje *O*
Tja, wat hebben ze ervoor gedaan. Een kleine beurt, waarin ze het rechter-raam-omlaag-mechanisme hebben gemaakt. En een nieuwe APK. Alhoewel dat overbodige luxe was aangezien hij juni '10 nog door de APK was gegaan, en in augustus dus weer. En ik kreeg er een volle tank benzine voor, teminste, dat was de bedoeling, maar hij was net zo leeg als toen ik hem kocht :') Oja, en drie maanden garantie. Maar ja, de kans dat er iets kapot gaat, in de eerste drie maanden na een beurt en APK is klein. Dus achteraf zou ik er nooit meer zoveel geld tegenaan gooien :{w
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:06:02 #6
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88240411
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Purdey het volgende:

[..]

Tja, wat hebben ze ervoor gedaan. Een kleine beurt, waarin ze het rechter-raam-omlaag-mechanisme hebben gemaakt. En een nieuwe APK. Alhoewel dat overbodige luxe was aangezien hij juni '10 nog door de APK was gegaan, en in augustus dus weer. En ik kreeg er een volle tank benzine voor, teminste, dat was de bedoeling, maar hij was net zo leeg als toen ik hem kocht :') Oja, en drie maanden garantie. Maar ja, de kans dat er iets kapot gaat, in de eerste drie maanden na een beurt en APK is klein. Dus achteraf zou ik er nooit meer zoveel geld tegenaan gooien :{w
Oh ja, die 3 maanden garantie had ik ook. Mocht er iets mee zijn dan kon ik hem gewoon omruilen voor een andere auto uit die garage..

Nouja, het blijft wel lastig om dat soort dingen te bepalen. In jouw geval is je raammechanisme iig wel gemaakt.. Maar of je dat 400 euro waard was is ook lastig te bepalen.

Hoeveel heb je nu eigenlijkal met je auto gereden? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:07:25 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88240451
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja, maar t kostte me wel 16,50 ;(.. Kan ik ook weer een keer van op en neer naar Zwolle.
Een collega heeft het voor mij gemaakt; schade 45 Zloties (15 euro) voor 3 stuks :D

Maargoed, nu heb je weer een fijne ruitenwisser, is ook nodig wil je veilig op en neer naar Zwolle kunnen als het regent ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88240463
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:50 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Klopt, maargoed had hem ook goedkoper kunnen hebben. Achteraf moest ik nog een sterretje op eigen kosten vervangen, ruitenwissers vervangen, dashboardlampjes vervangen.. :{
Zit er nu een beter sterretje in? ;).

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:

[..]

Geniaal :D.
Alleen het risico op een BSOD midden op de snelweg is misschien wat minder handig.
Daarom wil ik een versie gaan maken die gebaseerd is op linux ;).
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:11:09 #9
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88240556
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Zit er nu een beter sterretje in? ;).
[..]

Opgevuld sterretje met HPX2 Hars! *)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88240605
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:07 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Een collega heeft het voor mij gemaakt; schade 45 Zloties (15 euro) voor 3 stuks :D

Maargoed, nu heb je weer een fijne ruitenwisser, is ook nodig wil je veilig op en neer naar Zwolle kunnen als het regent ;)
T ging prima.. Als de ruit en de ruitenwisser maar goed vochtig waren :P.. Wel met wat strepen.. En nu is het vlekkeloos.
Moet vrijdag voor een herkansing van 50 minuten heen en weer :r.. Hele klas op 3 mensen na heeft de wiskunde/rekenen toets verkloot. Krijg je als ze zo flauw doen :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:14:21 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88240653
:W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:35:01 #12
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88241241
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:12 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

T ging prima.. Als de ruit en de ruitenwisser maar goed vochtig waren :P.. Wel met wat strepen.. En nu is het vlekkeloos.
Moet vrijdag voor een herkansing van 50 minuten heen en weer :r.. Hele klas op 3 mensen na heeft de wiskunde/rekenen toets verkloot. Krijg je als ze zo flauw doen :')
Nouja, ik sla deze tentamenweek over.. Wel heb ik 9 tentamens die ik nog moet maken, dus als ik weer in Nederland terug ben, heb ik gelijk die week erop tentamens.. Kan ik ook met de auto naar Zwolle want ik weet niet precies tot wanneer ik een OV vergoeding heb.. voor mij is Zwolle van deur tot deur trouwens 40 minuten :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88241337
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nouja, ik sla deze tentamenweek over.. Wel heb ik 9 tentamens die ik nog moet maken, dus als ik weer in Nederland terug ben, heb ik gelijk die week erop tentamens.. Kan ik ook met de auto naar Zwolle want ik weet niet precies tot wanneer ik een OV vergoeding heb.. voor mij is Zwolle van deur tot deur trouwens 40 minuten :D
Voor mij ook zo'n 40-50 minuten :).. En wij moeten de toetsen halen om op stage te kunnen. Maarja als zowat iedereen van dit leerjaar een onvoldoende haalt.. Ligt het naar mijn idee echt niet aan de leerlingen.
Toets hoofdrekenen.. En dan komen ze met 15 opgaven waar je echt wel een tijdje mee bezig bent. Het gaat er naar mijn idee om dat je weet hoe je het moet aanpakken.. En niet dat je alles uit je hoofd kan.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:44:42 #14
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88241538
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Voor mij ook zo'n 40-50 minuten :).. En wij moeten de toetsen halen om op stage te kunnen. Maarja als zowat iedereen van dit leerjaar een onvoldoende haalt.. Ligt het naar mijn idee echt niet aan de leerlingen.
Toets hoofdrekenen.. En dan komen ze met 15 opgaven waar je echt wel een tijdje mee bezig bent. Het gaat er naar mijn idee om dat je weet hoe je het moet aanpakken.. En niet dat je alles uit je hoofd kan.
Balen. Ik mag ook pas weer verder met de opleiding als ik die tentamens heb gehaald.. Maar ik mocht gelukkig wel stage lopen ;)

Ontopic: Ik ga zometeen naar een bibliotheek hier in Warschau, ben benieuwd of ik ergens kan parkeren hier. :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88241630
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Balen. Ik mag ook pas weer verder met de opleiding als ik die tentamens heb gehaald.. Maar ik mocht gelukkig wel stage lopen ;)

Ontopic: Ik ga zometeen naar een bibliotheek hier in Warschau, ben benieuwd of ik ergens kan parkeren hier. :o
Ja heb vrijdag dus de herkansing maar je kan zoiets zo kut voorbereiden in zo'n korte tijd. Vooral als de leerkracht zelf had gezegd dat hij fatsoenlijke getallen zou gebruiken en het dus niet doet.

Wat me nog het meeste irriteert.. Degene die altijd lopen te kutten in de klas hebben wel een voldoende.. De enige 2 of 3 :')
pi_88242240
zit je gisteren in de auto van een maat die werkelijk rijdt alsof hij voor het eerst in een auto zit.
De halve weg is het schokken en bonken terwijl hij schakelt,zeg ik: Waar heb jij in hemelsnaam je rijsbewijs gehaald? Zegtie: Ik heb niet eens een rijbewijs. :o

gelijk aan de kant gedirigeerd de gek. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88242343
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef rubje het volgende:
zit je gisteren in de auto van een maat die werkelijk rijdt alsof hij voor het eerst in een auto zit.
De halve weg is het schokken en bonken terwijl hij schakelt,zeg ik: Waar heb jij in hemelsnaam je rijsbewijs gehaald? Zegtie: Ik heb niet eens een rijbewijs. :o

_O-
pi_88242433
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef rubje het volgende:

_O-. Dat lijkt me wel even schrikken
pi_88243520
Hello!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:01:07 #20
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88244095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Laatste met de auto van m'n pa: 40 euro voor 2 nieuwe voor de voorruit. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:20:54 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88244843
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Oh ja, die 3 maanden garantie had ik ook. Mocht er iets mee zijn dan kon ik hem gewoon omruilen voor een andere auto uit die garage..

Nouja, het blijft wel lastig om dat soort dingen te bepalen. In jouw geval is je raammechanisme iig wel gemaakt.. Maar of je dat 400 euro waard was is ook lastig te bepalen.

Hoeveel heb je nu eigenlijkal met je auto gereden? :)
Ik vond het de 400,- echt niet waard :N Ben net terug van een klein ritje en heb tot nu toe 200 km gereden. Ontzettend weinig nog..

Oja, en nog een tip: Nooit gaan autorijden met Uggs. Met die lompe dingen lijkt het alsof je na elk stoplicht op gaat stijgen. Weet ineens waarom eskimo's geen auto's hebben :')
pi_88245127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik vond het de 400,- echt niet waard :N Ben net terug van een klein ritje en heb tot nu toe 200 km gereden. Ontzettend weinig nog..

Oja, en nog een tip: Nooit gaan autorijden met Uggs. Met die lompe dingen lijkt het alsof je na elk stoplicht op gaat stijgen. Weet ineens waarom eskimo's geen auto's hebben :')
Dat is bijna altijd zo, als je een auto tweedehands koopt. Komen een hoop 'kosten' bij, alleen maar omdat ze de auto dan voor 2-300 euro te koop kunnen zetten.

Dank voor de tip! ;) :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:38:08 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88245484
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat is bijna altijd zo, als je een auto tweedehands koopt. Komen een hoop 'kosten' bij, alleen maar omdat ze de auto dan voor 2-300 euro te koop kunnen zetten.

Dank voor de tip! ;) :')
En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets? ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:38:10 #24
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88245486
Mijn auto stond voor... ik dacht 1200 euro te koop, maar het kan ook 1100 of 1300 geweest zijn. Uiteindelijk voor 770 meegekregen *) (eigenlijk 800 en een tank benzine, maar anders had ik toch moeten tanken)

Daar heb ik wel een beurt aan laten doen voor de zekerheid omdat het particulier was, maar dat was allemaal goed.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88246011
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets? ;)
Daar was ik al achter ja! ;). Maar toch bedankt :P
pi_88247496
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Purdey het volgende:
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland ^O^
pi_88247585
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland ^O^

Eens! Dan rijdt je ook eens een grotere rit met je auto, dat kan ook zeker geen kwaad :).
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:49:41 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88248278
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaal :') En ik ben van het gericht ergens heen rijden, ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'

Hoe doen jullie dat?
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:53:38 #29
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88248432
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:

ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'

Hoe doen jullie dat?
Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = links :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_88248513
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaal :') En ik ben van het gericht ergens heen rijden, ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'

Hoe doen jullie dat?
Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingen :).
pi_88248526
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef JDude het volgende:

[..]

Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = links :P.
_O-
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:58:37 #32
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88248654
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef L0we het volgende:

Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingen :).
Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezien :D.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:00:52 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88248753
TomTom heb ik wel :) Teminste, m'n pa heeft er in een dolle bui ooit eens een gekocht, terwijl die overal de weg wel weet. Hij heeft dat ding geloof ik twee keer gebruikt in 5 jaar tijd :')
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't :)
Iemand daar ooit geweest, leuk?

JDude: Dobbelstenen in de auto vasthouden, mag dat wel van de KLPD?
pi_88248823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
TomTom heb ik wel :) Teminste, m'n pa heeft er in een dolle bui ooit eens een gekocht, terwijl die overal de weg wel weet. Hij heeft dat ding geloof ik twee keer gebruikt in 5 jaar tijd :')
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't :)
Iemand daar ooit geweest, leuk?
Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijn :).
quote:
Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelen :D
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:04:35 #35
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88248947
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:

Nee, daar heb je eigenlijk wel een passagier voor nodig. En je moet dan ook alleen dobbelen bij ANWB-borden, verkeerslichten of iets dergelijks. Anders rij je al vrij snel alleen rondjes in je eigen wijk.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:07:15 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88249059
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef L0we het volgende:

[..]

Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijn :).
[..]

Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelen :D
_O- Handsfree dobbelen!
Het lijkt me best leuk die markt, alhoewel ik eerst dacht dat het een hoog 'Hé, psst, autoradio kopen?' verhaal was. Kan ook eens richting Duitsland gaan, naar de autobahn :')

Eens kijken wie ik mee kan nemen. Er zijn er een paar die ik meteen schrap: Eén vriendin heeft zelf geen rijbewijs, maar wel commentaar over hoe ik zou moeten rijden. Eén vriend remt met mij 'mee'. 'Oeh, oeh, oehhhh.. Dat ging nét goed..' :|W
pi_88249702
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

_O- Handsfree dobbelen!
Het lijkt me best leuk die markt, alhoewel ik eerst dacht dat het een hoog 'Hé, psst, autoradio kopen?' verhaal was. Kan ook eens richting Duitsland gaan, naar de autobahn :')
Laat jij nou nét nog een radio nodig hebben ;). Valt allemaal best wel mee heb ik het idee, al is het ook wel een tijdje geleden dat ik er geweest ben.
quote:
Eens kijken wie ik mee kan nemen. Er zijn er een paar die ik meteen schrap: Eén vriendin heeft zelf geen rijbewijs, maar wel commentaar over hoe ik zou moeten rijden. Eén vriend remt met mij 'mee'. 'Oeh, oeh, oehhhh.. Dat ging nét goed..' :|W
Oh, dat is heel vervelend ja! Ik had echt de neiging ze halverwege uit de auto te zetten.
pi_88249820
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezien :D.
Zo las ik een tijdje geleden dat iemand dat gedaan heeft onderweg naar Zuid Frankrijk. Die reed het dan in 3 dagen. Lijkt me een erg mooie rit, maar ook wel iets teveel van het goede :P
pi_88250385
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:

Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!
Blijkbaar is het dus wel leuk, er zijn veel mensen die er heen willen. :+
pi_88252634
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!
Blijkbaar is het dus wel leuk, er zijn veel mensen die er heen willen. :+
Klopt :P heeft iemand ervaring met chiptuning? :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_88252841
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Nope, maar hoor er wel veel positieve verhalen over.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:51:15 #42
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88253377
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hier ben ik nou echt harstikke goed in geworden ondertussen*O*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88253860
Prachtig weer zo hè

Vandaag lekker gedrift met m'n achterwiel aangedreven oldtimer, haha. Was niet eens de bedoeling.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_88254134
De Nissan Note is weer overleden. Een maand geleden kapte hij er dus ineens mee, de garage kon niets vinden, hebben een stukje gereden, niks aan de hand. Auto weer terug. Ik op vakantie, er werden alleen korte stukjes mee gereden. M'n vader wil me ophalen van Schiphol, auto kapt ermee bij Veenendaal :') . M'n vader was zo ontzettend chagrijnig dat hij de auto naar de garage heeft gebracht en ter plekke een nieuwe auto heeft gekocht :D :') ! En dat voor een man die al twee jaar twijfelt welke Blu-Rayspeler hij wil en welke kleur de keuken moet krijgen. Volgens mij wist hij niet eens wat hij precies kocht, maar hij kreeg een goede prijs voor de Note en hij was dat ding spuugzat en vertrouwde hem niet meer. Het is een kia Venga geworden, ik weet niet welk model precies, donkergrijs. Met ingebouwd navigatiesysteem en camera voor tijdens het inparkeren _O- . Ik ben benieuwd. M'n moeder wilde een Kasquai of hoe je het in vredesnaam typt, maar die kreeg m'n vader te moeilijk in de garage ofzo. En de Toyota Yaris vond hij te klein.
Ben benieuwd wanneer de nieuwe auto komt, ik zal de Nissan missen ;( want hij reed best lekker.
Tap tap tap
pi_88254688
Cherry is terug *O*
RIP Note ;(
pi_88255819
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Ik.

Heb een keer een alfa 156 jtd laten chippen.
35 pk en 80 nm er bij, merk je echt goed! Hij reed daarna nog zuiniger ook, dikke win-win. ^O^
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:02:33 #47
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88255993
Cherry! Chick, we missed you! Hoe was Amerika?
Wat jammer dat de Note nu officieel hersendood is verklaard ;( En dat tijdens je vakantie. Wel grappig trouwens dat ie ermee stopte toen je vader je op kwam halen. Misschien voelde de Note nattigheid en dacht hij 'Oh nee, met háár ga ik zó niet meer rijden! :{w ' Wel hilarisch dat je pa maar gelijk iets nieuws heeft gekocht _O- Kia Venga is tof zie ik net, lijkt wel iets op de Yaris :) Quasqai (Zoiets toch?!) is wel héél erg mooi O+ Maar lastig parkeren denk ik..

Al met al ben ik heel blij dat je weer terugbent! :*
pi_88256418
Amerika was heel gaaf, hele rare verkeersregels :') Heb een paar keer met de handen voor de ogen gezeten. En iedereen bellen achter het stuur, werd bijna iemand voor onze ogen aangereden omdat de kerel niet op zat te letten. Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar kerel in auto was aan het bellen en er liep iemand langs de weg. Auto gaat met bocht om man heen, belandt op de andere rijbaan waar dus al iemand anders reed, stuur werd teruggegooid en man langs de weg werd BIJNA geraakt. Scheelde maar een haartje. Onze chauffeur in de ankers :') . Zulke acties dus.

Ik heb al een maand niet gereden :{ . Wordt weer even wennen denk ik.

En ik heb nu de TomTom van m'n vader gekregen :') Geen idee wat ik ermee moet. Ik zei al: kan ik hem ook op mn fiets monteren? :D
Tap tap tap
pi_88258387
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik.

Heb een keer een alfa 156 jtd laten chippen.
35 pk en 80 nm er bij, merk je echt goed! Hij reed daarna nog zuiniger ook, dikke win-win. ^O^
ok :) ik wil het misschien doen bij mijn 5 serie :) als ik jou verhaal zo hoor... :)
Brinky, de nieuwe BMW
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:13:58 #50
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88258769
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef CherryLips het volgende:

En ik heb nu de TomTom van m'n vader gekregen :') Geen idee wat ik ermee moet. Ik zei al: kan ik hem ook op mn fiets monteren? :D
Hier moest ik echt even heeeeel hard om lachen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')