SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn he!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe ruitenwisser werkt stukken beter
Ja, maar t kostte me wel 16,50quote:
Tja, wat hebben ze ervoor gedaan. Een kleine beurt, waarin ze het rechter-raam-omlaag-mechanisme hebben gemaakt. En een nieuwe APK. Alhoewel dat overbodige luxe was aangezien hij juni '10 nog door de APK was gegaan, en in augustus dus weer. En ik kreeg er een volle tank benzine voor, teminste, dat was de bedoeling, maar hij was net zo leeg als toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef monsterd. het volgende:
Wat hebben ze dan voor die 400 euro aan rijklaarmaak kosten gedaan?![]()
Ik kreeg toen de keus: of de auto voor 2000 meenemenzoals ie is, of voor 2250 inclusief kleine beurt en nieuwe apk, poetsbeurt etc![]()
Al vermoed ik dat hij er niets aan heeft gedaan.. Bij de garage hebben ze er apk opgezet en de auto van buiten gepoetst (al was hij van binnen ontzettend smerig). Maargoed, achteraf blijft het een super betrouwbaar autotje
Oh ja, die 3 maanden garantie had ik ook. Mocht er iets mee zijn dan kon ik hem gewoon omruilen voor een andere auto uit die garage..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tja, wat hebben ze ervoor gedaan. Een kleine beurt, waarin ze het rechter-raam-omlaag-mechanisme hebben gemaakt. En een nieuwe APK. Alhoewel dat overbodige luxe was aangezien hij juni '10 nog door de APK was gegaan, en in augustus dus weer. En ik kreeg er een volle tank benzine voor, teminste, dat was de bedoeling, maar hij was net zo leeg als toen ik hem kochtOja, en drie maanden garantie. Maar ja, de kans dat er iets kapot gaat, in de eerste drie maanden na een beurt en APK is klein. Dus achteraf zou ik er nooit meer zoveel geld tegenaan gooien
Een collega heeft het voor mij gemaakt; schade 45 Zloties (15 euro) voor 3 stuksquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, maar t kostte me wel 16,50.. Kan ik ook weer een keer van op en neer naar Zwolle.
Zit er nu een beter sterretje in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klopt, maargoed had hem ook goedkoper kunnen hebben. Achteraf moest ik nog een sterretje op eigen kosten vervangen, ruitenwissers vervangen, dashboardlampjes vervangen..
Daarom wil ik een versie gaan maken die gebaseerd is op linuxquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Geniaal.
Alleen het risico op een BSOD midden op de snelweg is misschien wat minder handig.
Opgevuld sterretje met HPX2 Hars!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Zit er nu een beter sterretje in?.
[..]
T ging prima.. Als de ruit en de ruitenwisser maar goed vochtig warenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Een collega heeft het voor mij gemaakt; schade 45 Zloties (15 euro) voor 3 stuks![]()
Maargoed, nu heb je weer een fijne ruitenwisser, is ook nodig wil je veilig op en neer naar Zwolle kunnen als het regent
Nouja, ik sla deze tentamenweek over.. Wel heb ik 9 tentamens die ik nog moet maken, dus als ik weer in Nederland terug ben, heb ik gelijk die week erop tentamens.. Kan ik ook met de auto naar Zwolle want ik weet niet precies tot wanneer ik een OV vergoeding heb.. voor mij is Zwolle van deur tot deur trouwens 40 minutenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T ging prima.. Als de ruit en de ruitenwisser maar goed vochtig waren.. Wel met wat strepen.. En nu is het vlekkeloos.
Moet vrijdag voor een herkansing van 50 minuten heen en weer.. Hele klas op 3 mensen na heeft de wiskunde/rekenen toets verkloot. Krijg je als ze zo flauw doen
Voor mij ook zo'n 40-50 minutenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, ik sla deze tentamenweek over.. Wel heb ik 9 tentamens die ik nog moet maken, dus als ik weer in Nederland terug ben, heb ik gelijk die week erop tentamens.. Kan ik ook met de auto naar Zwolle want ik weet niet precies tot wanneer ik een OV vergoeding heb.. voor mij is Zwolle van deur tot deur trouwens 40 minuten
Balen. Ik mag ook pas weer verder met de opleiding als ik die tentamens heb gehaald.. Maar ik mocht gelukkig wel stage lopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij ook zo'n 40-50 minuten.. En wij moeten de toetsen halen om op stage te kunnen. Maarja als zowat iedereen van dit leerjaar een onvoldoende haalt.. Ligt het naar mijn idee echt niet aan de leerlingen.
Toets hoofdrekenen.. En dan komen ze met 15 opgaven waar je echt wel een tijdje mee bezig bent. Het gaat er naar mijn idee om dat je weet hoe je het moet aanpakken.. En niet dat je alles uit je hoofd kan.
Ja heb vrijdag dus de herkansing maar je kan zoiets zo kut voorbereiden in zo'n korte tijd. Vooral als de leerkracht zelf had gezegd dat hij fatsoenlijke getallen zou gebruiken en het dus niet doet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Balen. Ik mag ook pas weer verder met de opleiding als ik die tentamens heb gehaald.. Maar ik mocht gelukkig wel stage lopen![]()
Ontopic: Ik ga zometeen naar een bibliotheek hier in Warschau, ben benieuwd of ik ergens kan parkeren hier.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef rubje het volgende:
zit je gisteren in de auto van een maat die werkelijk rijdt alsof hij voor het eerst in een auto zit.
De halve weg is het schokken en bonken terwijl hij schakelt,zeg ik: Waar heb jij in hemelsnaam je rijsbewijs gehaald? Zegtie: Ik heb niet eens een rijbewijs.![]()
gelijk aan de kant gedirigeerd de gek.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef rubje het volgende:
zit je gisteren in de auto van een maat die werkelijk rijdt alsof hij voor het eerst in een auto zit.
De halve weg is het schokken en bonken terwijl hij schakelt,zeg ik: Waar heb jij in hemelsnaam je rijsbewijs gehaald? Zegtie: Ik heb niet eens een rijbewijs.![]()
gelijk aan de kant gedirigeerd de gek.
quote:Laatste met de auto van m'n pa: 40 euro voor 2 nieuwe voor de voorruit.Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, maar t kostte me wel 16,50.. Kan ik ook weer een keer van op en neer naar Zwolle.
quote:Ik vond het de 400,- echt niet waardOp dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh ja, die 3 maanden garantie had ik ook. Mocht er iets mee zijn dan kon ik hem gewoon omruilen voor een andere auto uit die garage..
Nouja, het blijft wel lastig om dat soort dingen te bepalen. In jouw geval is je raammechanisme iig wel gemaakt.. Maar of je dat 400 euro waard was is ook lastig te bepalen.
Hoeveel heb je nu eigenlijkal met je auto gereden?
quote:Dat is bijna altijd zo, als je een auto tweedehands koopt. Komen een hoop 'kosten' bij, alleen maar omdat ze de auto dan voor 2-300 euro te koop kunnen zetten.Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het de 400,- echt niet waardBen net terug van een klein ritje en heb tot nu toe 200 km gereden. Ontzettend weinig nog..
Oja, en nog een tip: Nooit gaan autorijden met Uggs. Met die lompe dingen lijkt het alsof je na elk stoplicht op gaat stijgen. Weet ineens waarom eskimo's geen auto's hebben
En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd zo, als je een auto tweedehands koopt. Komen een hoop 'kosten' bij, alleen maar omdat ze de auto dan voor 2-300 euro te koop kunnen zetten.
Dank voor de tip!![]()
Daar was ik al achter ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets?
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederlandquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Purdey het volgende:
Ik vond het de 400,- echt niet waardBen net terug van een klein ritje en heb tot nu toe 200 km gereden. Ontzettend weinig nog..
Eens! Dan rijdt je ook eens een grotere rit met je auto, dat kan ook zeker geen kwaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland
Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een dagje rijden? Zie je nog eens wat van ons mooie Nederland
Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = linksquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'
Hoe doen jullie dat?
Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ons mooie Nederland, ja dat is wel zo hé? Ik ben een verwend Rotterdams stadskind, terwijl er zoveel mooie routes zijn in Nederland. Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Ik ben alleen bang dat ik verdwaalEn ik ben van het gericht ergens heen rijden, ik denk dan al snel 'Maar ik moet toch érgens heen rijden?'
Hoe doen jullie dat?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dobbelsteen mee. 1/2 = rechts, 3/4 = rechtdoor, 5/6 = links.
Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezienquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef L0we het volgende:
Rij naar een leuk dorpje / stadje in de buurt, binnendoor. Dan zie je vanzelf genoeg mooie dingen.
Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
TomTom heb ik welTeminste, m'n pa heeft er in een dolle bui ooit eens een gekocht, terwijl die overal de weg wel weet. Hij heeft dat ding geloof ik twee keer gebruikt in 5 jaar tijd
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't
Iemand daar ooit geweest, leuk?
Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelenquote:JDude: Dobbelstenen in de auto vasthouden, mag dat wel van de KLPD?
Nee, daar heb je eigenlijk wel een passagier voor nodig. En je moet dan ook alleen dobbelen bij ANWB-borden, verkeerslichten of iets dergelijks. Anders rij je al vrij snel alleen rondjes in je eigen wijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
JDude: Dobbelstenen in de auto vasthouden, mag dat wel van de KLPD?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest ja, was toen vrij regenachtig, dus niet heel veel te beleven. Maar schijnt wel erg leuk te zijn.
[..]
Gewoon op de vloer leggen, hard remmen, dan kan je handsfree dobbelen
Laat jij nou nét nog een radio nodig hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Handsfree dobbelen!
Het lijkt me best leuk die markt, alhoewel ik eerst dacht dat het een hoog 'Hé, psst, autoradio kopen?' verhaal was. Kan ook eens richting Duitsland gaan, naar de autobahn![]()
Oh, dat is heel vervelend ja! Ik had echt de neiging ze halverwege uit de auto te zetten.quote:Eens kijken wie ik mee kan nemen. Er zijn er een paar die ik meteen schrap: Eén vriendin heeft zelf geen rijbewijs, maar wel commentaar over hoe ik zou moeten rijden. Eén vriend remt met mij 'mee'. 'Oeh, oeh, oehhhh.. Dat ging nét goed..'
Zo las ik een tijdje geleden dat iemand dat gedaan heeft onderweg naar Zuid Frankrijk. Die reed het dan in 3 dagen. Lijkt me een erg mooie rit, maar ook wel iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Of neem een TomTom mee op een langere rit, en stel "snelwegen vermijden" in. Zo ben ik eens van omgeving Zwolle naar Breda gereden. Heel wat gezien.
Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Purdey het volgende:
Weet je wat ik weleens zou willen zien? De Bazaar in Beverwijk, uurtje rijden schijnt 't
Kloptquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit geweest, onderweg naar m'n moeder wel regelmatig langs gereden en daarom 1 tip: Vertrek vroeg, die afrit zorgt af en toe voor kilometers lange file!
Blijkbaar is het dus wel leuk, er zijn veel mensen die er heen willen.
Nope, maar hoor er wel veel positieve verhalen over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kloptheeft iemand ervaring met chiptuning?
Hier ben ik nou echt harstikke goed in geworden ondertussen*O*quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
En met hakken autorijden is ook lastig, misschien heb je aan die tip ook iets?
Ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Kloptheeft iemand ervaring met chiptuning?
okquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik.
Heb een keer een alfa 156 jtd laten chippen.
35 pk en 80 nm er bij, merk je echt goed! Hij reed daarna nog zuiniger ook, dikke win-win.
Hier moest ik echt even heeeeel hard om lachenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nu de TomTom van m'n vader gekregenGeen idee wat ik ermee moet. Ik zei al: kan ik hem ook op mn fiets monteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |