quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
een ode aan mijn verloren liefdequote:
Ik wel, maar met pijn in mijn hartquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Cherna het volgende:
Wie doet nou zijn Bella van de hand. Ik zou haar niet kunnen missen
Je was op zoek naar een 156SW JTD toch ?quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik wel, maar met pijn in mijn hart
alleen wat er voor terugkomt rijdt minstens net zo lekker
nee dat was Fristickquote:Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je was op zoek naar een 156SW JTD toch ?
Wadan ??quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat was Fristick
Ik heb al een nieuwe gekauft
burgerbak 1e klassequote:
Je bent in de war met dequote:
Denk dat de rubbers niet helemaal je-van-het meer zijn. Maar het kan ook via de deur-rubbers of het schuifdak komen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens.. waarom zou lexaan minder waterdicht zijn als glas ?? als de rubbers maar een beetje fatsoenlijk aansluiten lijkt me dat het niet zou mogen lekken![]()
Die carglass prutsers gebruiken die zooi standaard om noodruiten mee te maken ..
Truste Alexquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja de enige Alfa waar ik ooit in gereden heb, met mijn 3 dagen rijervaring destijds, een uur nadat ik mn auto in mn huis geparkeerd hadDat vond ik TOEN best eng ja
Bedtijd, ben nog steeds zo belabberd als een halve haan.
Meestal is het binnen 10 minuten gepiept met de tuinslangquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat de rubbers niet helemaal je-van-het meer zijn. Maar het kan ook via de deur-rubbers of het schuifdak komen.
Ik kan niet goed zien waar het vandaan komt omdat ik nog niet vlak-na of tijdens de regen heb gekeken
Ja, kan ik hem weer uit gaan zuigen zekerquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
Meestal is het binnen 10 minuten gepiept met de tuinslang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |