Wat een evil lachjequote:
Oh, verschrikkelijk idd.. Heb besloten niet meer te prestigen zodat ik gewoon alle guns kan gebruiken als ik mw2 weer wil spelen, en ben nu alle snipers aan het masteren.. Die FMJ kills zijn echt kut!quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef KaMo het volgende:
Geen 40 fmj kills meer hoeven maken voor Extended Mags
Tip die ik volgens mij van Stoma kreeg voor Sniper FMJ challenge, maak one shot kills door ruiten, dat telt ook mee als FMJ challengequote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh, verschrikkelijk idd.. Heb besloten niet meer te prestigen zodat ik gewoon alle guns kan gebruiken als ik mw2 weer wil spelen, en ben nu alle snipers aan het masteren.. Die FMJ kills zijn echt kut!
Bij Terminal vanuit de cockpit de gang in telt ook volgens mij, en die voorruit blijft heel. Had er daar een keer 6 in een potje, tikt lekker aanquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tip die ik volgens mij van Stoma kreeg voor Sniper FMJ challenge, maak one shot kills door ruiten, dat telt ook mee als FMJ challenge
Mr. F. Castroquote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef Elkouw het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen L4D 2 en dit spel haha
Whateva, iemand van de FOK!-L337OR ownage krew die snipt gaf me die tipquote:
Zolang je met Stoma in het team zat was het niet erg als hij met de FAL speeldequote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat niet leuk worden met Stoma en de Fal. Ding is nog vlugger
Haha die vond ik er ook al tof uit zienquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
De fal ziet er niet uit. Ik ga voor de m14
quote:
quote:
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallenquote:
Ja, mijn PSN is KaMo_NLquote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallen
Tof! Ik zal je binnenkort even toevoegen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallen
Dat wist ikquote:
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef Roces18 het volgende:
http://www.gamespot.com/s(...)ty_black_ops20101101
uur lang multiplayer
Mja dat nullificeert het natuurlijk wel een beetje...Jammer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoe
Ach ja, het is wel weer een leuke toevoeging. En ik hoef toch niet alle wapens want meestal gebruik ik er maar 3 of 4.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoe
Hmm dat heb ik gister wel gedaan, maar kreeg niks :/ of ik heb er 1 gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Roces18 het volgende:
"" If u pop of the heads of all the mannequins you get a little surprise""
in nuketown is dat. Dus met een heel team alle mannequins kapot kknallen
Als nuketown voorbij is is er een nuke die alles opblaast![]()
Ja, je kan het ook niet in je eentje doen. Het moet binnen een bepaalde tijd. Dus zorg dat je zoveel mogelijk teamleden hebt, en het moeten allemaal headshots zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik gister wel gedaan, maar kreeg niks :/ of ik heb er 1 gemist
Barebones?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Xblister het volgende:
Barebones veriation of every gamemode
Hmm het zijn er nog een paar, maar niemand weet nu denk ik hoeveel tijd je hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook niet in je eentje doen. Het moet binnen een bepaalde tijd. Dus zorg dat je zoveel mogelijk teamleden hebt, en het moeten allemaal headshots zijn.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:35 schreef 2010of11 het volgende:
[..]
Van mij hoef je het niet te geloven maakt mij toch niets uit. Ik kan je zo alle spoilers vertellen als het nodig is.
[..]
Hij is al sinds zondagavond gelekt op de torrentsite's/nieuwsgroepen
Hij is wel gelekt, mafkeesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Leugenaar.Hij is nog nergens gelekt..... Attention whore.
Laat maar zien freeloadertje van me. Hij heeft EVENTJES op internet gestaan, nu niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij is wel gelekt, mafkeesAl sinds zondagavond verkrijgbaar.
Hij is al weer gebroken, dus verwacht voor begin december nog de lt+quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of ie expres is geleaked om deze reden weet ik niet. Elke game lekt uit. BO is natuurlijk wel een hele boeiende titel, dus kan zo maar zijn dat ze dat zo regelen ja. Ban hammer en hop, hoop illegale spelers geweerd van Xbox Live. Nu boeit Xbox Live me geen zier, dat heb ik niet dus of ik daar ook van geband zou worden, boeiend.
Wat wel boeiend is in de nieuwe dashboard update is de nieuwe check op of je schijfje legaal is of niet. Want als die update betekent dat je geen backups meer kunt spelen van welk spel dan ook, dan ga ik dus nog even niet updaten tot er nieuwe fw is
quote:Is dat zo? Want ik had wel nog gelezen dat de bekende persoon zeg maar wel wat punten had opgesteld over de huidige update, en hij was ook bezig over de nieuwe LT+ maar ik heb nog niets gelezen over het feit dat ie alweer gebroken was. Heb je meer info?Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij is al weer gebroken, dus verwacht voor begin december nog de lt+
quote:hij heeft hem meteen gistermiddag gebroken. die c4e checks dan.. maar ga hier geen links plaatjes.. zoek maar op googleOp dinsdag 2 november 2010 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat zo? Want ik had wel nog gelezen dat de bekende persoon zeg maar wel wat punten had opgesteld over de huidige update, en hij was ook bezig over de nieuwe LT+ maar ik heb nog niets gelezen over het feit dat ie alweer gebroken was. Heb je meer info?
quote:mja precies, ik ben nu op een locatie dat ik dat even niet kan opzoeken. het ging me dus ook meer om de info dan een link naar een locatie, want die weet ik wel te vindenOp dinsdag 2 november 2010 12:26 schreef Xblister het volgende:
[..]
hij heeft hem meteen gistermiddag gebroken. die c4e checks dan.. maar ga hier geen links plaatjes.. zoek maar op google
quote:volgens mij snap je het niet helemaalOp dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef Roces18 het volgende:
http://www.gamespot.com/s(...)ty_black_ops20101101
uur lang multiplayer
quote:Aaah, kijk dat klinkt alweer heel wat beter.Op dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
volgens mij snap je het niet helemaal
Je unlocked niet per wapen ofzo..
het is bijf: in level 5 unlock je smg wapens. dan kan je in 1x alle smgs wapens kopen die je wilt.
dus niet 1 voor 1 unlocken.
ja dat was bij MW1 en MW2 ook het geval he? Beetje jammer is dat wel inderdaad. Maar goed, niet klagen, er is wel weer een nieuw deel wat we kunnen spelen nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef SonicVolcano het volgende:
De singleplayer zal wel weer heel kort zijn zeker?
Er wordt volgens mij wel gevraagd of je een nieuwe update wil instaleren, maar dat kan je gewoon wegklikken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef 2010of11 het volgende:
[..]
Die update zit niet bij black ops, heb namelijk nog hetzelfde dashboard.
En voor de rest heeft het geen gevolgen voor je xbox als je geen live gebruikt.
ah okquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef 2010of11 het volgende:
[..]
Ik ben het niet tegengekomen
[..]
Is langer als die van mw2 volgens mij
[..]
Nope kan alleen als je op xbox live zit, je kan wel zombies spelen. Enige wat je kan doen is splitscreen tegen elkaar. Alle wapens,perks,camo's (waaronder gold) zijn dan unlockt.
True that, maar het is dus wel aan te zetten, daarom kreeg je ook die patch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Xblister het volgende:
[..]
Maar die in fifa 09 is inactief, so no worries. tot nu is alleen van fable3 bekent dat er ap2.5 checks in zitten..
Een illegale versie uitgespeeld hebben en dan zeggen dat 'ie "zeker het geld waar is." Stomme pauperquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef 2010of11 het volgende:
[..]
Heb nu net het spel uit en hij is beter als MW2, zeker het geld waard.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een illegale versie uitgespeeld hebben en dan zeggen dat 'ie "zeker het geld waar is." Stomme pauper
Wie weet heeft ie hem gepre-ordered.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een illegale versie uitgespeeld hebben en dan zeggen dat 'ie "zeker het geld waar is." Stomme pauper
Inderdaad. Ik speel hem even op de Xbox, maar zodra hij uitkomt koop ik hem meteen voor de PS3.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie hem gepre-ordered.
Alsof iemand al het plot van singleplayer wil wetenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef v1tje het volgende:
Ik had ze ook al op de andere staan maar nu staan ze hier mooi boven aan hopelijk vinden jullie ze eventjes mooi:
Veel plezier er mee;).
Niet aangedacht heb gewoon wat gepost wat ik kon vinden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Alsof iemand al het plot van singleplayer wil weten
wil jij spelen met die kneuzen hier?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:23 schreef Djeffx het volgende:
Kan niet wachten om m te spelen!
Helaas heb ik nu 2tentamen weken dus kan ik m de 11e pas spelen, misschien samen met wat Fokkers.
Solid_Ghost8 is mijn psn.
Als mijn moderaties je niet aanstaan zie ik je graag in GAM FB topic.quote:
Denk het wel! Lang geleden dat ik met jullie CoD online heb gespeeldquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering wat een topic! Gelukkig zijn de meeste PS3, want daar hoef ik echt niet mee te spelen
Oh en toppie Morph! Ga je ook voor BlackOps?
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een joke Black ops --> Black copsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als mijn moderaties je niet aanstaan zie ik je graag in GAM FB topic.
Ik, zijnde de poster van het plaatje, ben het met deze uitspraak eens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef badboynova het volgende:
Ik gaf je gister ook gelijk om warez uit te bannen, vond het alleen vreemd dat uit enkel
een plaatje gelijk een conclusie getrokken werd.
Tuurlijk zit dat er in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
Als er geen hardcore in zit dan komt deze spelletje hier niet in het huisje.
Mag ik dan ook mee spelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel! Lang geleden dat ik met jullie CoD online heb gespeeld
Okquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, was gewoon een joke Black ops --> Black cops![]()
Ik gaf je gister ook gelijk om warez uit te bannen, vond het alleen vreemd dat uit enkel
een plaatje gelijk een conclusie getrokken werd.
Heb geen vrienden in me echte leven hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
wil jij spelen met die kneuzen hier?
normaal reageren is al te moeilijk voor sommigen..
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:27 schreef AceHighHugo het volgende:
Tvp! Ik heb echt zin in dit spel!
Waar is hij het goedkoopst te pre-orderen? (PS3)
mediaoffer voor nederland sowieso, en anders zal je moeten uitwijken naar> UKquote:
Loop alstjeblieft geen knowall uit te hangen als je iets niet zeker weet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
volgens mij snap je het niet helemaal
Je unlocked niet per wapen ofzo..
het is bijf: in level 5 unlock je smg wapens. dan kan je in 1x alle smgs wapens kopen die je wilt.
dus niet 1 voor 1 unlocken.
van de Tactical Insertons word door de makers zelf gezegd in een aantal filmjes. en van de wapens is wel dat je het unlocked zo als de perks. alleen is per wapen ding anders smg unlock je wel ja. kan je zien in het filmpjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Loop alstjeblieft geen knowall uit te hangen als je iets niet zeker weet.![]()
Je unlocked wapens nog steeds per level, de truc is dat je dan wel ineens alle attachments hebt, dus die hoeft je niet meer vrij te spelen d.m.v. challenges. Hierbij moet je het wapen en alle attachments wel nog steeds kopen.
Wat ik een tijdje geleden ook langs zag komen was dat je "Tactical Insertons" niet meer kon gebruiken in FFA door het gevolg van boosters??
TI kunnen nog steeds gebruikt worden in FFA. Trayarc/VAC krijgt alleen een melding als de TI vaak achter elkaar gebruikt wordt. (zeg in een FFA match een of meer keer in de 20 seconde)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
van de Tactical Insertons word door de makers zelf gezegd in een aantal filmjes. en van de wapens is wel dat je het unlocked zo als de perks. alleen is per wapen ding anders smg unlock je wel ja. kan je zien in het filmpje
Van de TI's moet ik je gelijk geven, doen het alleen nog in private matches. De wapens aan de andere kant:quote:Hello,
We love Tac Insert. It does a few things for the game strategy. A well organized team of Tac Insert user can roll the competition in Demo. It’s grand, really, and how it should be. Counter by organizing your own team of Tac Insert users and roll with Hacker.
It also solves a problem. A lot of you are super convinced you can make a better spawn system than we can. That’s cool. So, here you go. Here is Tac Insert. Pick your own spawn point and stop yelling at me.
Trying to use Tac Insert but are getting Tac Insert spawned camped? Well, you probably deserve that but you can now cancel your own Tac Insert in the Killcam. That’s new to Black Ops.
The main reason I am not as worried about Tac Insert as you? We can disable it. And, I just did for Free-For-All (hardcore and core) variants. It will still work in Private Matches in Free for All, but then you don’t get XP in Private Matches so it can’t be used for boosting.
The game has a reporting system. Report boosters and let’s make examples of them. Once you lay the ban hammer on enough bad people word will get around that we don’t take too kindly to this sort of thing.
David ‘Vahn’ Vonderhaar
ja daar zie je de smgs. dat zeg ik toch netquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
[..]
Van de TI's moet ik je gelijk geven, doen het alleen nog in private matches. De wapens aan de andere kant:
Kijk zelf maar, 1 uur lange Multiplayer capture van gamespot samen met de Designer, en als je Engels te slecht is kun je het ook nog eens zien als één van de matches ten einde is.
Sorry maar van je vorige reactie kon ik echt geen soep maken. Gebrek aan interpunctie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja daar zie je de smgs. dat zeg ik toch net
Ik gok op een nuke-explosie tijdens de match zelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik vraag me af wat er dan gebeurt als je al die hoofden van die poppen afschiet.
Dat ga je niet menen? (en hoezo speel jij hardcore?)quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
Als er geen hardcore in zit dan komt deze spelletje hier niet in het huisje.
Hardcore is imo ook de enige serieuze modus.. normal mode is gay. 30 kogels om te sterven..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen? (en hoezo speel jij hardcore?)
No shit.. maar de rest vind het gay omdat het easy sprayen isquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hardcore is imo ook de enige serieuze modus.. normal mode is gay. 30 kogels om te sterven..
Niet lullen! Je hebt het er elke keer over dat je hitmarkers krijgtquote:
Sowieso geintresseerd ik heb je ook even pm gestuurd;-).quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hardcore is imo ook de enige serieuze modus.. normal mode is gay. 30 kogels om te sterven..
Vandaar de " 3 of 4quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niet lullen! Je hebt het er elke keer over dat je hitmarkers krijgt
quote:Lightweight Challenges:
Escape death 5 times after being shot
Get 15 melee kills
Get 10 offense medals by killing ops near their objectives
Scavenger Challenges:
Get 2 kills without dying
Get 10 lethal grenade kills with resupplied grenades
Resupply 150 times with scavenger
Ghost Challenges:
Destroy 30 aircraft without killstreaks
Destroy 5 sentry guns
Kill 20 enemies while their spy plane or blackbird is up
Flak Jacket:
Plant/defuse 10 bombs in demolition
Survive 10 explosions
Throw back 5 enemy grenades
Hardline:
Earn and call in attack dogs
Get a 7 killstreak
Share 10 care packages with teammates
Hardened:
Get 30 kills through walls
Destroy 10 pieces of enemy equipment through walls
Shoot 200 bullets into enemy aircraft
Scout:
Get 30 headshots
Get 50 one shot one kills
Get 50 kills with secondary weapons
Steady Aim:
Get 150 hip-fire kills
Melee 2 enemies consecutively 3 times
Get 100 kills after sprinting
Sleight of Hand:
Get 150 kills while ADS
Reload and finish off the enemy you wounded 10 times (shoot, reload, kill X10)
Kill an enemy within 5 seconds of reloading 30 times
Warlord:
Get 25 frag or semtex kills
Get 5 multi-kills with grenades
Get 150 kills using guns with two attachments
Marathon:
Capture 15 flags
Get first blood 10 times
Run 26 miles using marathon
Ninja:
Get 15 backstabber medals
Plant the bomb in search and destroy 10 times
Get 150 kills using the suppressor attachment
Second Chance:
Get 3 headshot kills in second chance
Get 20 kills in second chance
In second chance, kill the guy who downed you 5 times
Hacker:
Destroy 25 equipment or explosives using hacker
Kill an enemy with claymores or c4 25 times
Kill 25 enemies within jammer or motion sensor radius
Tactical Mask:
Kill 20 enemies that are stunned by your concussion grenade
Kill 20 flashbanged enemies by your flashbang
Kill 20 enemies poisoned by your nova gas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik vraag me af wat er dan gebeurt als je al die hoofden van die poppen afschiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
dat is beter werk dan 120 kills maken voor een pro perk, zo moet je er nog eens iets voor doenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:41 schreef Roces18 het volgende:
Dit is wat je moet doen voor de pro perks:
[..]
Vind ze wel ernstig moeilijk hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
dat is beter werk dan 120 kills maken voor een pro perk, zo moet je er nog eens iets voor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |