Wat een evil lachjequote:
Oh, verschrikkelijk idd.. Heb besloten niet meer te prestigen zodat ik gewoon alle guns kan gebruiken als ik mw2 weer wil spelen, en ben nu alle snipers aan het masteren.. Die FMJ kills zijn echt kut!quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef KaMo het volgende:
Geen 40 fmj kills meer hoeven maken voor Extended Mags
Tip die ik volgens mij van Stoma kreeg voor Sniper FMJ challenge, maak one shot kills door ruiten, dat telt ook mee als FMJ challengequote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh, verschrikkelijk idd.. Heb besloten niet meer te prestigen zodat ik gewoon alle guns kan gebruiken als ik mw2 weer wil spelen, en ben nu alle snipers aan het masteren.. Die FMJ kills zijn echt kut!
Bij Terminal vanuit de cockpit de gang in telt ook volgens mij, en die voorruit blijft heel. Had er daar een keer 6 in een potje, tikt lekker aanquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tip die ik volgens mij van Stoma kreeg voor Sniper FMJ challenge, maak one shot kills door ruiten, dat telt ook mee als FMJ challenge
Mr. F. Castroquote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef Elkouw het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen L4D 2 en dit spel haha
Whateva, iemand van de FOK!-L337OR ownage krew die snipt gaf me die tipquote:
Zolang je met Stoma in het team zat was het niet erg als hij met de FAL speeldequote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat niet leuk worden met Stoma en de Fal. Ding is nog vlugger
Haha die vond ik er ook al tof uit zienquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
De fal ziet er niet uit. Ik ga voor de m14
quote:
quote:
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallenquote:
Ja, mijn PSN is KaMo_NLquote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallen
Tof! Ik zal je binnenkort even toevoegen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okej dan, mijn PSN is RJW258, kan zijn dat ik enkele van jullie al in me lijst heb, maar lijkt me wel tof om samen potje te knallen
Dat wist ikquote:
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef Roces18 het volgende:
http://www.gamespot.com/s(...)ty_black_ops20101101
uur lang multiplayer
Mja dat nullificeert het natuurlijk wel een beetje...Jammer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoe
Ach ja, het is wel weer een leuke toevoeging. En ik hoef toch niet alle wapens want meestal gebruik ik er maar 3 of 4.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
tsjong je hebt nog steeds dat je na een aantal levels pas een wapen kan kopen dus je hebt niks aan dat koopgedoe
Hmm dat heb ik gister wel gedaan, maar kreeg niks :/ of ik heb er 1 gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Roces18 het volgende:
"" If u pop of the heads of all the mannequins you get a little surprise""
in nuketown is dat. Dus met een heel team alle mannequins kapot kknallen
Als nuketown voorbij is is er een nuke die alles opblaast![]()
Ja, je kan het ook niet in je eentje doen. Het moet binnen een bepaalde tijd. Dus zorg dat je zoveel mogelijk teamleden hebt, en het moeten allemaal headshots zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik gister wel gedaan, maar kreeg niks :/ of ik heb er 1 gemist
Barebones?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Xblister het volgende:
Barebones veriation of every gamemode
Hmm het zijn er nog een paar, maar niemand weet nu denk ik hoeveel tijd je hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook niet in je eentje doen. Het moet binnen een bepaalde tijd. Dus zorg dat je zoveel mogelijk teamleden hebt, en het moeten allemaal headshots zijn.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:35 schreef 2010of11 het volgende:
[..]
Van mij hoef je het niet te geloven maakt mij toch niets uit. Ik kan je zo alle spoilers vertellen als het nodig is.
[..]
Hij is al sinds zondagavond gelekt op de torrentsite's/nieuwsgroepen
Hij is wel gelekt, mafkeesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Leugenaar.Hij is nog nergens gelekt..... Attention whore.
Laat maar zien freeloadertje van me. Hij heeft EVENTJES op internet gestaan, nu niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij is wel gelekt, mafkeesAl sinds zondagavond verkrijgbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |