was dat nou weer voor gelul, ik heb niets veranderd hier..quote:Je gebruikt waarschijnlijk een methode of browserplugin om de pagina aan te passen. Indien deze is ingeschakeld bieden wij geen garanties op de werking van deze site. Het gaat om browserplugins als Stylish of Greasmonkey. Met het gebruik hiervan gebruik je een functie die alleen voor houders van een FOK!full of FOK!pimp account zijn voorbehouden. Je kunt zo'n account hier aanschaffen.
Dan is hij verzonden vanaf China en ergens onderweg blijven steken... je zou TNT kunnen contacterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Flows het volgende:
Trackte mn pakketje wat betekend dit?
departure from outward office of exchange
Tiffany zei 3 week geleden over 1 week zal het wel bezorgd zijn maximaal 2 weken..
Als je het over de duivel hebt zie je zijn staart, mijn 1e pakketje is binnen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:07 schreef toetsenbordridder het volgende:
nog aan het wachten op mijn pakketjes, morgen alweer een maand geleden
Ah, makes complete sense now. What was i thinking..?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Loll het volgende:
[..]
dat is wel baalen ja. zo zie je maar weer soms loont nederland wel. met dat soort dingen.
nee ben pas net thuis, lekke band op het stationquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef DobbelSteen200 het volgende:
worden jullie pakketjes 's avonds bezorgd?
ja, in de winkelquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje:
Een tablet (liefst met android) met gps, bestaat zoiets? En waar?
Het downloaden gaat nog, maar zodra ik het programma wil openen komt er een melding dat de applicatie niet juist geinitialiseerd kan worden oid. Mss ligt t probleem hier..quote:
Heb je het .NET Framework? Ik geloof dat je 3.5 minimaal moet hebben... Maak anders even een screenshotje, dan kijk ik er even naarquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Yunus48 het volgende:
[..]
Het downloaden gaat nog, maar zodra ik het programma wil openen komt er een melding dat de applicatie niet juist geinitialiseerd kan worden oid. Mss ligt t probleem hier..
Bij mijn best wel vaak.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Jezelf verbeteren en dan nog alles fout doen wat maar kan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Loll het volgende:
[..]
dat is wel baalen ja. zo zie je maar weer soms loont nederland wel. met dat soort dingen.
wat een ramp:oquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:25 schreef rubensanti het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn varkentje van focalprice, duurt nu al anderhalve maand
Bij mij altijd 's ochtends.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Limburg?quote:
Is al verstuurd naar mequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Die ballenvrouw verstuurt niet naar NL, deze wel http://cgi.ebay.com/Cool-(...)3adcb7#ht_2428wt_905
Waarom sturen zoveel mensen expliciet naar nederland eigenlijk? Ik zie het regelmatig. Ships to: worldwide Excludes: Netherlands. En dan geen andere landen, of 1 of 2 of zo.
Ohquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Is al verstuurd naar medenk dat ze het pas veranderd heb dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand hier ervaring met zendingen vanuit Australië? Met name hoe lang het duurt, heb namelijk op eBay wat gekocht uit Australië, en vrees dat het weken gaat duren.
Gaat hier om:
[ afbeelding ]
Australie is toch een provincie van China?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,
Maar geen ervaringen met verzendingen vanuit daar... sawryyy
Volgensmij heb jij de discussie over hdmi kabels in het vorige topic een beetje gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef S_Valentine het volgende:
Iemand een HDMI kabel van China die het goed doet? Dus bied me geen aan, tenzij je hem zelf hebt ervaren.
Niet dat ik weet, maar je kunt natuurlijk altijd even op ebay kijken, of het vragen aan BuyInCoins (die verkopen wel meer van die kleine dingen in bulk).quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef forsho het volgende:
Is er een chinese webshop die losse leds verkoopt?
2 euro per 100 op ebay. Goedkoper ga je ze niet snel vinden in de webshops, ik ben ze iig nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef forsho het volgende:
Is er een chinese webshop die losse leds verkoopt?
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,
Maar geen ervaringen met verzendingen vanuit daar... sawryyy
dankje, helemaal aan me voorbij gegaan, op die chinese sites zie je alleen maar van dat prul met led ingebouwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
2 euro per 100 op ebay. Goedkoper ga je ze niet snel vinden in de webshops, ik ben ze iig nog niet tegengekomen.
Ik zal een linkje zoeken.
http://cgi.ebay.com/100-5(...)&hash=item20b43b6ab0
2,69 dollar inclusief verzendkosten.
Meer: http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
Ik ben er vorig jaar ook lang naar aan het zoeken geweest, tot ik wist dat "5mm led" genoeg wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef forsho het volgende:
[..]
dankje, helemaal aan me voorbij gegaan, op die chinese sites zie je alleen maar van dat prul met led ingebouwd
action is echt heel goedkoop hoor, als je dat nog niet goedkoop genoeg vindt ben je echt cheap. Of bedoel je van die grotere glowsticks (iets professioneler)quote:Op woensdag 3 november 2010 00:10 schreef W00fer het volgende:
En nog steeds kan ik geen goede glowsticks bestellen. Er zijn wel winkeltjes hier in Nederland die ze hebben, maar nog veel te duur.
Niet die dingen die tieners op hun tong leggen neequote:Op woensdag 3 november 2010 00:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
action is echt heel goedkoop hoor, als je dat nog niet goedkoop genoeg vindt ben je echt cheap. Of bedoel je van die grotere glowsticks (iets professioneler)
Ze hebben ook breekstaafjes daarquote:Op woensdag 3 november 2010 00:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Niet die dingen die tieners op hun tong leggen nee
Ik doel op de groter dan 60mm.
Ja hebben ze nog, 15 voor 70 cent tot een euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ze hebben ook breekstaafjes daar
http://www.gadgetwinkel.nl/N_art_6832.html
Waar je van die armbandjes van kan maken
Tenminste dat hadden ze altijd wel
Kan zijn dat het nu weg is, zou je even een andere budget shop moeten proberen..
Dit ook nog te dun? http://cgi.ebay.com/50-22(...)&hash=item2eb0fb71efquote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef W00fer het volgende:
Die had ik al gezien. Veul te dun. Ik zoek dikke jongens.
Mja, het is normaal dat dingen na verloop van tijd van prijs veranderen. Heb het zelf al een aantal keer gehad met DealExtreme.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef W00fer het volgende:
Wat moet je er trouwens aan doen als artikelen op BIC goedkoper worden. Voel me best geflashed.
Vorige week 10 euro betaald voor artikel, nu is ie 8 euro.
Een 'naughty gadget' in actie?quote:Op woensdag 3 november 2010 01:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja, het is normaal dat dingen na verloop van tijd van prijs veranderen. Heb het zelf al een aantal keer gehad met DealExtreme.
Overigens... binnenkort heb ik een leuk digitaal cadeautje voor jullie betreffende de Chinese webshops
Misschien leuk om het met Sinterklaas online te zetten... en nee, het is niets illegaals
Haha, nee hoorquote:
haha ja dat is zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.
Zie hier geregeld vragen van verzendingen uit Amerika of andere landen, en ik kan t weten, want ik loop al 184 topics mee
I pity the newbie who doesn't know the oldbies.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.
Zie hier geregeld vragen van verzendingen uit Amerika of andere landen, en ik kan t weten, want ik loop al 184 topics mee
Ja, was best wel handig.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Haha, nee hoorZoals ik al zei... een digitaal cadeautje.
Maar ik denk dat de meesten hier het wel leuk/handig zullen vinden
Hint: herinnert iemand zich dxgrid nog?
Daar was inderdaad meer uit te halen, nog veel aan gewerkt?quote:Op woensdag 3 november 2010 01:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Haha, nee hoorZoals ik al zei... een digitaal cadeautje.
Maar ik denk dat de meesten hier het wel leuk/handig zullen vinden
Hint: herinnert iemand zich dxgrid nog?
Wat besteld en wat gekregen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef MagischMannetje het volgende:
Heb ik een verkeerd item van tiffany gekregen wil ze me 3$ discount geven. doen/niet doen?
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?quote:
Je kan heus wel 5 dollar vragen hoor. Denk dat ze haar klanten niet zo weg zet..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?
Mjah, zonder te weten hoe jullie communicatie verlopen is valt er weinig over te zeggen.. Maar goed, er vanuit gaande dat je wel over hebt kunnen brengen wat je exact wilde: ik zou haast zeggen; niet goede item gehad = full refund.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?
binnen 3 dagen, zie mijn bericht van gisterenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Betekent dat dat ik mijn pakketje morgen kan verwachten?
Ik heb ze de mail gestuurd waar hun antwoordden dat hij instock was en alle details erin stonden, met foto's erbij. En nu wil ze me 3$ geven, denk dat ik voor een refund ga.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, zonder te weten hoe jullie communicatie verlopen is valt er weinig over te zeggen.. Maar goed, er vanuit gaande dat je wel over hebt kunnen brengen wat je exact wilde: ik zou haast zeggen; niet goede item gehad = full refund.
Mijn status is vandaag veranderd naar: arrival at inward office of exchange en ik heb net mn pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Betekent dat dat ik mijn pakketje morgen kan verwachten?
Oke misschien hier ook nog. Postbode is al langsgeweest. Maar moet je voor tracking pakketjes altijd tekenen?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Mijn status is vandaag veranderd naar: arrival at inward office of exchange en ik heb net mn pakketje ontvangen.
Jaquote:Op woensdag 3 november 2010 16:14 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke misschien hier ook nog. Postbode is al langsgeweest. Maar moet je voor tracking pakketjes altijd tekenen?
ik weet niet wat voor model het is maar misschien kun je is naar de modelbouw winkel(wast ook wel in China) gaan die hebben ook wel van dat beschermings meuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
Ben net een beetje gaan vliegen emt de heli, zie ik tijdens het vliegen dat er een stukje van de neus beschadigd is en er een scheur in zit
Eens kijken of die te vervangen is
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor model het is maar misschien kun je is naar de modelbouw winkel(wast ook wel in China) gaan die hebben ook wel van dat beschermings meuk.
tenminste in Zwolle.
eBay heeft heel veel, er is ook gewoon mee te vliegen, alleen het ziet er niet zo mooi uitquote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef 08gnoT. het volgende:
priceangels.com heeft veel kappen, weet niet of die passen?http://priceangels.com/Ho(...)typeid=119&orderby=2
Pandawill (China) -> London -> Nederlandquote:Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb ook een keer wat bij pandawill besteld, en nu staat er bij het tracking nummer op de site:
LONDON-HEATHROW
SHIPMENT IN TRANSIT-DELIVERED BY THE POST OFFICE
LONDON-HEATHROW
Shipment arrived at facility
LONDON-HEATHROW
Shipment arrived at airport
terwijl ik toch echt naar the Netherlands heb ingetypt.
Vraag zal vast wel eerder gesteld zijn![]()
Zou dat goedkoper zijn dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Pandawill (China) -> London -> Nederland
Ze verzenden via Engeland, snapte ook al niet waarom maar het is zo.
denk dat het vliegtuig zo gaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Zou dat goedkoper zijn dan?
Doe gelijk wat mascara en nagellak op om als een schoonheidje te vliegenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
eer is ook gewoon mee te vliegen, alleen het ziet er niet zo mooi uit
Nee, het is gewoon iets waar je in moet geloven.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)op-product-1227.html zou dit werken?
Ongetwijfeld. Als je er in gelooft wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef mtchel112 het volgende:
Waha, die gast lijkt wel jonger en frisser... misschien werkt het toch!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: Fuck, te laat
EDIT2: Zo, nu ben ik in ieder geval nog een beetje origineel.
Waarschijnlijk werkt het net zo goed als 'Powerbalance'.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef mtchel112 het volgende:
250 mAh? Da's weinig toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waha, die gast lijkt wel jonger en frisser... misschien werkt het toch!
Zo'n BIC fiets alarm werkt ook goed, alleen kun je de batterij niet vervangen zonder het ding van je fiets te schroeven. Ook wel handig anders kunnen dieven de batterij eruit halen = geen geluid![]()
Ook nog een goedkope batterij erbij, werkt wel ok. Helaas kan ik deze niet doormeten op echte Mah waarde.
[ afbeelding ]
Niet voor 9volt, 250 is waarschijnlijk al bullshit.quote:
Is hier al eens besproken. Tot in den treure eigenlijk, vandaar zijn reaktie.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, leuk. Tweakers is een deur verder.
Iemand?
Hé, de bovenste heb ik ook!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet voor 9volt, 250 is waarschijnlijk al bullshit.
Een merk is alleen schijt duur, dit is wel een leuke oplossing.
Deze vandaag ontvangen van DX, beide goede zakmessen maar de onderste voelt beter aan. Natuurlijk wel weer onder de vette spray![]()
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 3 november 2010 00:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit ook nog te dun? http://cgi.ebay.com/50-22(...)&hash=item2eb0fb71ef
7mm. Versturen ook niet naar NL, maar voor het idee wat je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |