quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
prestaties worden minder, maar heb m nu ge updated. Miss ga ik hierna voor sim only met hetzelfde toestel
ghehe, jullie zijn grappig..quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tradetang is überhaupt een té dure shop.. BIC is dé shop in combinatie met tiffany+taobao
Ik heb mijn iPhone 2G 8GB 2 maanden terug nog voor 200 euro verkocht aan een gekke belg,(ja echtquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
koop mijn (oude) iphone 3G 16GB 150,- en hij is van jou
Waarvan 12000 baggerquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:38 schreef mickeyD het volgende:
joh, lekker belangrijk, we drinken een glas, we doen een plas, en morgen is alles weer zoals het was.
je kunt moeilijk nog een keer of 2 topic #99 openen.
by the way, afgelopen jaar (vanaf oktober 2009 tot nu) zijn we zo'n 80 topic opgeschoten, dat zijn 24000 berichten!
Je moet de code FOK invoeren om de gehele site met meer spullen te zien. Zijn een hoop illegale spullen dus hebben ze er een lock op gezet om geen gezeur met Paypal te krijgenquote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef UncleSam het volgende:
Maar bij BIC hebben ze niet zoveel. Of hebben jullie daar een oplossing voor?
Moet je nagaan hoe hoog dat getal zou zijn zonder mijn (per definitie) kwaliteits-postsquote:
Ah, okay, cool Eindelijk weer eens iemand die echte ervaringen post.quote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef mickeyD het volgende:
@neo: die dingen hebben allemaal standaard een oude (chinese) versie van opera dr op staan.
maar die werkt bagger.
de beta 5 werkt perfect met de chinese swabi-wabi OS-en
uit eigen ervaring met een ajfoon 3 en een ajfoon 4 kloon
Iemand in het magazijn had vast onder werktijd even behoefte aan wat "Chinese Relaxation" of "Special Decoration for Cock" en heeft de laatste voorraad opgemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef monkeybrain het volgende:
Rare DX, mijn eieren stonden een aantal dagen op packing en vervolgens staat het weer op waiting for supplier
Ah, ok. Nu snap ik wat je bedoelt. Ik dacht even dat je een van de mensen was die ging zeiken dat z'n telefoon "langzamer" werd omdat er nieuwe modellen uitkwamen. Maar ja... als ie echt kapot aan het gaan is..quote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
speakers minder, loopt vaker vast vaker storingen met bellen werkt gewoon niet optimaal meer
Lenovo is toch gewoon een A-merk? Of gaat het om een fake Lenovo product?quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Brombaard het volgende:
De enige telefoon uit China die de moeite is is de Lenovo LePhone, dat is gewoon een goed merk en een mooie Android telefoon met goede specificaties. Die is alleen wel gewoon 380 euro
Dat is een geintje hoop ik?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet de code FOK invoeren om de gehele site met meer spullen te zien. Zijn een hoop illegale spullen dus hebben ze er een lock op gezet om geen gezeur met Paypal te krijgen![]()
[..]
Doe je goedquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 2G 8GB 2 maanden terug nog voor 200 euro verkocht aan een gekke belg,(ja echt) daar moet je dus meer voor kunnen krijgen
quote:Beste Jan Keizer,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met de
betaling die u heeft gedaan op 30 oktober.
Wij begrijpen dat u een kortingscode heeft ingevoerd die nadat u op
bevestigen klikte ongeldig bleek te zijn. Hierdoor is het volledige
bedrag betaald, in plaats van het bedrag minus de korting.
U geeft aan dat u denkt dat dit een lek in het PayPal-systeem is. Wij
bedanken u voor deze feedback. Wij zijn altijd bezig onze service te
verbeteren en zullen dit aan onze technische afdeling doorgeven die dit
verder zal onderzoeken.
In uw specifieke geval raden wij u toch aan contact met de verkoper op
te nemen in verband met de geldigheid van de kortingscode.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Bonny
PayPal
Hallo Jan Keizer.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:16 schreef mickeyD het volgende:
jaja, we snappen wel dat je vergeten was je naam te veranderen/weg te halen, en dat je dat nu probeert te fixen door de naam te veranderen!
Ja is een A-merk, maar wel Chinees en die telefoon verkopen ze (nog) niet in Europa. Hij staat wel op Chinavasion.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ah, ok. Nu snap ik wat je bedoelt. Ik dacht even dat je een van de mensen was die ging zeiken dat z'n telefoon "langzamer" werd omdat er nieuwe modellen uitkwamen. Maar ja... als ie echt kapot aan het gaan is..
Verder wel typisch dat een Nokia na 2 jaar ofzo al kapot gaat. Wat doe je ermee?
[..]
Lenovo is toch gewoon een A-merk? Of gaat het om een fake Lenovo product?
[..]
Dat is een geintje hoop ik?
Wut. Waar voer je dat dan in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet de code FOK invoeren om de gehele site met meer spullen te zien. Zijn een hoop illegale spullen dus hebben ze er een lock op gezet om geen gezeur met Paypal te krijgen![]()
Moet je eerst gewoon account hebben dan kan je het instellen in het vakje zoals Monkeybrain al zegt.. dus wel ingelogd zijnquote:
Account heb ik, maar welk vakje dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Moet je eerst gewoon account hebben dan kan je het instellen in het vakje zoals Monkeybrain al zegt.. dus wel ingelogd zijn
Daarom bij Kyle altijd zonder tracking laten versturen, scheelt weer geldquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef bularax het volgende:
Net een pakketje ontvangen, een horloge, via de tracking ligt 't nog steeds op beijing airport
Misschien dat ze het via jou account niet toelaten. Mail even de klantenservice of ze de blokkering eraf kunnen halen, dan zie je het vakje voor de code.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Account heb ik, maar welk vakje dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien dat ze het via jou account niet toelaten. Mail even de klantenservice of ze de blokkering eraf kunnen halen, dan zie je het vakje voor de code.
heb hiervoor ook een nokia gehad, ook 2 jaar en hij was echt op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ah, ok. Nu snap ik wat je bedoelt. Ik dacht even dat je een van de mensen was die ging zeiken dat z'n telefoon "langzamer" werd omdat er nieuwe modellen uitkwamen. Maar ja... als ie echt kapot aan het gaan is..
Verder wel typisch dat een Nokia na 2 jaar ofzo al kapot gaat. Wat doe je ermee?
[..]
dat is wel baalen ja zo zie je maar weer soms loont nederland wel met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heb hiervoor ook een nokia gehad, ook 2 jaar en hij was echt op.
na 3 maanden een barst in het scherm, en de laatste maanden vastlopen, dingen werken niet meer steeds meer errors.
Mijn nokia 5800 werkt eerst mijn internet niet meer, kon niet meer smsen, logboek werkte niet meer alles ging langzaam. Nu geupdated en het lijkt net alsof ik een nieuwe mobiel heb, ander thema'tje erop ben er weer zo blij mee als toen ik m kreeg
Waitwhut?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef Loll het volgende:
[..]
dat is wel baalen ja zo zie je maar weer soms loont nederland wel met dat soort dingen.
dat is wel baalen ja. zo zie je maar weer soms loont nederland wel. met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef Loll het volgende:
[..]
dat is wel baalen ja zo zie je maar weer soms loont nederland wel met dat soort dingen.
AR drone lijkt me wel vet, super duur maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Game_Error het volgende:
Welke op afstand bestuurbare Helicopter zouden jullie mij aanraden, ik heb mijn vorige gesloopt en ben opzoek naar een nieuwe.
Wat deed het dan precies niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Yunus48 het volgende:
Hmm nou ik heb Jack gemaild, ben erg benieuwd!
Mss mn eerste taobao aankoop..
DP Calculator deed het bij mij niet (meer) trouwens.
Hoe smaken rozen nou weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:59 schreef mickeyD het volgende:
pakket binnen van pandawill
hadden ze opnieuw verstuurd (deze keer aangetekend, wat ik moest betalen) nadat vorige maand ome post het bij de poolse arbeiders hiernaast had afgegeven, die het hadden weggegooid.
de helft van het pakket is okay, de andere helft is niet wat ik besteld had!
klote zooi!
heb nu E-sigaret filters in marlboro, cherry, rose (rozen, dus niet wijn) en mandarijn smaak,
terwijl ik menthol had besteld, want die wil iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |