Ik moet zeggen dat de Philips zeker niet tegenvalt als ik de specs lees. Philips is meestal zo'n teleurstelling qua elektronica, zogenaamd Neerlands trotsquote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De philips met 2gb is wel aardig. Goede geluidskwaliteit mits goeie dopjes, goeie build quality, geen platic geneuzel maar de behuizing is in de grotere oppervlakken gewoon van metaal i.p.v. plastic. Tevens een displaytje erop, en niet te vergeten - supergoeie battery life..! Vriendin moet het ding "ergens" hebben liggen.
Give it time..quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef Semmm het volgende:
100![]()
![]()
Deze keer wel gehaald voordat de reeks werd verneukt
Lijkt mij helemaal afhangen van het OS welke op telefoon draait. Een of ander chinees eigen baksel, daar gaat Opera het echt niet op doen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat chinese sites er vaak niet eens bij zetten welk OS het ding heeft, of nog erger, alleen screenshotjes waarop het lijkt of winmo of Symbian op de telefoon draait.. Waarbij ze gewoon de UI van deze OS'en gekopieerd hebben, of screenshotjes faken.quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ach om te bellen en te smsen is t leuk, af en toe gratis ergens internetten werkt ook goed als je er ff de nieuwe opera 5 beta op zet (wat verdacht goed en simpel gaat trouwens)
Op audio vlak is men bij Philips de laatste tijd sowieso erg goed bezig.. Goede componenten, goede prijzen en voornamelijk goede reviews van hun spullen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de Philips zeker niet tegenvalt als ik de specs lees. Philips is meestal zo'n teleurstelling qua elektronica, zogenaamd Neerlands trots![]()
met een netwerkaansluiting, jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat zijn bewakingscamera's toch?
ik heb een nokia 5800, maar wil een nieuwe (heb m al bijna 2 jaar dusja)quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef jopiede het volgende:
@mtchll112(ofzoiets) koop gewoon op marktplaats voor +- 100 euro een nokia 5800.. Prima ding voor z'n geld, prop er een 8 gb kaartje in en je hebt een chille MP3 speler, neem een simkaart met internet en je kan gewoon rustig twitteren, whatsappen en interneten met 3g!
Misschien morgen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Sdm007 het volgende:
100![]()
![]()
Wacht nu al 38 dagen op me pakketje van Focalprice... Damn dat begint nu egt lang te duren.
koop mijn (oude) iphone 3G 16GB 150,- en hij is van jouquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb een nokia 5800, maar wil een nieuwe (heb m al bijna 2 jaar dusja)
nee dankje, als mijn abbo afloopt ga ik voor de nokia c6 ideaal voor mijquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
koop mijn (oude) iphone 3G 16GB 150,- en hij is van jou
heb gister gewoon een lading kerstcadeautjes besteld, gewoon gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Sdm007 het volgende:
Is het verstandig om nog te bestellen met China Post/ HK Post?
Wil iets bestellen bij Tiffany/Kyle (alle 2 gemaild), maar wilt het graag ontvangen voor de kerst...
c6 is precies hetzelfde als de 5800, x6 ook. Beter neem je een android, veel leukerquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nee dankje, als mijn abbo afloopt ga ik voor de nokia c6 ideaal voor mij
Tradetang is überhaupt een té dure shop.. BIC is dé shop in combinatie met tiffany+taobaoquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef UncleSam het volgende:
Sommige dingen zijn echt te duur op Tradetang. Neem deze beamer:
http://www.tradetang.com/(...)132326-2252854.html#
Bij TT 1500 USD, das meer dan 1000 euro.
Bij Beamershop 849 euro: http://www.beamercenter.n(...)XHgKUCFdQ93godVkR8iw
... en dat je hem 2 jaar hebt is een reden om een nieuwe te willen? Omdat ie niet "nieuw" meer is?quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb een nokia 5800, maar wil een nieuwe (heb m al bijna 2 jaar dusja)
prestaties worden minder, maar heb m nu ge updated. Miss ga ik hierna voor sim only met hetzelfde toestelquote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
... en dat je hem 2 jaar hebt is een reden om een nieuwe te willen? Omdat ie niet "nieuw" meer is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |