SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Laatste post uit vorig topique:quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoals net gezegd is wap fucking traag. Youtube kun je al helemaal vergeten, en op MSN of fok zou ik ook niet rekenen. Twitter en e-mail misschien.
http://www.nokia.nl/ontde(...)a-5230/specificaties
Alsjeblieft.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
neem er op zeker 1 met wifi (niet dat die goed werkt, zelfs als je hem naast een router houdt, dan heb je nog maar 3 streepjes) maar t gaat in iedergeval sneller dan wappen!
je hebt in iedergeval in elke MCdonalds gratis internet!
[ Bericht 15% gewijzigd door mickeyD op 01-11-2010 17:51:30 (aanvulling) ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
WiFi en goedkoop? Weinig kansquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef mickeyD het volgende:
neem er op zeker 1 met wifi (niet dat die goed werkt, zelfs als je hem naast een router houdt, dan heb je nog maar 3 streepjes) maar t gaat in iedergeval sneller dan wappen!
EDIT: Semi-ninja-edit?
![]()
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
100![]()
ben helaas ff gestopt met bestellen in China
net wel me laatste bestelling binnen gekregen van tradetang( DHL )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
wifi en goedkoop? waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
WiFi en goedkoop? Weinig kans
EDIT: Semi-ninja-edit?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Goed, nu met z'n allen even vieren dat het het honderdste topic is, dan zit ie zo vol
Nou, volgens mij zocht ie naar een goedkope telefoon. Jij benoemt WiFi. Lijkt me niet zo goed samen te gaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wifi en goedkoop? waar haal je dat vandaan dan?
hij gaf zelf een toestel op met wifi (zie zn post)
air-phone 4Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
We moeten even naar pagina 2, dan hoef ik op Fok! mobile niet helemaal te gaan scrollen
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Er zijn dingen die ik wel en welke ik niet zou kopen uit China (Via een dergelijke webshop; om bijdehante fokkers voor te zijn.). Een telefoon China zit in de niet-kopen categorie.
![]()
Mensen blijven gewoon in die airphones trappen gewoon omdat ze op de iphones lijken wat betreft uiterlijk. Ik heb een echte iphone 4 en eens een keer een nepper er naast gehad, die nepper was om te huilen veel programmas werken niet of maar half. Verder voelt het apparaat goedkoop aan en werkt alles zo sloom als dikke schijt door een trechter. En dan heb ik het nog niet eens over dat bepaalde apps half engels/half chinees zijn. Ow en nog iets, bij sommige applicaties had ik een toetsenbord nodig om mijn wachtwoord in te vullen, en ik heb een pasword met letter en cijfers....wat bleek je kon het toetsenbordje met nummers vergeten, alleen letters kon je aanslaan.
Airphone = pure geld verspilling neem dan inderdaad een goedkope samsung of nokia waar je alles verder op kan voor een redelijk bedrag.![]()
ach om te bellen en te smsen is t leuk, af en toe gratis ergens internetten werkt ook goed als je er ff de nieuwe opera 5 beta op zet (wat verdacht goed en simpel gaat trouwens)quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Iemand91 het volgende:
Er zijn dingen die ik wel en welke ik niet zou kopen uit China (Via een dergelijke webshop; om bijdehante fokkers voor te zijn.). Een telefoon China zit in de niet-kopen categorie.
en t ziet er grappig uit.. meer ook niet.
handig is het zeker niet! en al helemaal niet gebruikersvriendelijkLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
je moet het ff weten te vinden, je moet dan op de >> tekentjes drukken bij de mijne LOLquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Apekoek het volgende:
Ow en nog iets, bij sommige applicaties had ik een toetsenbord nodig om mijn wachtwoord in te vullen, en ik heb een pasword met letter en cijfers....wat bleek je kon het toetsenbordje met nummers vergeten, alleen letters kon je aanslaan.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja, maar dat is dan ook een kuttelefoon (zeer waarschijnlijk).quote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef mickeyD het volgende:
hij gaf zelf een toestel op met wifi (zie zn post)
air-phone 4
Ik had het anders moeten zeggen. Goedkoop, fatsoenlijk, en WiFi, weinig kans.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
was t maar zo'n feest, zoek er al heel lang 1, maar ze blijven rond de $70 hangen.. scheisequote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef DobbelSteen200 het volgende:
woo! honderd![]()
iemand nog goedkope ip camera's gespot in het verre china?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Precies, persoonlijk zou ik me daar dezelfde dag al aan ergeren.quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ach om te bellen en te smsen is t leuk, af en toe gratis ergens internetten werkt ook goed als je er ff de nieuwe opera 5 beta op zet (wat verdacht goed en simpel gaat trouwens)
en t ziet er grappig uit.. meer ook niet.
handig is het zeker niet! en al helemaal niet gebruikersvriendelijk
![]()
Tja had van alles geprobeerd maar ik kon het niet vinden, in andere woorden zeer ongebruikersvriendelijk zal het altijd blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je moet het ff weten te vinden, je moet dan op de >> tekentjes drukken bij de mijne LOL![]()
Dat zijn bewakingscamera's toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef DobbelSteen200 het volgende:
woo! honderd![]()
iemand nog goedkope ip camera's gespot in het verre china?![]()
afrader dus? nog enige telefoons die en wel redelijk zijn in china? of gewoon echt in nederland halen![]()
op DX hebben ze van die knal dingen zijn er uit als stink zakjes en geven een bam als je ze indrukt weet niet als het vuurwerk is.
DX en FP(FC) zijn echt sloom de laatste tijd.
ik heb bij bic en op ebay wat gehaald ben beniuwd od dat sneller gaat.
@blauwe laser kooper op ebay
hoesnel had jij die laser gekregen van valueoffer.
is koolaid aan teraden?????BAM dit is 3KB
Forum Opties Forumhop: Hop naar: