Is al verstuurd naar mequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Die ballenvrouw verstuurt niet naar NL, deze wel http://cgi.ebay.com/Cool-(...)3adcb7#ht_2428wt_905
Waarom sturen zoveel mensen expliciet naar nederland eigenlijk? Ik zie het regelmatig. Ships to: worldwide Excludes: Netherlands. En dan geen andere landen, of 1 of 2 of zo.
Ohquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Is al verstuurd naar medenk dat ze het pas veranderd heb dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand hier ervaring met zendingen vanuit Australië? Met name hoe lang het duurt, heb namelijk op eBay wat gekocht uit Australië, en vrees dat het weken gaat duren.
Gaat hier om:
[ afbeelding ]
Australie is toch een provincie van China?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,
Maar geen ervaringen met verzendingen vanuit daar... sawryyy
Volgensmij heb jij de discussie over hdmi kabels in het vorige topic een beetje gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef S_Valentine het volgende:
Iemand een HDMI kabel van China die het goed doet? Dus bied me geen aan, tenzij je hem zelf hebt ervaren.
Niet dat ik weet, maar je kunt natuurlijk altijd even op ebay kijken, of het vragen aan BuyInCoins (die verkopen wel meer van die kleine dingen in bulk).quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef forsho het volgende:
Is er een chinese webshop die losse leds verkoopt?
2 euro per 100 op ebay. Goedkoper ga je ze niet snel vinden in de webshops, ik ben ze iig nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef forsho het volgende:
Is er een chinese webshop die losse leds verkoopt?
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
denk niet dat je hier goed zit in het Chinese Webshop topic,
Maar geen ervaringen met verzendingen vanuit daar... sawryyy
dankje, helemaal aan me voorbij gegaan, op die chinese sites zie je alleen maar van dat prul met led ingebouwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
2 euro per 100 op ebay. Goedkoper ga je ze niet snel vinden in de webshops, ik ben ze iig nog niet tegengekomen.
Ik zal een linkje zoeken.
http://cgi.ebay.com/100-5(...)&hash=item20b43b6ab0
2,69 dollar inclusief verzendkosten.
Meer: http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
Ik ben er vorig jaar ook lang naar aan het zoeken geweest, tot ik wist dat "5mm led" genoeg wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef forsho het volgende:
[..]
dankje, helemaal aan me voorbij gegaan, op die chinese sites zie je alleen maar van dat prul met led ingebouwd
action is echt heel goedkoop hoor, als je dat nog niet goedkoop genoeg vindt ben je echt cheap. Of bedoel je van die grotere glowsticks (iets professioneler)quote:Op woensdag 3 november 2010 00:10 schreef W00fer het volgende:
En nog steeds kan ik geen goede glowsticks bestellen. Er zijn wel winkeltjes hier in Nederland die ze hebben, maar nog veel te duur.
Niet die dingen die tieners op hun tong leggen neequote:Op woensdag 3 november 2010 00:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
action is echt heel goedkoop hoor, als je dat nog niet goedkoop genoeg vindt ben je echt cheap. Of bedoel je van die grotere glowsticks (iets professioneler)
Ze hebben ook breekstaafjes daarquote:Op woensdag 3 november 2010 00:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Niet die dingen die tieners op hun tong leggen nee
Ik doel op de groter dan 60mm.
Ja hebben ze nog, 15 voor 70 cent tot een euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ze hebben ook breekstaafjes daar
http://www.gadgetwinkel.nl/N_art_6832.html
Waar je van die armbandjes van kan maken
Tenminste dat hadden ze altijd wel
Kan zijn dat het nu weg is, zou je even een andere budget shop moeten proberen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |