Dit ook nog te dun? http://cgi.ebay.com/50-22(...)&hash=item2eb0fb71efquote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef W00fer het volgende:
Die had ik al gezien. Veul te dun. Ik zoek dikke jongens.
Mja, het is normaal dat dingen na verloop van tijd van prijs veranderen. Heb het zelf al een aantal keer gehad met DealExtreme.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef W00fer het volgende:
Wat moet je er trouwens aan doen als artikelen op BIC goedkoper worden. Voel me best geflashed.
Vorige week 10 euro betaald voor artikel, nu is ie 8 euro.
Een 'naughty gadget' in actie?quote:Op woensdag 3 november 2010 01:05 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja, het is normaal dat dingen na verloop van tijd van prijs veranderen. Heb het zelf al een aantal keer gehad met DealExtreme.
Overigens... binnenkort heb ik een leuk digitaal cadeautje voor jullie betreffende de Chinese webshops
Misschien leuk om het met Sinterklaas online te zetten... en nee, het is niets illegaals
Haha, nee hoorquote:
haha ja dat is zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.
Zie hier geregeld vragen van verzendingen uit Amerika of andere landen, en ik kan t weten, want ik loop al 184 topics mee
I pity the newbie who doesn't know the oldbies.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt maar hier zitten de mensen die bestelverslaafd zijn, dus ik probeerde het enkel.
Zie hier geregeld vragen van verzendingen uit Amerika of andere landen, en ik kan t weten, want ik loop al 184 topics mee
Ja, was best wel handig.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Haha, nee hoorZoals ik al zei... een digitaal cadeautje.
Maar ik denk dat de meesten hier het wel leuk/handig zullen vinden
Hint: herinnert iemand zich dxgrid nog?
Daar was inderdaad meer uit te halen, nog veel aan gewerkt?quote:Op woensdag 3 november 2010 01:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Haha, nee hoorZoals ik al zei... een digitaal cadeautje.
Maar ik denk dat de meesten hier het wel leuk/handig zullen vinden
Hint: herinnert iemand zich dxgrid nog?
Wat besteld en wat gekregen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef MagischMannetje het volgende:
Heb ik een verkeerd item van tiffany gekregen wil ze me 3$ discount geven. doen/niet doen?
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?quote:
Je kan heus wel 5 dollar vragen hoor. Denk dat ze haar klanten niet zo weg zet..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?
Mjah, zonder te weten hoe jullie communicatie verlopen is valt er weinig over te zeggen.. Maar goed, er vanuit gaande dat je wel over hebt kunnen brengen wat je exact wilde: ik zou haast zeggen; niet goede item gehad = full refund.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Gekregen maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar het was een voetbalshirt, die had ik besteld met broekje en met bedrukking. Maar heb geen broekje en geen bedrukking. Daarom krijg ik 3$ maar zou ik dat doen of is dat echt te weinig. En voor de mensen die zeggen wees blij dat je al wat geld terug krijgt: ik heb toch wat besteld en niet het juiste ontvangen?
binnen 3 dagen, zie mijn bericht van gisterenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Betekent dat dat ik mijn pakketje morgen kan verwachten?
Ik heb ze de mail gestuurd waar hun antwoordden dat hij instock was en alle details erin stonden, met foto's erbij. En nu wil ze me 3$ geven, denk dat ik voor een refund ga.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, zonder te weten hoe jullie communicatie verlopen is valt er weinig over te zeggen.. Maar goed, er vanuit gaande dat je wel over hebt kunnen brengen wat je exact wilde: ik zou haast zeggen; niet goede item gehad = full refund.
Mijn status is vandaag veranderd naar: arrival at inward office of exchange en ik heb net mn pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Betekent dat dat ik mijn pakketje morgen kan verwachten?
Oke misschien hier ook nog. Postbode is al langsgeweest. Maar moet je voor tracking pakketjes altijd tekenen?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Mijn status is vandaag veranderd naar: arrival at inward office of exchange en ik heb net mn pakketje ontvangen.
Jaquote:Op woensdag 3 november 2010 16:14 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke misschien hier ook nog. Postbode is al langsgeweest. Maar moet je voor tracking pakketjes altijd tekenen?
ik weet niet wat voor model het is maar misschien kun je is naar de modelbouw winkel(wast ook wel in China) gaan die hebben ook wel van dat beschermings meuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
Ben net een beetje gaan vliegen emt de heli, zie ik tijdens het vliegen dat er een stukje van de neus beschadigd is en er een scheur in zit
Eens kijken of die te vervangen is
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Loll het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor model het is maar misschien kun je is naar de modelbouw winkel(wast ook wel in China) gaan die hebben ook wel van dat beschermings meuk.
tenminste in Zwolle.
eBay heeft heel veel, er is ook gewoon mee te vliegen, alleen het ziet er niet zo mooi uitquote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef 08gnoT. het volgende:
priceangels.com heeft veel kappen, weet niet of die passen?http://priceangels.com/Ho(...)typeid=119&orderby=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |