Gewoon hulp graag.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogen je ouders het niet weten?
Nee, dat kan niet.quote:
Hoe weet je dat het niet kan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Wat heb je gedaan?
Ja, maar wanneer kan ik die brief verwachten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wacht gewoon die brief op, dan lees je hem toch ook als eerste?
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?quote:
Bloodhound Gang - Discovery Channelquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?
Fout. Bad Touch.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Discovery Channel
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef joppie_saus het volgende:
Das dezelfde
Maar goed, waarom mag je papa niet weten dat je een boete verdiend? Wat heb je gedaan?
Door dit soort reacties maak je ons niet minder nieuwsgierigquote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Maar hoe kan ik voorkomen dat hij de brief krijgt.
Dat moet toch ook via postkantoor kunnen?
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?
Dan staat de boete toch gewoon op jouw eigen naam? Waarom zou je vader (of wie dan ook) die dan lezen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.
Je weet maar nooit. Misschien vind hij dat hij hem moet openen. Wanneer krijg ik nou post?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dan staat de boete toch gewoon op jouw eigen naam? Waarom zou je vader (of wie dan ook) die dan lezen?
Dat is ziek lang. De agent of wat dan ook zei dat het 5tot10 dagen zou duren.quote:
Ik ben morgen het CJIB wel denk ik dan. :Squote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
Bel morgen het CJIB en leg de situatie uit. Noem wat woorden als kindermishandeling, bureau Jeugdzorg en toezicht en wellicht heb je een iets grotere kans dan 3x nee 14.gif
Neen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef betyar het volgende:TS heb je op een van de beruchte parkeerplaatsen langs snelwegen staan gluren?
hop er de hop
Je kunt bewaarservice bij TNT Post aanvragen. Dan bewaren ze het op de vestiging totdat je het of op komt halen of je het op een bepaalde datum wilt laten bezorgenquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand of je post kan laten brengen op het postkantoor?
Laatmaar er wonen meer mensen hier met dezelfde achternaamquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt bewaarservice bij TNT Post aanvragen. Dan bewaren ze het op de vestiging totdat je het of op komt halen of je het op een bepaalde datum wilt laten bezorgen
Al je post wordt bewaard en niet alleen die boetequote:Op maandag 1 november 2010 20:21 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan dat denk je met een boete. Zit daar verschil in?
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al je post wordt bewaard en niet alleen die boete
Je pincode is aangetekend, die brief van CJIB niet.quote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?
Als je een nieuwe pincode aanvraagt heb je dat toch ook?
Het is vrijwel onmogelijk. Een dergelijke brief moet er dan in Leeuwarden al uitgevist worden. En aangetekend wil je ook niet, want als een ander het aanneemt dan weten ze alsnog dat het een boete isquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?
Als je een nieuwe pincode aanvraagt heb je dat toch ook?
Het was vrijdag. dus dat kan vast wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk. Een dergelijke brief moet er dan in Leeuwarden al uitgevist worden. En aangetekend wil je ook niet, want als een ander het aanneemt dan weten ze alsnog dat het een boete is
Dat zal ik dan maar eens proberen ofzo. Adres kan je vast wel veranderen enzo. en de boete is waarschijnlijk nog niet eens verwerkt.quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Chinless het volgende:
Dat kan wel? teminste op postkantoor weet ik niet, maar ander adres wel hoor?
Ik bedoel, bel CJIB en vertel het gewoon. Ik ben eens aangehouden wegens te hard rijden, gewoon een postadres opgegeven ipv woon adres, en voila boete (eigenlijk heel de dagvaardiging) kwam daar binnen.
Ja maar jij gaf direct een ander adres op lijkt me, ts wil het nu alsnog veranderen en dat gaat niet lukken. Logisch, het postkantoor is geen postadres. Zelfs een postbusnummer kan niet eens dacht ik.quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Chinless het volgende:
Dat kan wel? teminste op postkantoor weet ik niet, maar ander adres wel hoor?
Ik bedoel, bel CJIB en vertel het gewoon. Ik ben eens aangehouden wegens te hard rijden, gewoon een postadres opgegeven ipv woon adres, en voila boete (eigenlijk heel de dagvaardiging) kwam daar binnen.
Ik pleeg morgen wel even een telefoontje.quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja maar jij gaf direct een ander adres op lijkt me, ts wil het nu alsnog veranderen en dat gaat niet lukken. Logisch, het postkantoor is geen postadres. Zelfs een postbusnummer kan niet eens dacht ik.
Bovendien zit TS al in het systeem (compleet met administratiekosten), ik geloof niet dat het CJIB dit nog kan wijzigen.
dat is nieteens zo een slecht idee!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:
Praat eens met je postbode, die kan je wel matsen toch?
Ja, schrijf je gewoon in op het adres van het postkantoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar eens proberen ofzo. Adres kan je vast wel veranderen enzo.
Denk je? Moet ik hem opwachten ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:
Praat eens met je postbode, die kan je wel matsen toch?
Met een beetje pech heb je 3 postbodes die de post rondbrengen moet je ze allemaal aanspreken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Denk je? Moet ik hem opwachten ofzo.
en dan nieuwsgierige ouders hebben die wel willen weten wat hun zoon voor belangrijk onderzoek doetquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef Palomar het volgende:
Staat die boete op jouw naam? Of ben je geflitst in je pa's auto oid? Want als het op jouw naam staat dan mogen je ouders het niet eens zomaar openmaken.
En zeg anders dat je voor school onderzoek doet voor het CJIB en dat er binnenkort post komt van hen. Of je ouders dat even voor je apart willen leggen omdat dat belangrijk is
Vertel nou maar gewoon wat het wel is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De overtreding heeft trouwens niks met een auto te maken.
dan gewoon 6 weken lang zorgen dat je eerder bij de brievenbus bent dan je oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik ben bang dat mijn ouders de brief openmaken. En het is wel opvallend als ik ze een tijdje van te voren zeg dat ik niet wil dat ze mijn post openmaken.
WAAROM 6 WEKEN??quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:04 schreef Palomar het volgende:
[..]
dan gewoon 6 weken lang zorgen dat je eerder bij de brievenbus bent dan je ouders
Je weet dat pedofilie iets is op fok waarover gegrapt wordt en dat het niet de bedoeling is dat je het daadwerkelijk gaat doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik ben bang dat mijn ouders de brief openmaken. En het is wel opvallend als ik ze een tijdje van te voren zeg dat ik niet wil dat ze mijn post openmaken.
waar zit dat loket?quote:Op woensdag 3 november 2010 04:18 schreef Marmas het volgende:
Toen ik nog werkte voor het CJIB (dan wel via een deurwaarder) was dit onmogelijk, je kon dan hoogstens het bij ons af komen halen aan het loket.
En ja er waren meerdere mensen die dit wildevooral voor dingen als:
Sex op een plek waar het niet mag
Rukken in t openbaar
Poepen in het openbaar
Ongewenste intimiteiten
enz.
Dus ik gok dat TS een van deze dingen heeft gedaan
Ik ga denk ik een ander postadres opgeven. Bij een vriend waarschijnlijk,quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Je moet er iets voor over hebben he.
Dat betekent dat je je daar ook in moet schrijven, geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een ander postadres opgeven. Bij een vriend waarschijnlijk,
Ja, en dat is wel in 6 weken geregeld :-)quote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een ander postadres opgeven. Bij een vriend waarschijnlijk,
Tuurlijk niet. Iemand uit Limburg moet dan zeker helemaal naar leeuwarden rijden.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat betekent dat je je daar ook in moet schrijven, geloof ik.
Je wil dat poststuk toch bij die vriend laten bezorgen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iemand uit Limburg moet dan zeker helemaal naar leeuwarden rijden.
Ja, dus kan ik toch wel bellen of mailen, of weet ik veel naar het gemeentehuis? En daar dan een ander adres opgeven?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je wil dat poststuk toch bij die vriend laten bezorgen?
Heb je al naar Leeuwarden gebeld dan? Het gemeentehuis heeft hier niets mee te maken lijkt me. Ik denk dat je het kan schudden. Je zit allang in het systeem nu.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja, dus kan ik toch wel bellen of mailen, of weet ik veel naar het gemeentehuis? En daar dan een ander adres opgeven?
Het CJIB stuurt geloof ik brieven naar het adres waarmee je ingeschreven staat in het GBA.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb je al naar Leeuwarden gebeld dan? Het gemeentehuis heeft hier niets mee te maken lijkt me.
Dat denk ik ook.quote:Ik denk dat je het kan schudden. Je zit allang in het systeem nu.
Dat begrijp ik wel, maar dat gaan ze echt niet voor 1 bekeuring wijzigenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het CJIB stuurt geloof ik brieven naar het adres waarmee je ingeschreven staat in het GBA.
[..]
Niet oordelen over iets wat je niet weet dus post maar niet weer.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:19 schreef Jodocus1 het volgende:
Zowel CJIB en Gemeente schrijven niets over door een telefoontje.
Adressen staan geregistreerd en worden gebruikt zoals ze vermeld staan.
Dus word eens wakker en zie de consequenties van je daden onder ogen.
Net zo stoer als hetgene dat je uitgevreten hebt.
Ach, het valt reuze meequote:Op woensdag 3 november 2010 14:53 schreef Brawler het volgende:
Het moet wel iets heel ernstigs of iets heel genants zijn, wil TS er zo veel moeite voor doen om te zorgen dat de brief zijn ouders niet onder ogen komt!![]()
![]()
Ik raak verdomde nieuwsgierig
Waar valt een gewone boete dan onder?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:55 schreef Bitlord het volgende:
OMGWTFBBQSAUCE,
kennelijk heb je dus iets echt heel ergs gedaan of iets heel genânts. Iets misdadigs kan het niet zijn, dan had je moeten voorkomen. Ik kan mij best voorstellen dat je dan niet wil dat je ouders het zien.
Gezien de reacties van sommige mensen hier, waaronder iemand die bij het CJIB heeft gewerkt, kan ik je aanraden zo SNEL mogelijk contact op te nemen met CJIB. Leg de situatie uit en geef aan dat je bereid bent om naar Leeuwarden te komen om het ding daar op te halen. Hoe sneller ze het daar weten, hoe groter de kans is dat de boete niet te ver is in de papiermolen, dat niets anders meer mogelijk is dan bezorging.
Resumerend:
- Bel het CJIB (op werkdagen tot 17:00)
- Leg het verhaal uit, wellicht iets overdrijven zolang het maar geloofwaardig blijft
- Bied aan naar Leeuwarden te komen, dring hier anders op aan
- Bel na enkele weken weer na CJIB om te vragen of de brief klaar ligt. Vermijd in elk geval dat het CJIB een brief stuurt naar huis met de tekst dat er voor je een brief klaarligt in Leeuwarden; dat is helemaal raar!
- Wanneer je naar Leeuwarden gaat, neem je geldige ID-bewijs mee en een recent poststuk (het liefst iets van de gemeente of een bankafschrift) waaruit blijkt dat jij op het opgegeven adres woont
Strafbeschikking lijkt me, je hebt toch proces verbaal gekregen? Kijk eens op dat papiertje wat je gekregen hebt welke letter erop staat anders? En anders verbinden zij je wel door met de juiste afdeling. Maar je had natuurlijk direct moeten bellen zoals je zei dat je zou doen. Bel nou maar gewoon, en ga dat ding in Leeuwarden ophalen. Hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat je te laat bent.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waar valt een gewone boete dan onder?
Ik heb dat briefje weg gegooit. Bewijs weetjewel.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Bitlord het volgende:
Miracle drug, inderdaad. Zo snel mogelijk bellen. Een dagje naar Leeuwarden toe is toch niet het einde van de wereld?
@WTFBBQ
Staat er een feitcode op het afschrift dat je van dienstdoende politie-ambtenaar hebt ontvangen?
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ik ga misschien wel naar Groningen dan naar Leeuwarden en dan naar huis.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Vrijdag is er een opendag in Groningen. Vraag daar vrij voor en ga dan naar Leeuwarden. Niet met pin betalen want dan kunnen je ouders op je afschrift zien dat je naar leeuwaren bent geweest,
Z'n ouders kijken ook z'n afschriften na?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Vrijdag is er een opendag in Groningen. Vraag daar vrij voor en ga dan naar Leeuwarden. Niet met pin betalen want dan kunnen je ouders op je afschrift zien dat je naar leeuwaren bent geweest,
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Z'n ouders kijken ook z'n afschriften na?
Nee, dat gaat om iets anders, plotselinge verhuizingen en dergelijke.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Jodocus1 het volgende:
Net nog even gekeken op de site.
Adres wijzigingen zijn uitsluitend schriftelijk te doen.
Zeur niet ik ben je niks verplicht enzo. Ook heeft het geen toevoegende waarde.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu wil ik weten wat TS gedaan heeft ook
Ik heb gebeld. Alleen gevraagd naar wanneer ik de brief kon verwachten. Waarschijnlijk is Leeuwarden geen mogelijkheid om daar heen te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Nee, dat gaat om iets anders, plotselinge verhuizingen en dergelijke.
Bellen met CJIB en geen gezeur meer van "ja, maar...". Er zijn hier mensen die je willen helpen, maar dat vereist ook inzet van jou kant.
Laat ff weten zo hoe het gesprek is verlopen met het CJIB.
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En omdat je daarna een nieuw account moet maken. Want je word voor de rest van je FOK! tijd getroll'd
Dat wordt dus een week voor de brievenbus liggen, wat niet zal opvallen bij je ouders (...).quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. Alleen gevraagd naar wanneer ik de brief kon verwachten. Waarschijnlijk is Leeuwarden geen mogelijkheid om daar heen te gaan.
Jonge, Ik ga toch niet opeens naar Leeuwarden toe. Net of dat niet opvalt enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Dat wordt dus een week voor de brievenbus liggen, wat niet zal opvallen bij je ouders (...).
Je zoekt het nu verder zelf maar uit. Leeuwarden ver? Duizenden studenten reizen elk weekend vanuit Groningen naar hun ouders in het zuiden des lands.
Succes ermee verder. En denk een volgende keer eerst na voor je de wet overtreedt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil wel kijken of ik kan helpen. PM ff dan kan ik er vrijdag naar kijken als je wil.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, Ik ga toch niet opeens naar Leeuwarden toe. Net of dat niet opvalt enzo.
Ik weet niet eens wat ik moet vragen aan die fucking vrouw aan de telefoon.
Wat moet ik PM'en?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken of ik kan helpen. PM ff dan kan ik er vrijdag naar kijken als je wil.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Stante het volgende:
Respect voor de mensen die TS nog willen helpen. Wat een faalhaas zeg, ongelooflijk.
Mekkermekkermekkermekker.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Nou contactgegevems bijvoorbeeld en uitleg wat je nu precies gedaan hebt. Ik denk namelijk dat ik
Wel in staat ben uit te leggen aan het CJIB dat je je boete op wil halen
Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwardenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Stante het volgende:
[..]
Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwarden'. Nou en? Je bent toch zo bang? Als jij zo in je broek schijt van die envelop thuis moet je de consequenties onder ogen komen en naar Leeuwarden, zelfs onopvallend, is in dat licht echt wel te doen.
Dus doe wat met de tips of niet, blijf in elk geval niet zo doorjanken want volgens mij heb je advies genoeg gekregen.
En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef Jodocus1 het volgende:
Heb het nog eens nagelezen.
Dit is gewoon een troll.
Kan gewoon naar onzin.
Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er eenquote:
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Stante het volgende:
[..]
Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er eenonder plaatsen. Lees het topic maar na.
Mijn god man, je wordt nu oprecht komisch.
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
ICMquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag.
Zucht. Weet je wat, laat maar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij.![]()
Hier 5 emo.gif's voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
On-Topic graag.![]()
Wederom QFT.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Ik heb wel gebeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan
hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.quote:
Lul niet. Natuurlijk is dat wel toegevoegde waarde! De FOK!kers hier, waaronder ik, zijn al 6 pagina's bezig met je tips geven, of zijn ontzettend nieuwsgierig naar wat je gedaan hebt, omdat je bereid bent absurde maatregelen te treffenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zeur niet ik ben je niks verplicht enzo. Ook heeft het geen toevoegende waarde.
Wel hoor. Je vindt het alleen niet leuk om te lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.
Wat een slappe kutsmoes. Blijkbaar is het niet zo'n probleem dat je ouders het dwangbevel onder ogen krijgen dus. Wilde je dat koste wat kost voorkomen had je dat allang gerealiseerd.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
Whahahahahahaha, wat een heerlijke kutsmoesquote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
Dat zul je vast niet aan je zelf te danken hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Jongens laat maar. Opeens keert iedereen zich tegen TS.
Ik werk wel mee, maar leeuwarden is gewoon echt geen optie en ik wil het voorval niet vertellen. Daar kunnen ze niet mee omgaan. Maar laat maar ik kijk wel of ik nog een keer bel.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef marcodej het volgende:
Eén voordeel: de schijt in TS' broek (en de geldboete) is zo dik dat hij het de volgende keer wel laat om de wet te overtreden.
Mijn pa pakt altijd de post enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:22 schreef First het volgende:
[..]waarom controleren jouw ouders in vredesnaam jouw post nog?
Waarom ben je dan zo in paniek dat je ouders je boete niet mogen zien.quote:
Ze hoeven het niet te weten, en ik moet dan liegen. Dat is nooit leuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo in paniek dat je ouders je boete niet mogen zien.
TS noemt zichzelf TSquote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nee. TS stelt zich aan. Als je gewoon had vertelt dat je een boete krijgt vanwege seks met je vriend in een parkje had iedereen minder fel gereageerd.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Mikkie het volgende:
TS is bang dat ie tetsen krijgt van pappie.
Zeg gewoon nonchalant een keer tussendoor dat je een bon hebt gekregen voor fietsen zonder licht en dat ze die bij je op je kamer kunnen droppen.
Dit; ze komen er vroeg of laat toch achter.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit; ze komen er vroeg of laat toch achter.
Beter nu op een moment dat jij het onder controle hebt dan later op een veel gênanter moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |