Gewoon hulp graag.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogen je ouders het niet weten?
Nee, dat kan niet.quote:
Hoe weet je dat het niet kan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Wat heb je gedaan?
Ja, maar wanneer kan ik die brief verwachten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wacht gewoon die brief op, dan lees je hem toch ook als eerste?
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?quote:
Bloodhound Gang - Discovery Channelquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?
Fout. Bad Touch.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Discovery Channel
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef joppie_saus het volgende:
Das dezelfde
Maar goed, waarom mag je papa niet weten dat je een boete verdiend? Wat heb je gedaan?
Door dit soort reacties maak je ons niet minder nieuwsgierigquote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Maar hoe kan ik voorkomen dat hij de brief krijgt.
Dat moet toch ook via postkantoor kunnen?
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?
Dan staat de boete toch gewoon op jouw eigen naam? Waarom zou je vader (of wie dan ook) die dan lezen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.
Je weet maar nooit. Misschien vind hij dat hij hem moet openen. Wanneer krijg ik nou post?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dan staat de boete toch gewoon op jouw eigen naam? Waarom zou je vader (of wie dan ook) die dan lezen?
Dat is ziek lang. De agent of wat dan ook zei dat het 5tot10 dagen zou duren.quote:
Ik ben morgen het CJIB wel denk ik dan. :Squote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
Bel morgen het CJIB en leg de situatie uit. Noem wat woorden als kindermishandeling, bureau Jeugdzorg en toezicht en wellicht heb je een iets grotere kans dan 3x nee 14.gif
Neen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef betyar het volgende:TS heb je op een van de beruchte parkeerplaatsen langs snelwegen staan gluren?
hop er de hop
Je kunt bewaarservice bij TNT Post aanvragen. Dan bewaren ze het op de vestiging totdat je het of op komt halen of je het op een bepaalde datum wilt laten bezorgenquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand of je post kan laten brengen op het postkantoor?
Laatmaar er wonen meer mensen hier met dezelfde achternaamquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt bewaarservice bij TNT Post aanvragen. Dan bewaren ze het op de vestiging totdat je het of op komt halen of je het op een bepaalde datum wilt laten bezorgen
Al je post wordt bewaard en niet alleen die boetequote:Op maandag 1 november 2010 20:21 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan dat denk je met een boete. Zit daar verschil in?
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al je post wordt bewaard en niet alleen die boete
Je pincode is aangetekend, die brief van CJIB niet.quote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?
Als je een nieuwe pincode aanvraagt heb je dat toch ook?
Het is vrijwel onmogelijk. Een dergelijke brief moet er dan in Leeuwarden al uitgevist worden. En aangetekend wil je ook niet, want als een ander het aanneemt dan weten ze alsnog dat het een boete isquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon aanvragen om de brief bij een postkantoor af te laten leveren?
Als je een nieuwe pincode aanvraagt heb je dat toch ook?
Het was vrijdag. dus dat kan vast wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk. Een dergelijke brief moet er dan in Leeuwarden al uitgevist worden. En aangetekend wil je ook niet, want als een ander het aanneemt dan weten ze alsnog dat het een boete is
Dat zal ik dan maar eens proberen ofzo. Adres kan je vast wel veranderen enzo. en de boete is waarschijnlijk nog niet eens verwerkt.quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Chinless het volgende:
Dat kan wel? teminste op postkantoor weet ik niet, maar ander adres wel hoor?
Ik bedoel, bel CJIB en vertel het gewoon. Ik ben eens aangehouden wegens te hard rijden, gewoon een postadres opgegeven ipv woon adres, en voila boete (eigenlijk heel de dagvaardiging) kwam daar binnen.
Ja maar jij gaf direct een ander adres op lijkt me, ts wil het nu alsnog veranderen en dat gaat niet lukken. Logisch, het postkantoor is geen postadres. Zelfs een postbusnummer kan niet eens dacht ik.quote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Chinless het volgende:
Dat kan wel? teminste op postkantoor weet ik niet, maar ander adres wel hoor?
Ik bedoel, bel CJIB en vertel het gewoon. Ik ben eens aangehouden wegens te hard rijden, gewoon een postadres opgegeven ipv woon adres, en voila boete (eigenlijk heel de dagvaardiging) kwam daar binnen.
Ik pleeg morgen wel even een telefoontje.quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja maar jij gaf direct een ander adres op lijkt me, ts wil het nu alsnog veranderen en dat gaat niet lukken. Logisch, het postkantoor is geen postadres. Zelfs een postbusnummer kan niet eens dacht ik.
Bovendien zit TS al in het systeem (compleet met administratiekosten), ik geloof niet dat het CJIB dit nog kan wijzigen.
dat is nieteens zo een slecht idee!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:
Praat eens met je postbode, die kan je wel matsen toch?
Ja, schrijf je gewoon in op het adres van het postkantoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar eens proberen ofzo. Adres kan je vast wel veranderen enzo.
Denk je? Moet ik hem opwachten ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:
Praat eens met je postbode, die kan je wel matsen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |