abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88291223
Als ik alleen al wist wanneer die brief zou komen zou ik al blij zijn. :'(
Kan ik niet om de twee dagen bellen om te vragen of de brief met boete enzo al verstuurd is?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_88291233
Miracle drug, inderdaad. Zo snel mogelijk bellen. Een dagje naar Leeuwarden toe is toch niet het einde van de wereld?

@WTFBBQ
Staat er een feitcode op het afschrift dat je van dienstdoende politie-ambtenaar hebt ontvangen?
pi_88291303
Wat is er mis met je daden onder ogen zien?
Wellicht had ik het verhaal van stoer niet moeten schrijven.
Blijkbaar was het wel erg genoeg om een boete voor te krijgen?

Even de schrijffouten eruit gehaald.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jodocus1 op 03-11-2010 16:44:21 ]
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_88291402
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Bitlord het volgende:
Miracle drug, inderdaad. Zo snel mogelijk bellen. Een dagje naar Leeuwarden toe is toch niet het einde van de wereld?

@WTFBBQ
Staat er een feitcode op het afschrift dat je van dienstdoende politie-ambtenaar hebt ontvangen?
Ik heb dat briefje weg gegooit. Bewijs weetjewel.
pi_88291504
Vrijdag is er een opendag in Groningen. Vraag daar vrij voor en ga dan naar Leeuwarden. Niet met pin betalen want dan kunnen je ouders op je afschrift zien dat je naar leeuwaren bent geweest,
pi_88291591
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Vrijdag is er een opendag in Groningen. Vraag daar vrij voor en ga dan naar Leeuwarden. Niet met pin betalen want dan kunnen je ouders op je afschrift zien dat je naar leeuwaren bent geweest,
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ik ga misschien wel naar Groningen dan naar Leeuwarden en dan naar huis. :P
pi_88291597
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Z'n ouders kijken ook z'n afschriften na? :'(
pi_88291697
Je weet maar nooit
pi_88291737
Nee, je kunt niet om de twee dagen gaan bellen of de brief al is verstuurd. Dat zullen ze je nooit vertellen. Het CJIB is een erg complexe en grote organisatie. Veel complexer dan het middelbare schooltje waar je bijvoorbeeld op zit.

Alleen al vorig jaar verstuurde het CJIB de volgende brieven (bron: jaarverslag 2009):
- 11.800.000 verkeersovertredingen
- 183.000 boetevonnissen
- 424.000 transactievoorstellen
- 26.000 strafbeschikkingen
- 1.300 ontnemingsmaatregelen
- 12.000 schadevergoedingsmaatregelen
- 17.000 bestuurlijke boetes
- 24.000 brieven over vrijheidsstraffen
- 38.000 brieven over taakstraffen
- 33.000 brieven over aanhoudingen
- 67.000 brieven van de Immigratie- en Naturalisatiedienst
- 15.000 brieven over zorgverzekeringen

Dat zijn dus in totaal bijna 13 miljoen brieven, waarbij ik aanneem dat hun totale in- en uitgaande post nog een paar miljoen meer is.

Ik mag hopen dat je uit bovenstaande begrijpt dat een organisatie die 24/7 1500 brieven per uur "op de bus doet" niet in staat kan zijn jou elke twee op de hoogte kan stellen van het verloop van je boete.
pi_88291740
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Z'n ouders kijken ook z'n afschriften na? :'(
Nee.
pi_88291906
Net nog even gekeken op de site.
Adres wijzigingen zijn uitsluitend schriftelijk te doen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_88292250
Nu wil ik weten wat TS gedaan heeft ook :9
pi_88292361
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Jodocus1 het volgende:
Net nog even gekeken op de site.
Adres wijzigingen zijn uitsluitend schriftelijk te doen.
Nee, dat gaat om iets anders, plotselinge verhuizingen en dergelijke.

Bellen met CJIB en geen gezeur meer van "ja, maar...". Er zijn hier mensen die je willen helpen, maar dat vereist ook inzet van jou kant.

Laat ff weten zo hoe het gesprek is verlopen met het CJIB.
pi_88292387
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu wil ik weten wat TS gedaan heeft ook :9
Zeur niet ik ben je niks verplicht enzo. Ook heeft het geen toevoegende waarde. :')
pi_88292614
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Nee, dat gaat om iets anders, plotselinge verhuizingen en dergelijke.

Bellen met CJIB en geen gezeur meer van "ja, maar...". Er zijn hier mensen die je willen helpen, maar dat vereist ook inzet van jou kant.

Laat ff weten zo hoe het gesprek is verlopen met het CJIB.
Ik heb gebeld. Alleen gevraagd naar wanneer ik de brief kon verwachten. Waarschijnlijk is Leeuwarden geen mogelijkheid om daar heen te gaan. :{
pi_88292621
En omdat je daarna een nieuw account moet maken. Want je word voor de rest van je FOK! tijd getroll'd
pi_88292800
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En omdat je daarna een nieuw account moet maken. Want je word voor de rest van je FOK! tijd getroll'd
:')
pi_88292893
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Ik heb gebeld. Alleen gevraagd naar wanneer ik de brief kon verwachten. Waarschijnlijk is Leeuwarden geen mogelijkheid om daar heen te gaan. :{
Dat wordt dus een week voor de brievenbus liggen, wat niet zal opvallen bij je ouders (...).

Je zoekt het nu verder zelf maar uit. Leeuwarden ver? Duizenden studenten reizen elk weekend vanuit Groningen naar hun ouders in het zuiden des lands.

Succes ermee verder. En denk een volgende keer eerst na voor je de wet overtreedt.
pi_88296727
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Dat wordt dus een week voor de brievenbus liggen, wat niet zal opvallen bij je ouders (...).

Je zoekt het nu verder zelf maar uit. Leeuwarden ver? Duizenden studenten reizen elk weekend vanuit Groningen naar hun ouders in het zuiden des lands.

Succes ermee verder. En denk een volgende keer eerst na voor je de wet overtreedt.
Jonge, Ik ga toch niet opeens naar Leeuwarden toe. Net of dat niet opvalt enzo. :')

Ik weet niet eens wat ik moet vragen aan die fucking vrouw aan de telefoon. :')
pi_88297604
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
:N Je zal nu op de brief moeten wachten, tenzij je naar Leeuwarden wil. Maar dan zal je alsnog moeten wachten, het lijkt me niet dat je daar zo naar toe kunt gaan, wat briefjes neerleggen en case closed.

Ik had trouwens al een poll verwacht over het delict van TS.. Ik gok trouwens op winkeldiefstal, omdat dat het enige is waar ik echt boos om zou worden als ouder zijnde. Natuurlijk is dronken rijden en verkrachting etc erger maar daar krijg je niet alleen een boete voor :P
pi_88297994
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Jonge, Ik ga toch niet opeens naar Leeuwarden toe. Net of dat niet opvalt enzo. :')

Ik weet niet eens wat ik moet vragen aan die fucking vrouw aan de telefoon. :')
Ik wil wel kijken of ik kan helpen. PM ff dan kan ik er vrijdag naar kijken als je wil.
pi_88298279
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:23 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Ik wil wel kijken of ik kan helpen. PM ff dan kan ik er vrijdag naar kijken als je wil.
Wat moet ik PM'en?
pi_88298661
Nou contactgegevems bijvoorbeeld en uitleg wat je nu precies gedaan hebt. Ik denk namelijk dat ik
Wel in staat ben uit te leggen aan het CJIB dat je je boete op wil halen
pi_88298808
Respect voor de mensen die TS nog willen helpen. Wat een faalhaas zeg, ongelooflijk.

Mekkermekkermekkermekker.
pi_88299177
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Stante het volgende:
Respect voor de mensen die TS nog willen helpen. Wat een faalhaas zeg, ongelooflijk.

Mekkermekkermekkermekker.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')