Schitterend, zoals alleen een vrouw dat kan omschrijven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wanneer die leuk leuk is en niet alleen leuk, goeie logica
Oh my...quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Beware the dreaded “MySpace Angles”!
Ik merk dat eigenlijk altijd aan of ik een spanning voel en hem zo snel mogelijk weer wil zien. Is dat er gevoel er niet dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat mensen na een date al kunnen bepalen of iemand "leuk" is of "leukleuk"
ja, ik kan dat ook nooit zo snel al zeggen van een meisje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat mensen na een date al kunnen bepalen of iemand "leuk" is of "leukleuk"
Je kunt na een date toch ook al weten of iemand het niet is, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik heb weleens gehad dat iemand echt totaal mijn type niet was, en ik geen bijzondere klik voelde in het begin, maar na een paar keer elkaar gezien te hebben dat wel meer en meer begon te komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt na een date toch ook al weten of iemand het niet is, toch?
Ik blijf niet met iemand daten omdat 'misschien' het gevoel na een paar keer meer wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb weleens gehad dat iemand echt totaal mijn type niet was, en ik geen bijzondere klik voelde in het begin, maar na een paar keer elkaar gezien te hebben dat wel meer en meer begon te komen.
nee, maar als het een leuk contact is kap ik het ook niet noodzakelijk meteen af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik blijf niet met iemand daten omdat 'misschien' het gevoel na een paar keer meer wordt.
Studente genoeg keuze... Denk je niet danquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Silenus het volgende:
Want je houdt er niet van als iemand slimmer is dan jij?
Idd er is genoeg te regelen als je wilt, maar dat betekent nog niet dat die gene het zijn en dat je niet verder mag/kan kijken. Het is niet alleen voor in de sleur geraakte mensen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Studente genoeg keuze... Denk je niet danZal wel een dik propje zijn
Tja iedereen heeft een andere uitleg bij de woorden leuk contact, dat is waarschijnlijk het verschilquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar als het een leuk contact is kap ik het ook niet noodzakelijk meteen af.
en aan de intentie waarmee je iemand ontmoet. denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Tja iedereen heeft een andere uitleg bij de woorden leuk contact, dat is waarschijnlijk het verschil
Ik weet niet of knuz hetzelfde is als andere dating site's... Kijk maar eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Idd er is genoeg te regelen als je wilt, maar dat betekent nog niet dat die gene het zijn en dat je niet verder mag/kan kijken. Het is niet alleen voor in de sleur geraakte mensen..
Wat natuurlijk niet voor iedereen geldt hoor
Voor mij zit er ook nog iets tussen 'het was niks' en 'oeh, ik wil nog een keer afspreken'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nah ja, ik vind het ook neit realistisch om na 1 ontmoeting al "hotel de botel" te zijn. Als de eerste date leuk was spreek ik vaak toch nog wel een keer af.
Als het niks was was het ook niet "leuk". Dan spreek ik natuurlijk ook niet weer af.
Wie dan ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, nu weet ik niet of ik woensdag een date heb of niet! Die Fok!sters van tegenwoordig
Als de eerste date leuk was (zoenen!), dan spreek je nog een keer af ja. Of het echt gaat werken op langere termijn is vers twee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nah ja, ik vind het ook niet realistisch om na 1 ontmoeting al "hotel de botel" te zijn. Als de eerste date leuk was spreek ik vaak toch nog wel een keer af.
Als het niks was was het ook niet "leuk". Dan spreek ik natuurlijk ook niet weer af.
Ja dat weet je dus toch nooit na 1 date... Daarom spreek je nog een keer af. Is niet gelijk serieus na 1 date toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Als de eerste date leuk was (zoenen!), dan spreek je nog een keer af ja. Of het echt gaat werken op langere termijn is vers twee.
Maar je zou ook niet met andere mensen gaan daten in de tussentijd dan, of wel?
En die hitsige kangeroequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus toch nooit na 1 date... Daarom spreek je nog een keer af. Is niet gelijk serieus na 1 date toch.
En tjah, andere mensen daten, het ligt er een beetje aan hoe het loopt. Ik zou er iig niet over liegen. Op datingsites ontmoet je nou eenmaal veel mensen (mannen) tegelijk. Kan een keer zo uitkomen.
het is geen kloon, het is 1 en dezelfdequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef skippy22 het volgende:
Nextlover is gewoon een kloon van paiq
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef skippy22 het volgende:
Nextlover is gewoon een kloon van paiq
Ahquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is geen kloon, het is 1 en dezelfde
De kleurtjes zijn anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is geen kloon, het is 1 en dezelfde
Wat ben je toch ook een dating-slet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, nu weet ik niet of ik woensdag een date heb of niet! Die Fok!sters van tegenwoordig
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef KosterT het volgende:
Wat zouden jullie allemaal in een bericht zetten als je net een leuke meid hebt gezien op een datingsite?
Daten in het algemeen? Of het sletten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dude, dat is alweer meer dan een jaar geleden bijna hee!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beide! Echt, ben vast geroest joh.. weet niet of ik het nog kan..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.
Groetjes, Snuit
En wat is dat, codetaal voor ik heb geen zin in een relatie maar wil je wel neuken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.
Groetjes, Snuit
Dan werkt ie niet.. Je moet hem natuurlijk wel zonder de schoenen gezien te hebben doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef KosterT het volgende:
Wacht, ik probeer hem wel even. Heb nu iemand waar ook de schoenen bijstaan.
arme wij! zijn er niet 2 schone dames die willen dubbeldaten met ons?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij ook al?
Jij bent echt mijn verloren broer.!
Je mag wel even op mij oefenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beide! Echt, ben vast geroest joh.. weet niet of ik het nog kan..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef sandertjuh het volgende:
Heb me net maar is aangemeld op paiq puur uit nieuwsgierigheid
Ik ben benieuwd
Jaja, niet op zoek maar euh... uit nieuwsgierigheid aangemeldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Maress het volgende:
Ik heb me sinds kort ook op paiq aangemeld..
Maar ik kan nooit een battledate om een jongen doen:s
En ik ben er nog geen enkele leuke jongen tegen gekomen..:(
Als je alles al gelijk te ver weg vind... moet je je profiel maar beter invullenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Maress het volgende:
Hoe groot is de kans dat je daar iemand ontmoet?
Ten eerste wonen ze veel te ver weg en ten tweede heb ik nog nooit met iemand van het internet afgesproken..
Profiel?:P Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je alles al gelijk te ver weg vind... moet je je profiel maar beter invullen.
Paiq toch? Je hebt ergens in een van de zoveel vragenlijsten een vraag zitten die gaat over de reisafstand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Maress het volgende:
[..]
Profiel?:P Hoe doe je dat?
Ik woon in gelderland en ben alleen nog maar mensen uit rotterdam en omstreken tegengekomen...
En nou dat is meer dan 2 uur reizen:S
Puntje twee, kan je verzekeren dat het best eng is, zo buiten je comfort zone. Maar volgens mij mag je dat paiq of rp niet verwijten - wees maar eens wat heldhaftigerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Maress het volgende:
Hoe groot is de kans dat je daar iemand ontmoet?
Ten eerste wonen ze veel te ver weg en ten tweede heb ik nog nooit met iemand van het internet afgesproken..
En die kan je nu niet meer wijzigen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Paiq toch? Je hebt ergens in een van de zoveel vragenlijsten een vraag zitten die gaat over de reisafstand.
Heb jij dan al wel vaak ver weg van huis met jongens afgesproken die je niet kent?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Puntje twee, kan je verzekeren dat het best eng is, zo buiten je comfort zone. Maar volgens mij mag je dat paiq of rp niet verwijten - wees maar eens wat heldhaftiger
Ja hoor, gewoon in je menu naar de vragenlijsten gaan en daar even zoeken in welke lijst het stondquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef Maress het volgende:
[..]
En die kan je nu niet meer wijzigen?
Ik ben niet echt serieus op zoek en vond de vragenlijst iets te lang dus heb hem maar snel doorgeklikt(A)
Oke, dankje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon in je menu naar de vragenlijsten gaan en daar even zoeken in welke lijst het stond
Ik ken een meisje waar ik het wel voor over zou hebben gehad lang te reizen, maar verder neuh..wel een beetje in de buurt graag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Maress het volgende:
[..]
Heb jij dan al wel vaak ver weg van huis met jongens afgesproken die je niet kent?
Sommige willen wel naar mij komen maar dan vind ik ze wanhopig dat ze dat voor iemand doen die ze niet kennen:P
Zou hebben gehad?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken een meisje waar ik het wel voor over zou hebben gehad lang te reizen, maar verder neuh..wel een beetje in de buurt graag.
(en ik spreek nooit af met jongens, maar dat is persoonlijk)
Alleen als ik echt niks te doen heb en nog niet met iemand afgesproken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Maress het volgende:
[..]
Oke, dankje!
Zit jij vaak op paiq dan?
En heb je al een keer met iemand afgesproken?
Ik heb nu 2 dates gehad, en kom regelmatig iemand tegen in de buurt, zelfs bij speeddates.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Maress het volgende:
[..]
Oke, dankje!
Zit jij vaak op paiq dan?
En heb je al een keer met iemand afgesproken?
Dus van die lange lijst heb je veel dates gehad. En nu heb je maar twee (2!) dates gehad? Hoe zit het nu?quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daten wel, vaak een vervolg, maar echt dat ouderwetse gevoel van vlinders en weten dat het goed is niet...ik denk dat het een leeftijds ding is misschien.
Hoe zijn je dates gegaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 dates gehad, en kom regelmatig iemand tegen in de buurt, zelfs bij speeddates.
Uitgaande van dat de andere profielen ook gewoon echt zijn, is die instelling heel belangrijk, en ja die kun je later gewoon veranderen.
Ik sta pas net op Paiq he, ik heb wat langer op RP gestaan, ik heb 6 dates gehad dit jaar, waarvan 1 2 maanden duurde en 1 drie maanden...en er staan nog wat dates open...ik heb het nog niet helemaal gevonden, en nee, ook komt het vaak niet tot een date. Dat kan ook wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus van die lange lijst heb je veel dates gehad. En nu heb je maar twee (2!) dates gehad? Hoe zit het nu?
Geen schokkende dingen, maar ook geen vervolg..quote:
Ach, ik woon in Friesland en dan ook nog eens in het noorden. Is al helemaal erg. Toch ben ik best bereid te reizen voor iemand. Heb dr ook al ervaring mee, dus jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Maress het volgende:
[..]
Profiel?:P Hoe doe je dat?
Ik woon in gelderland en ben alleen nog maar mensen uit rotterdam en omstreken tegengekomen...
En nou dat is meer dan 2 uur reizen:S
Dus jij zou zo naar iemand uit limburg gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ik woon in Friesland en dan ook nog eens in het noorden. Is al helemaal erg. Toch ben ik best bereid te reizen voor iemand. Heb dr ook al ervaring mee, dus ja![]()
Kijken mag altijd toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Jaja, niet op zoek maar euh... uit nieuwsgierigheid aangemeld
Als ik echt het gevoel heb van 'Wow, dit is het', dan ja. NL is maar klein, hoor. Maar natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef Maress het volgende:
[..]
Dus jij zou zo naar iemand uit limburg gaan?
Maar wanneer zou je die persoon voor de rest dan nog kunnen blijven zien? Want voor een dagje lukt niet, en ik neem aan dat je ook niet elk weekend vrij hebt?
Maar net of er geen leuke mensen in je eigen buurt wonen..:Pquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik echt het gevoel heb van 'Wow, dit is het', dan ja. NL is maar klein, hoor. Maar natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft.
Zodra het klikt, moet je gewoon goede afspraken maken. Ja je zult elkaar niet zo vaak zien als met een 'normale' relatie, maar zodra je elkaar weer ziet springen de vonken er wel vanaf. Het er naar toe leven, dat gevoel, wordt alleen maar sterker.
Misschien lul ik ook maar wat, maar deze ervaring heb ik wel. Een tijdje een relatie gehad met iemand uit Overijssel (was ook 2 uur reizen).
..en die jongen die na 4 dates zo leuk was is ineens historie, las ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Ik zou toch al niet zo snel ver gaan reizen voor iemand maar een uur vind ik echt de max.
Ik ben de leuke jongens hier uit de buurt ook nog niet tegen gekomen!:Squote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, niet zo heel lang. Paar maandjes. Maar goed, die ervaring heb je dan maar weer
Oh er zullen vast wel leuke Doutzens, Sietskes en Femkes hier wonen, maar gewoon nog niet tegengekomen dan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en die jongen die na 4 dates zo leuk was is ineens historie, las ik.
Beetje wispelturig hoor.
De duur van een eventuele relatie zegt toch niets over datingsites verder? Want dat was waarschijnlijk net zo goed gebeurd als je haar meteen IRL had ontmoet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, niet zo heel lang. Paar maandjes. Maar goed, die ervaring heb je dan maar weer
Tussen zeggen en doen zit een heel verschil, en ik wil niet het hele gesprek hier neerzetten, maar ze zei gewoon dat ze liever met zo'n insteek begon zonder meteen verwachtingen te hebben en dan hopen dat het ooit meer wordt, ipv omgekeerd...nou,dat vond ik niet zo'n domme opmerking...en voor hetzelfde geld is het gewoon een nepprofiel trouwens...eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef love_sharon het volgende:
[..]
![]()
Dat jij daar commentaar over durft te geven met je opmerkingen dat je niet zomaar seks met iemand wilt hebben en dan weer met je bijna fuckbuddy.Nogal hypocriet.
Het was maar een half grapje, iedereen mag ze maken maar als ik het doe is het gelijk een belediging?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef love_sharon het volgende:
Maar je gaat wel commentaar geven zonder dat je precies weet wat er is gebeurd.
De volgende keer mag je die voor jezelf houden.
Waar heb ik een reputatie opgebouwd, ik post hier pas een paar weken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk door de reputatie die je zelf hebt opgebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |