quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef skippy22 het volgende:
Ik kwam op paiq een studente tegen... Heb de foto maar niet afgewacht
was jij dat???quote:
Je gaat toch niet voor die ene jongen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef love_sharon het volgende:
Terug van een last-minute meet. Via Paiq vanavond ontmoet en bleek ook in Leiden te wonen en nog boodschappen te moeten doen dus elkaar subtiel hints gegeven toen hoe laat we naar de supermarkt gingen![]()
En daarna later op de avond nog een keer afgeproken, was erg leuk
Ik blijf hem heel leuk vinden maar we zijn toch te verschillend. Dacht dat het niet zoveel uitmaakte maarja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor die ene jongen?
Jammer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:44 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik blijf hem heel leuk vinden maar we zijn toch te verschillend. Dacht dat het niet zoveel uitmaakte maarja.
Achja ook mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer.
Gaat er een 2de afspraak komen met die man van vanavond?
Nieuwe datinghype: supermarktdaten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef love_sharon het volgende:
Terug van een last-minute meet. Via Paiq vanavond ontmoet en bleek ook in Leiden te wonen en nog boodschappen te moeten doen dus elkaar subtiel hints gegeven toen hoe laat we naar de supermarkt gingen![]()
En daarna later op de avond nog een keer afgeproken, was erg leuk
En nerveus bij het boodschappen doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef love_sharon het volgende:
Geen halfjes? Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Achja ook mijn eigen schuld.
Nee denk het niet was dus erg leuk maar hij is niet de gene zeg maar. Even geen halfjes mee
Dat ze niet verder gaat daten met jongens/mannen waarvan ze denkt: "Hij's leuk, maar kweenie"quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Geen halfjes? Wat bedoel je daarmee?
Ow...ik zat nog met de supermarkt in mijn hoofd en dacht aan halfjes brood ofzo...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ze niet verder gaat daten met jongens/mannen waarvan ze denkt: "Hij's leuk, maar kweenie"
Duh
Ja maar vrouwen verkopen zichzelf niet graag he, dat kan nogal hoerig overkomenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, ja hoor, weer iemand die reageert met een vage foto.Oh, de mystiek. Verkoop uzelf gewoon en doe niet zo moeilijk, denk ik dan
Ik merk wel dat de foto's vaak een verkeerd beeld geven. En niet eens altijd een positiever beeld, paar keer gehad dat dates echt veel mooier waren dan ju op basis van de foto's zou denken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen verkopen zichzelf niet graag he, dat kan nogal hoerig overkomen
Had gisteravond een foto gezien van een paiq match waarbij ik echt dacht, volgens mij dit echt een van de meest knullige foto's van jezelf die je hebt....quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de foto's vaak een verkeerd beeld geven. En niet eens altijd een positiever beeld, paar keer gehad dat dates echt veel mooier waren dan ju op basis van de foto's zou denken.
quote:Haha, nou een normale gezichtsfoto is goed genoeg. Dit was van achter en opzij, dus kon er niet veel van maken.Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen verkopen zichzelf niet graag he, dat kan nogal hoerig overkomen
quote:Hoe gaat het met jou qua daten?
quote:Jaaaa, maar schijn kan bedriegen he!! Zo vertelde mn ex laatst over zijn eerste date die alleen een foto van haar gezicht had gestuurd en echt gigantisch bleek te zijn. Klassieke date-fout!!Op dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, nou een normale gezichtsfoto is goed genoeg. Dit was van achter en opzij, dus kon er niet veel van maken.
quote:Beware the dreaded “MySpace Angles”!Op dinsdag 2 november 2010 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa, maar schijn kan bedriegen he!! Zo vertelde mn ex laatst over zijn eerste date die alleen een foto van haar gezicht had gestuurd en echt gigantisch bleek te zijn. Klassieke date-fout!!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Beware the dreaded “MySpace Angles”!
quote:Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Lamon. op dit gebied.Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Sommige foto's zijn wel echt heel erg.
quote:Ik ben benieuwd naar alle ervaringen op dit gebiedOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Lamon. op dit gebied.
quote:Wat Spirit zeiOp dinsdag 2 november 2010 09:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Geen halfjes? Wat bedoel je daarmee?
Wanneer die leuk leuk is en niet alleen leuk, goeie omschrijvingquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is de grote vraag natuurlijk wanneer het een hele is.
Schitterend, zoals alleen een vrouw dat kan omschrijven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wanneer die leuk leuk is en niet alleen leuk, goeie logica
Oh my...quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Beware the dreaded “MySpace Angles”!
Ik merk dat eigenlijk altijd aan of ik een spanning voel en hem zo snel mogelijk weer wil zien. Is dat er gevoel er niet dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat mensen na een date al kunnen bepalen of iemand "leuk" is of "leukleuk"
ja, ik kan dat ook nooit zo snel al zeggen van een meisje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat mensen na een date al kunnen bepalen of iemand "leuk" is of "leukleuk"
Je kunt na een date toch ook al weten of iemand het niet is, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik heb weleens gehad dat iemand echt totaal mijn type niet was, en ik geen bijzondere klik voelde in het begin, maar na een paar keer elkaar gezien te hebben dat wel meer en meer begon te komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt na een date toch ook al weten of iemand het niet is, toch?
Ik blijf niet met iemand daten omdat 'misschien' het gevoel na een paar keer meer wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb weleens gehad dat iemand echt totaal mijn type niet was, en ik geen bijzondere klik voelde in het begin, maar na een paar keer elkaar gezien te hebben dat wel meer en meer begon te komen.
nee, maar als het een leuk contact is kap ik het ook niet noodzakelijk meteen af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik blijf niet met iemand daten omdat 'misschien' het gevoel na een paar keer meer wordt.
Studente genoeg keuze... Denk je niet danquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Silenus het volgende:
Want je houdt er niet van als iemand slimmer is dan jij?
Idd er is genoeg te regelen als je wilt, maar dat betekent nog niet dat die gene het zijn en dat je niet verder mag/kan kijken. Het is niet alleen voor in de sleur geraakte mensen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Studente genoeg keuze... Denk je niet danZal wel een dik propje zijn
Tja iedereen heeft een andere uitleg bij de woorden leuk contact, dat is waarschijnlijk het verschilquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar als het een leuk contact is kap ik het ook niet noodzakelijk meteen af.
en aan de intentie waarmee je iemand ontmoet. denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Tja iedereen heeft een andere uitleg bij de woorden leuk contact, dat is waarschijnlijk het verschil
Ik weet niet of knuz hetzelfde is als andere dating site's... Kijk maar eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Idd er is genoeg te regelen als je wilt, maar dat betekent nog niet dat die gene het zijn en dat je niet verder mag/kan kijken. Het is niet alleen voor in de sleur geraakte mensen..
Wat natuurlijk niet voor iedereen geldt hoor
Voor mij zit er ook nog iets tussen 'het was niks' en 'oeh, ik wil nog een keer afspreken'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nah ja, ik vind het ook neit realistisch om na 1 ontmoeting al "hotel de botel" te zijn. Als de eerste date leuk was spreek ik vaak toch nog wel een keer af.
Als het niks was was het ook niet "leuk". Dan spreek ik natuurlijk ook niet weer af.
Wie dan ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, nu weet ik niet of ik woensdag een date heb of niet! Die Fok!sters van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |