quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef sandertjuh het volgende:
Heb me net maar is aangemeld op paiq puur uit nieuwsgierigheid
Ik ben benieuwd
Jaja, niet op zoek maar euh... uit nieuwsgierigheid aangemeldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Maress het volgende:
Ik heb me sinds kort ook op paiq aangemeld..
Maar ik kan nooit een battledate om een jongen doen:s
En ik ben er nog geen enkele leuke jongen tegen gekomen..:(
Als je alles al gelijk te ver weg vind... moet je je profiel maar beter invullenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Maress het volgende:
Hoe groot is de kans dat je daar iemand ontmoet?
Ten eerste wonen ze veel te ver weg en ten tweede heb ik nog nooit met iemand van het internet afgesproken..
Profiel?:P Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je alles al gelijk te ver weg vind... moet je je profiel maar beter invullen.
Paiq toch? Je hebt ergens in een van de zoveel vragenlijsten een vraag zitten die gaat over de reisafstand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Maress het volgende:
[..]
Profiel?:P Hoe doe je dat?
Ik woon in gelderland en ben alleen nog maar mensen uit rotterdam en omstreken tegengekomen...
En nou dat is meer dan 2 uur reizen:S
Puntje twee, kan je verzekeren dat het best eng is, zo buiten je comfort zone. Maar volgens mij mag je dat paiq of rp niet verwijten - wees maar eens wat heldhaftigerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Maress het volgende:
Hoe groot is de kans dat je daar iemand ontmoet?
Ten eerste wonen ze veel te ver weg en ten tweede heb ik nog nooit met iemand van het internet afgesproken..
En die kan je nu niet meer wijzigen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Paiq toch? Je hebt ergens in een van de zoveel vragenlijsten een vraag zitten die gaat over de reisafstand.
Heb jij dan al wel vaak ver weg van huis met jongens afgesproken die je niet kent?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Puntje twee, kan je verzekeren dat het best eng is, zo buiten je comfort zone. Maar volgens mij mag je dat paiq of rp niet verwijten - wees maar eens wat heldhaftiger
Ja hoor, gewoon in je menu naar de vragenlijsten gaan en daar even zoeken in welke lijst het stondquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef Maress het volgende:
[..]
En die kan je nu niet meer wijzigen?
Ik ben niet echt serieus op zoek en vond de vragenlijst iets te lang dus heb hem maar snel doorgeklikt(A)
Oke, dankje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon in je menu naar de vragenlijsten gaan en daar even zoeken in welke lijst het stond
Ik ken een meisje waar ik het wel voor over zou hebben gehad lang te reizen, maar verder neuh..wel een beetje in de buurt graag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Maress het volgende:
[..]
Heb jij dan al wel vaak ver weg van huis met jongens afgesproken die je niet kent?
Sommige willen wel naar mij komen maar dan vind ik ze wanhopig dat ze dat voor iemand doen die ze niet kennen:P
Zou hebben gehad?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken een meisje waar ik het wel voor over zou hebben gehad lang te reizen, maar verder neuh..wel een beetje in de buurt graag.
(en ik spreek nooit af met jongens, maar dat is persoonlijk)
Alleen als ik echt niks te doen heb en nog niet met iemand afgesproken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Maress het volgende:
[..]
Oke, dankje!
Zit jij vaak op paiq dan?
En heb je al een keer met iemand afgesproken?
Ik heb nu 2 dates gehad, en kom regelmatig iemand tegen in de buurt, zelfs bij speeddates.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Maress het volgende:
[..]
Oke, dankje!
Zit jij vaak op paiq dan?
En heb je al een keer met iemand afgesproken?
Dus van die lange lijst heb je veel dates gehad. En nu heb je maar twee (2!) dates gehad? Hoe zit het nu?quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daten wel, vaak een vervolg, maar echt dat ouderwetse gevoel van vlinders en weten dat het goed is niet...ik denk dat het een leeftijds ding is misschien.
Hoe zijn je dates gegaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 dates gehad, en kom regelmatig iemand tegen in de buurt, zelfs bij speeddates.
Uitgaande van dat de andere profielen ook gewoon echt zijn, is die instelling heel belangrijk, en ja die kun je later gewoon veranderen.
Ik sta pas net op Paiq he, ik heb wat langer op RP gestaan, ik heb 6 dates gehad dit jaar, waarvan 1 2 maanden duurde en 1 drie maanden...en er staan nog wat dates open...ik heb het nog niet helemaal gevonden, en nee, ook komt het vaak niet tot een date. Dat kan ook wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus van die lange lijst heb je veel dates gehad. En nu heb je maar twee (2!) dates gehad? Hoe zit het nu?
Geen schokkende dingen, maar ook geen vervolg..quote:
Ach, ik woon in Friesland en dan ook nog eens in het noorden. Is al helemaal erg. Toch ben ik best bereid te reizen voor iemand. Heb dr ook al ervaring mee, dus jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Maress het volgende:
[..]
Profiel?:P Hoe doe je dat?
Ik woon in gelderland en ben alleen nog maar mensen uit rotterdam en omstreken tegengekomen...
En nou dat is meer dan 2 uur reizen:S
Dus jij zou zo naar iemand uit limburg gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ik woon in Friesland en dan ook nog eens in het noorden. Is al helemaal erg. Toch ben ik best bereid te reizen voor iemand. Heb dr ook al ervaring mee, dus ja![]()
Kijken mag altijd toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Jaja, niet op zoek maar euh... uit nieuwsgierigheid aangemeld
Als ik echt het gevoel heb van 'Wow, dit is het', dan ja. NL is maar klein, hoor. Maar natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef Maress het volgende:
[..]
Dus jij zou zo naar iemand uit limburg gaan?
Maar wanneer zou je die persoon voor de rest dan nog kunnen blijven zien? Want voor een dagje lukt niet, en ik neem aan dat je ook niet elk weekend vrij hebt?
Maar net of er geen leuke mensen in je eigen buurt wonen..:Pquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik echt het gevoel heb van 'Wow, dit is het', dan ja. NL is maar klein, hoor. Maar natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen dat er voor over heeft.
Zodra het klikt, moet je gewoon goede afspraken maken. Ja je zult elkaar niet zo vaak zien als met een 'normale' relatie, maar zodra je elkaar weer ziet springen de vonken er wel vanaf. Het er naar toe leven, dat gevoel, wordt alleen maar sterker.
Misschien lul ik ook maar wat, maar deze ervaring heb ik wel. Een tijdje een relatie gehad met iemand uit Overijssel (was ook 2 uur reizen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |