Als de eerste date leuk was (zoenen!), dan spreek je nog een keer af ja. Of het echt gaat werken op langere termijn is vers twee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nah ja, ik vind het ook niet realistisch om na 1 ontmoeting al "hotel de botel" te zijn. Als de eerste date leuk was spreek ik vaak toch nog wel een keer af.
Als het niks was was het ook niet "leuk". Dan spreek ik natuurlijk ook niet weer af.
Ja dat weet je dus toch nooit na 1 date... Daarom spreek je nog een keer af. Is niet gelijk serieus na 1 date toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Als de eerste date leuk was (zoenen!), dan spreek je nog een keer af ja. Of het echt gaat werken op langere termijn is vers twee.
Maar je zou ook niet met andere mensen gaan daten in de tussentijd dan, of wel?
En die hitsige kangeroequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus toch nooit na 1 date... Daarom spreek je nog een keer af. Is niet gelijk serieus na 1 date toch.
En tjah, andere mensen daten, het ligt er een beetje aan hoe het loopt. Ik zou er iig niet over liegen. Op datingsites ontmoet je nou eenmaal veel mensen (mannen) tegelijk. Kan een keer zo uitkomen.
het is geen kloon, het is 1 en dezelfdequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef skippy22 het volgende:
Nextlover is gewoon een kloon van paiq
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef skippy22 het volgende:
Nextlover is gewoon een kloon van paiq
Ahquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is geen kloon, het is 1 en dezelfde
De kleurtjes zijn anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is geen kloon, het is 1 en dezelfde
Wat ben je toch ook een dating-slet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, nu weet ik niet of ik woensdag een date heb of niet! Die Fok!sters van tegenwoordig
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef KosterT het volgende:
Wat zouden jullie allemaal in een bericht zetten als je net een leuke meid hebt gezien op een datingsite?
Daten in het algemeen? Of het sletten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dude, dat is alweer meer dan een jaar geleden bijna hee!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beide! Echt, ben vast geroest joh.. weet niet of ik het nog kan..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.
Groetjes, Snuit
En wat is dat, codetaal voor ik heb geen zin in een relatie maar wil je wel neuken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hai, leuke schoenen heb je aan, passen goed bij je ogen.
Groetjes, Snuit
Dan werkt ie niet.. Je moet hem natuurlijk wel zonder de schoenen gezien te hebben doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef KosterT het volgende:
Wacht, ik probeer hem wel even. Heb nu iemand waar ook de schoenen bijstaan.
arme wij! zijn er niet 2 schone dames die willen dubbeldaten met ons?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij ook al?
Jij bent echt mijn verloren broer.!
Je mag wel even op mij oefenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beide! Echt, ben vast geroest joh.. weet niet of ik het nog kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |