quote:We're gift-wrapped kitty cats
We're only turning into tigers when we gotta fight back
Let's go, Eskimo
Out into the blue
Frans Bouwer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef belsen het volgende:
Wie heeft de eerste 100% NL Oevre Prijs gewonnen?
Die cd kregen we op ons tafeltje gespeeld, maar hebben we uiteindelijk toch maar voor wees daar achtergelaten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er dan met Froger en gisteren?
dat vroeg ik me ook af, vandaar dat ik 8 forumposts later dan cafca wasquote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er dan met Froger en gisteren?
Oja, maar dat weten alleen wij 7.quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef belsen het volgende:
Die cd kregen we op ons tafeltje gespeeld, maar hebben we uiteindelijk toch maar voor wees daar achtergelaten.
Ach, met de andere hint was je er denk sneller gekomen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan is het maar goed dat cafca eerder was, anders was het een bevoordelende hint.
Ow, wacht, dat is het nog steeds
Lijkt me wel. Omdat ik van dat andere geval niet op de hoogte wasquote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Ach, met de andere hint was je er denk sneller gekomen.
Oja, vergeten...quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Het script daarvoor, maar goed....
TSE +1
quote:is a Swedish melodic death metal band from Gothenburg, formed in 1990. Since the band's conception in 1993, they have released nine studio albums and one live DVD. As of 2008,
has sold over 2 million records worldwide.
Correct. Dan ook nog maar de titel naar binnen lepelen (denk hierbij ook aan de vervolgvraagopmerking)...quote:
Tnx !quote:
Je ziekte was niet helemaal voor niks.. Tnx !quote:
Nou, ik baalde er flink van anders.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Blogman het volgende:
[..]
Je ziekte was niet helemaal voor niks.. Tnx !
Hopelijk gaat het inmiddels beter en spelen jullie volgend jaar weer op volle kracht.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, ik baalde er flink van anders.
Ghehe..quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef ranja het volgende:
Ha, hebben jullie achteraf toch nog een volledig fok team
zijn naam stond onderin heel kleinquote:
ik weet wel dat anti-flag een nummer heeft die "this machine kills fascists" heetquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef cafca het volgende:
Oh, niet gezien
Welke artiest had dan, in navolging van Woody Guthrie, "This Machine Kills" op zijn gitaar staan?
bob dylan?quote:
Nee, ouder. Schotsquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het wel eens gelezen![]()
Gokje op Billy Bragg
Dan vergeet je Bert Jansch!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
de enige schotse zanger uit die periode van dylan die ik ken is donavon?
quote:oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me
CAFCA dirtbag +1quote:
Wie zei dit over het geplande 2e album waar ik met smart op wacht?quote:has revealed that for their sophomore he will try to sound "less poppy, less upbeat and more groove-based". Taking inspiration from Roy Harper's psychedelic classic, Stormcock, or at least its 12-string guitar he said: "That will be the primary sonic distancing from the last record". Added to this, he stated they will try to record very quickly, saying he wants to do the "vocal takes in one go, so even if there are fuck-ups, I want them to be on there. I want there to be guitar mistakes. I want there to be not totally flawless vocals. I want to record it and have that kind of cohesive sound. Van Morrison's Astral Weeks, to me, is the best-sounding album because it sounds like there were only six hours in the universe for that album to be recorded in. So I want it to have that feeling."
Dat is voorlopig de laatste hint. Ik neem aan dat dit een makkie moet zijn. Zo, op naar de Zweedse balletjes, tot vanavond.quote:According to their self-maintained Facebook page, the album will be ready for mixing and mastering in September. A release date has still not been scheduled but a late 2010 release is possible. Some known new tracks are "Blue Spotted Tail", "Bedouin Dress", "Silver City", "Lorelai", "I Feel The Same", "Helplessness Blues", "Midnight Feeder", "Tripolee", and "Montezuma".
Grobbel +1quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:00 schreef Grobbel het volgende:
De vossenvloot.
goedkope knockoff van de berenboot.
N00b. Je gaat te veel met mij om.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck, vragen over jetsers gemist.
Ohnee, Jesters. Phieuw.
Ik wel, vorig jaar juni of juli oid. Gisteren nog aan moeten denken, was 1 van de meest indrukwekkende optredens ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef Grobbel het volgende:
Baal er wel een beetje van dat ik Fleet Foxes nooit live heb gezien trouwens. Vooral jammer dat ze letterlijk in een paar weken compleet explodeerden in populariteit van niks naar wereldberoemd, want anders hadden ze nog gewoon in Merleyn gestaan.
Idd. Zweedse ballen hebben nu een heel andere lading.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
N00b. Je gaat te veel met mij om.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Zweedse ballen hebben nu een heel andere lading.
Astral Weeks is toch juist overgeproduceerd volgens Van ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wie zei dit over het geplande 2e album waar ik met smart op wacht?
quote:ik zal hier vanavond een recensie plaatsen over de Zuid-Limburgse Zweedse gehaktballetjes.Op dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
De gehaktballetjes bij de IKEA in Duiven smaken trouwens naar rubberen stuiterballen. Die in Eindhoven waren wel goed te versmaden.
quote:Schijtplaat. van die Duitser. Haus Am See van Peter Fox.Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Een stukje vertaalde tekst:
[..]
Wat van wie?
quote:Maar wel een makkelijke vervolgvraag.Op dinsdag 2 november 2010 12:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schijtplaat. van die Duitser. Haus Am See van Peter Fox.
quote:Pik. Dan sta ik op het punt om te gaan, ga je er wat negers tegenaan gooien. Resistance is futileOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van wie was dit singletje ook alweer?
[ afbeelding ]
quote:Hit und roon poontee-a wordee-a netoooorlijk herd iffgestrefft. Bork Bork Bork! ga noo meer snel smøllee-a foon die-a belletjes.Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pik. Dan sta ik op het punt om te gaan, ga je er wat negers tegenaan gooien. Resistance is futile
quote:Ik heb m'n hemd in het zwart
want zwart is mijn ziel
Door jou ben ik mijn kalmte kwijt
en ben ik zelfs bijna mijn bed kwijt
Wel joh, inhaken en meedeinen maar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Gehenna het volgende:
oh dat ik nou net dat nummer niet ken van jannus
Wat van wie?quote:Jij gaat mijlen van me heen
En ik blijf hier maar alleen
Jij gaat mijlen van me heen
Ik blijf moederziel alleen
....
....
Op de kade stond een juffrouw met een dotje in d'r haar
In haar armen hing een zeeman en ze zei alleen nog maar
...................
Nee, maar het gaat inderdaad om wat het meisje tegen de zeeman zegt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Gambolputty het volgende:
Onee, dat zou dan "Zeeman, ik ben een meisje" moeten zijn gezien de tekst.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Gambolputty het volgende:
Onee, dat zou dan "Zeeman, ik ben een meisje" moeten zijn gezien de tekst.
Jawel, maar een titelquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef cafca het volgende:
Helpt als ik zeg dat de bekendste uitvoerende in 1959 2e werd bij een grote Elvis-immitatie wedstrijd?
Juanes pak me nog een keer, iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, wel dezelfde stad, Ria Valk.
Dan gok ik op Janus, pak me nog een keer. Al is dat ook het enige stuk van het nummer dat ik me nog herinner.
quote:is frequently used in films and television programs. In the earliest days of Hollywood, the original score for D. W. Griffith's film The Birth of a Nation (1915), compiled by Joseph Carl Breil and Griffith, used the music in the climactic scene of the third act, when "The former enemies of North and South are united again in defense of their Aryan birthright" against liberated former black slaves after the end of the American Civil War. The beleaguered white group are rescued by the Ku Klux Klan to the sound of the music.
More recent examples include its usage in Chuck Jones's 1957 animated short What's Opera Doc? and the 1979 film Apocalypse Now.
Ride of the Valkyries?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over welk stukje muziek gaat dit?
[..]
quote:I laughed at love 'cause I thought it was funny
You came along and moooved me honey
I've changed my mind, this girl is fine
Goodness, gracious,![]()
quote:Two tablespoons of cinnamon and two or three egg whites
A half a stick of butter, melted, stick it all in a bowl
Baby, stir it with a wooden spoon
Mix in a cup of flour you'll be in heaven soon
Isaac Hayes - Chef ookwel - Chocolate Salty Balls.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef cafca het volgende:
De goodness, gracious.... gaf hem helemaal weg natuurlijk.
Wat, en wie zong het
[..]
U heeft duidelijk verstand van ballen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Isaac Hayes - Chef ookwel - Chocolate Salty Balls.
Hoe stond dit duo beter bekend?quote:
ranja +1quote:
Alizee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef ranja het volgende:
Nog maar een achterkantje... van wie?
[ afbeelding ]
quote:De video is opgenomen in Londen en Surrey vlak voor de .........tour. De video is geregisseerd door Jamie Thraves, die ook de video voor Just van Radiohead heeft gemaakt. De Ierse actrice Elaine Cassidy komt ook in de clip voor.
Niesl2 +1quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:06 schreef niesl2 het volgende:
Als het Coldplay is.. The Scientist is volgens mij iets met achterstevoren clip enzo.
Het mag best een onsje minder onbeschoft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf. Niet zo huilen. Je had toch een kans
Oh sorry. Lieverd. Je zat in de goede hoek te denken, maar The Scientist is een iets ouder nummer dan Violet Hill. Het spijt me dat ik je het punt niet mag toekennen. Misschien wil Belsen dat wel voor je doen. Kusje voor je gekneusde ziel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het mag best een onsje minder onbeschoft.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh sorry. Lieverd. Je zat in de goede hoek te denken, maar The Scientist is een iets ouder nummer dan Violet Hill. Het spijt me dat ik je het punt niet mag toekennen. Misschien wil Belsen dat wel voor je doen. Kusje voor je gekneusde ziel.
Lang genoeg. Ik weet wie je bent iig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Je komt hier zeker nog niet zo lang?
Weet je ook waar zijn huis woont?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lang genoeg. Ik weet wie je bent iig.
Check.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet je ook waar zijn huis woont?
Mensen, houd het gezellig!
Dapper vanachter een toetsenbordquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh sorry. Lieverd. Je zat in de goede hoek te denken, maar The Scientist is een iets ouder nummer dan Violet Hill. Het spijt me dat ik je het punt niet mag toekennen. Misschien wil Belsen dat wel voor je doen. Kusje voor je gekneusde ziel.
Komt me wel vaag bekend voor...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef niesl2 het volgende:
Vrije vertaling (door mij), van wie en welk nummer?
Doe maar.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef iggyinthehouse het volgende:
Zullen we hem parkeren en verdergaan?
Er is toch niemand die het weet tot nu toe. Parkeren lijkt me een goede optiequote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Blogman het volgende:
Volgens mij komt niesl2 al bijna weer kijken.
quote:I am Governor Jerry Brown
My aura smiles
And never frowns
Soon I will be president...
Juust!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef Berkery het volgende:
Da's toch van d'n Dead Kennedy's? California über alles?
Micheal Franti and Spearhead - Oh My Godquote:
Ook opgezocht, ik ken het nummer niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Beide, in dit geval.
(Ik ben ook wel eens zo dom om iets op te zoeken)
I shot the Devil - Suicide Mouse?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:09 schreef Berkery het volgende:
Songtitel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hint voor de bandnaam:
[ afbeelding ]
Aangezien ik alleen vroeg 'welk nummer':quote:
Oke, naja het was makkelijk toen 'Satan' niet goed was, dus dan moest het wel Devil zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen vroeg 'welk nummer':
Codiac + 1
Van de Suicidal Tendencies
Volledige naam of is Tallest Man on Earth ook goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Codiac het volgende:
[..]
Oke, naja het was makkelijk toen 'Satan' niet goed was, dus dan moest het wel Devil zijnOke mijn vraag:
[ afbeelding ]
Wie?
Bedoelde idd de artiestennaamquote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volledige naam of is Tallest Man on Earth ook goed?
Misschien moeten we de fotograaf meetellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja precies..ik kom niet ver dan 4, hoor
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben je gek. Dan had die lutser het gewoon moeten zeggen.
Cafca + 0quote:
ik vind ze niet slechtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef timbob het volgende:
[..]
toch wel een fijne ontdekking, die band
ErwinDikkie + 1
N00biedoobie+1quote:
Ik weet heust wel waar ik mee aan moet komenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Grobbel het volgende:
Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar timbob staat natuurlijk wel voor een bepaalde kwaliteitskeurmerk. En hij stelt me andermaal niet teleur.
Paul McCartney, toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor wie schreef John Lennon 'How do you sleep'?
Yep. Returning a favour, zullen we maar zeggenquote:
Ha, dat heb ik onlangs ook opgevangen als feitje. Het loont klaarblijkelijk nog steeds om af en toe nog Pitchfork-recensies te lezen.quote:
quote:I was her she was me
We were one we were free
And if there's somebody calling me on
Goed genoeg. Karl Wallingerquote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Die gast van World Party. Kom alleen niet op z'n naam...
Da's een cover, ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik dacht robbie williams, of heeft hij het alleen gezongen?
was een gokquote:Op donderdag 4 november 2010 16:08 schreef Grobbel het volgende:
Robbie Williams en zelf nummers schrijven.
Klopt, maar She's the One is dan weer geschreven door Karl Walinger, als een nummer voor World Party zelf. Blijkbaar Guy een keer geen zin om zelf een hit voor Robbie te schrijvenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar had Robbie Guy Chambers voor, van, jawel, World Party.
Van wie is dat origineel dan?quote:Give us this day all that you showed me,
The power and the glory 'til thy kingdom come.
Give me all the stories you told me,
The faith and the glory 'til thy kingdom come.
Weet niet zeker of The BPA ook de hitlijsten heeft gehaald, maar met Freak Power erbij heb je er sowieso vier.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The BPA, Beats International, Pizzaman, Mighty Dub Katz..
edit: en Freak power natuurlijk
http://www.musicmeter.nl/album/111334quote:En Blogman, hij heeft nooit in de hitlijsten gestaan onder slechts de naam 'Norman Cook' voor zover ik weet.
jammerquote:Op donderdag 4 november 2010 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:Daar krijgt U echter geen punt voor
Nee. Ik ben heet.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
warm hier, trouwens, staat de verwarming aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |