quote:I am Governor Jerry Brown
My aura smiles
And never frowns
Soon I will be president...
Juust!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef Berkery het volgende:
Da's toch van d'n Dead Kennedy's? California über alles?
Micheal Franti and Spearhead - Oh My Godquote:
Ook opgezocht, ik ken het nummer niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Beide, in dit geval.
(Ik ben ook wel eens zo dom om iets op te zoeken)
I shot the Devil - Suicide Mouse?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:09 schreef Berkery het volgende:
Songtitel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hint voor de bandnaam:
[ afbeelding ]
Aangezien ik alleen vroeg 'welk nummer':quote:
Oke, naja het was makkelijk toen 'Satan' niet goed was, dus dan moest het wel Devil zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen vroeg 'welk nummer':
Codiac + 1
Van de Suicidal Tendencies
Volledige naam of is Tallest Man on Earth ook goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Codiac het volgende:
[..]
Oke, naja het was makkelijk toen 'Satan' niet goed was, dus dan moest het wel Devil zijnOke mijn vraag:
[ afbeelding ]
Wie?
Bedoelde idd de artiestennaamquote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volledige naam of is Tallest Man on Earth ook goed?
Misschien moeten we de fotograaf meetellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja precies..ik kom niet ver dan 4, hoor
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben je gek. Dan had die lutser het gewoon moeten zeggen.
Cafca + 0quote:
ik vind ze niet slechtquote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef timbob het volgende:
[..]
toch wel een fijne ontdekking, die band
ErwinDikkie + 1
N00biedoobie+1quote:
Ik weet heust wel waar ik mee aan moet komenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Grobbel het volgende:
Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar timbob staat natuurlijk wel voor een bepaalde kwaliteitskeurmerk. En hij stelt me andermaal niet teleur.
Paul McCartney, toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor wie schreef John Lennon 'How do you sleep'?
Yep. Returning a favour, zullen we maar zeggenquote:
Ha, dat heb ik onlangs ook opgevangen als feitje. Het loont klaarblijkelijk nog steeds om af en toe nog Pitchfork-recensies te lezen.quote:
quote:I was her she was me
We were one we were free
And if there's somebody calling me on
Goed genoeg. Karl Wallingerquote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Die gast van World Party. Kom alleen niet op z'n naam...
Da's een cover, ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik dacht robbie williams, of heeft hij het alleen gezongen?
was een gokquote:Op donderdag 4 november 2010 16:08 schreef Grobbel het volgende:
Robbie Williams en zelf nummers schrijven.
Klopt, maar She's the One is dan weer geschreven door Karl Walinger, als een nummer voor World Party zelf. Blijkbaar Guy een keer geen zin om zelf een hit voor Robbie te schrijvenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar had Robbie Guy Chambers voor, van, jawel, World Party.
Van wie is dat origineel dan?quote:Give us this day all that you showed me,
The power and the glory 'til thy kingdom come.
Give me all the stories you told me,
The faith and the glory 'til thy kingdom come.
Weet niet zeker of The BPA ook de hitlijsten heeft gehaald, maar met Freak Power erbij heb je er sowieso vier.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The BPA, Beats International, Pizzaman, Mighty Dub Katz..
edit: en Freak power natuurlijk
http://www.musicmeter.nl/album/111334quote:En Blogman, hij heeft nooit in de hitlijsten gestaan onder slechts de naam 'Norman Cook' voor zover ik weet.
jammerquote:Op donderdag 4 november 2010 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:Daar krijgt U echter geen punt voor
Nee. Ik ben heet.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
warm hier, trouwens, staat de verwarming aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |