zijn naam stond onderin heel kleinquote:
ik weet wel dat anti-flag een nummer heeft die "this machine kills fascists" heetquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef cafca het volgende:
Oh, niet gezien
Welke artiest had dan, in navolging van Woody Guthrie, "This Machine Kills" op zijn gitaar staan?
bob dylan?quote:
Nee, ouder. Schotsquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het wel eens gelezen![]()
Gokje op Billy Bragg
Dan vergeet je Bert Jansch!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
de enige schotse zanger uit die periode van dylan die ik ken is donavon?
quote:oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me
CAFCA dirtbag +1quote:
Wie zei dit over het geplande 2e album waar ik met smart op wacht?quote:has revealed that for their sophomore he will try to sound "less poppy, less upbeat and more groove-based". Taking inspiration from Roy Harper's psychedelic classic, Stormcock, or at least its 12-string guitar he said: "That will be the primary sonic distancing from the last record". Added to this, he stated they will try to record very quickly, saying he wants to do the "vocal takes in one go, so even if there are fuck-ups, I want them to be on there. I want there to be guitar mistakes. I want there to be not totally flawless vocals. I want to record it and have that kind of cohesive sound. Van Morrison's Astral Weeks, to me, is the best-sounding album because it sounds like there were only six hours in the universe for that album to be recorded in. So I want it to have that feeling."
Dat is voorlopig de laatste hint. Ik neem aan dat dit een makkie moet zijn. Zo, op naar de Zweedse balletjes, tot vanavond.quote:According to their self-maintained Facebook page, the album will be ready for mixing and mastering in September. A release date has still not been scheduled but a late 2010 release is possible. Some known new tracks are "Blue Spotted Tail", "Bedouin Dress", "Silver City", "Lorelai", "I Feel The Same", "Helplessness Blues", "Midnight Feeder", "Tripolee", and "Montezuma".
Grobbel +1quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:00 schreef Grobbel het volgende:
De vossenvloot.
goedkope knockoff van de berenboot.
N00b. Je gaat te veel met mij om.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck, vragen over jetsers gemist.
Ohnee, Jesters. Phieuw.
Ik wel, vorig jaar juni of juli oid. Gisteren nog aan moeten denken, was 1 van de meest indrukwekkende optredens ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef Grobbel het volgende:
Baal er wel een beetje van dat ik Fleet Foxes nooit live heb gezien trouwens. Vooral jammer dat ze letterlijk in een paar weken compleet explodeerden in populariteit van niks naar wereldberoemd, want anders hadden ze nog gewoon in Merleyn gestaan.
Idd. Zweedse ballen hebben nu een heel andere lading.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
N00b. Je gaat te veel met mij om.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Zweedse ballen hebben nu een heel andere lading.
Astral Weeks is toch juist overgeproduceerd volgens Van ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wie zei dit over het geplande 2e album waar ik met smart op wacht?
quote:ik zal hier vanavond een recensie plaatsen over de Zuid-Limburgse Zweedse gehaktballetjes.Op dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
De gehaktballetjes bij de IKEA in Duiven smaken trouwens naar rubberen stuiterballen. Die in Eindhoven waren wel goed te versmaden.
quote:Schijtplaat. van die Duitser. Haus Am See van Peter Fox.Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Een stukje vertaalde tekst:
[..]
Wat van wie?
quote:Maar wel een makkelijke vervolgvraag.Op dinsdag 2 november 2010 12:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schijtplaat. van die Duitser. Haus Am See van Peter Fox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |