quote:We're gift-wrapped kitty cats
We're only turning into tigers when we gotta fight back
Let's go, Eskimo
Out into the blue

12
		12	 9
		9	 10
		10	 6
		6	 2
		2	 1
		1	 7
		7	 2
		2	 4
		4	 9
		9	 3
		3	 3
		3	 3
		3	 2
		2	 3
		3	 2
		2	 3
		3	 2
		2	 3
		3	 2
		2	 1
		1	 2
		2	 1
		1	 2
		2	 2
		2	 2
		2	 1
		1	

Frans Bouwer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef belsen het volgende:
Wie heeft de eerste 100% NL Oevre Prijs gewonnen?

Die cd kregen we op ons tafeltje gespeeld, maar hebben we uiteindelijk toch maar voor wees daar achtergelaten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er dan met Froger en gisteren?

dat vroeg ik me ook af, vandaar dat ik 8 forumposts later dan cafca wasquote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er dan met Froger en gisteren?

Oja, maar dat weten alleen wij 7.quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef belsen het volgende:
Die cd kregen we op ons tafeltje gespeeld, maar hebben we uiteindelijk toch maar voor wees daar achtergelaten.

Ach, met de andere hint was je er denk sneller gekomen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan is het maar goed dat cafca eerder was, anders was het een bevoordelende hint.
Ow, wacht, dat is het nog steeds

Lijkt me wel. Omdat ik van dat andere geval niet op de hoogte wasquote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Ach, met de andere hint was je er denk sneller gekomen.

Oja, vergeten...quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Het script daarvoor, maar goed....
TSE +1

quote:is a Swedish melodic death metal band from Gothenburg, formed in 1990. Since the band's conception in 1993, they have released nine studio albums and one live DVD. As of 2008,
has sold over 2 million records worldwide.

Correct. Dan ook nog maar de titel naar binnen lepelen (denk hierbij ook aan de vervolgvraagopmerking)...quote:

Tnx !quote:

Je ziekte was niet helemaal voor niks.. Tnx !quote:

Nou, ik baalde er flink van anders.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Blogman het volgende:
[..]
Je ziekte was niet helemaal voor niks.. Tnx !

Hopelijk gaat het inmiddels beter en spelen jullie volgend jaar weer op volle kracht.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, ik baalde er flink van anders.
Ghehe..quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef ranja het volgende:
Ha, hebben jullie achteraf toch nog een volledig fok team

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |