Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekekenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die mee gaan kom ik zeker! Maar dan ga ik wel de hele tijd vet stoer zeggen: Dat kan ik ook, who wants to touch me
Oei, dat was echt een hele slechte film....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oei, dat was echt een hele slechte film....
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Roger Moorequote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangen
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radioquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.
Fout liedje in mijn hoofd van deze week: dat petticoat liedje van de C1000 reclame
P0wneD!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keerquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands....
Wat dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keer![]()
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 minquote:
Dus alles maar dubbel meenemen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 min
Nooit snaren breken tijdens dit optreden 4 in totaal
Zo'n dag dat alles verneukt gaat
Ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus alles maar dubbel meenemen dan?.
opeens nog welquote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Heerlijke logica!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Die past mooi in het rijtje met "nooit meer oefenen voor optredens"quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.
Daarna kan Steve Vai zijn boeltje wel inpakken denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook, en altijd dezelfde nummers komen langs.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
Wacht dan maar op de kerst (plus de weken daarvoor). Dan zou je spontaan ontslag willen nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook, en altijd dezelfde nummers komen langs.
Straks naar de repetitie fietsenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat een wind![]()
Ik zou bijna riders of the storm gaan spelen
Owja, om gek van te wordenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wacht dan maar op de kerst (plus de weken daarvoor). Dan zou je spontaan ontslag willen nemen.
Trust me on that, ik heb ook bij een supermarkt gewerkt (totdat ik eruit geschopt werd)
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef genakt het volgende:
wat braddie zij heb ik ook wel eens hoor heb heel de dag wat geoefend lukt het niet en volgende dag kan ik het oppeens haha
hmm...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.
Ja, je oefent liedjes toch ook het best maat na maat ipv meteen het hele stukquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.
Dat lesboekje wat je me aanraadde werkt goed. Verfrissend om van methode te wisselenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Goed bezig
Ik wil weer proberen iedere week/om de week te spelen maar dat zal vooral in het begin lastig zijn
Geen probleemquote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dat lesboekje wat je me aanraadde werkt goed. Verfrissend om van methode te wisselen
Hé psst! Psst! Verander je homepage in je nieuwe band man!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen probleemIs ook het enige lesboek wat ik ooit gebruik hebt die ik niet na 3 blz zat was
Goeie manier om het te leren zonder saai toonladders op te dreunen.
Staat ie toch ?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hé psst! Psst! Verander je homepage in je nieuwe band man!
Nu welquote:
Je wilt weer een akoestische?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Shadow_NL het volgende:
Hallo mede muziekliefhebbers,
Ik ben nou al een jaar of 2-3 aan het kloten met zowel een elektrische als een akoestische gitaar.
Nou heb ik die akoestische gitaar cadeau gekregen van mijn pa (wat natuurlijk een heel leuk geschenk was), maar deze heeft die gekocht bij de Lidll. Inmiddels heeft 1 snaar het ook begeven en klinkt het ook eigenlijk meer nergens naar. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe, degelijke gitaar voor het prijskaartje van rond de 250 euro. Ik kan inmiddels wel de basis dingen spelen op de akoestische, maar zou mijn skills graag willen verbeteren d.m.v. de aankoop van een fatsoenlijkere gitaar. Ik luister en speel zelf het liefst nummers uit het wat alternatievere rock circuit zoals Radiohead, The National of Led Zeppelin maar ben ook steeds meer een liefhebber van bands met invloeden van folk geworden zoals Fleet Foxes, Mumford and Sons etc. Hebben jullie misschien een aanbeveling welke gitaar ik het beste kan kopen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Dan geef ik je de tip die iedereen hier meegeeft: ga naar de winkel en test verschillende modellen uit. Welke sound vind je het beste en welke speelt het fijnst? Dat is voor iedereen verschillend. De ene houdt van een dunne nek, de ander van een dikke nek. Ikzelf speel altijd op vrij dikke nekken en stevig spelende gitaren, wanneer ik dan bijv. een Stratocaster vasthoud kan ik de snaar veel verder benden dan bij mijn eigen gitarenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Shadow_NL het volgende:
Hallo mede muziekliefhebbers,
Ik ben nou al een jaar of 2-3 aan het kloten met zowel een elektrische als een akoestische gitaar.
Nou heb ik die akoestische gitaar cadeau gekregen van mijn pa (wat natuurlijk een heel leuk geschenk was), maar deze heeft die gekocht bij de Lidll. Inmiddels heeft 1 snaar het ook begeven en klinkt het ook eigenlijk meer nergens naar. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe, degelijke gitaar voor het prijskaartje van rond de 250 euro. Ik kan inmiddels wel de basis dingen spelen op de akoestische, maar zou mijn skills graag willen verbeteren d.m.v. de aankoop van een fatsoenlijkere gitaar. Ik luister en speel zelf het liefst nummers uit het wat alternatievere rock circuit zoals Radiohead, The National of Led Zeppelin maar ben ook steeds meer een liefhebber van bans met invloeden van folk geworden zoals Fleet Foxes, Mumford and Sons etc. Hebben jullie misschien een aanbeveling welke gitaar ik het beste kan kopen?
Alvast bedankt voor de reacties!
En later vaak ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Goed bezig
Ik wil weer proberen iedere week/om de week te spelen maar dat zal vooral in het begin lastig zijn
Moetj e beter je best doenquote:
No kidding jongens, maar soms is het beter om je gitaar eens een paar dagen afzijdig te houden zodat je er daarna weer met een ''fresh mind'' aan kan beginnen. Heb ik ook wel eens gedaan, ik zeg niet dat het je direct helpt met beter worden maar soms kan het wel eens fijn zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.
Daarna kan Steve Vai zijn boeltje wel inpakken denk ik.
Exactquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef brother52 het volgende:
Nee, dat niet speciaal. Je wilt het dan namelijk in 1x goed doen en dan ga je er te veel bij nadenken. En juist dan ga je fouten maken.
We hebben allemaal verbeteringsplannenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moetj e beter je best doen
In de laatste 8 maanden van de band hebben we 25keer gespeeld, vond dat wel een prima gemiddelde
Neutrikquote:Op donderdag 4 november 2010 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog even genoeg vette pedalen verzamelen om de kabels te benutten
[ afbeelding ]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:51 schreef Braddie het volgende:
Ik maak liever bij bekende minder fouten dan bij onbekende.
Omdat onbekenden kritiser zijn heb ik het idee.
(Nou maak ik het liefst bij beide natuurlijk zo min mogelijk fouten)
Dat dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)
Zelf ben ik gelukkig nu wel op het punt aangekomen dat enkele foutjes mij niet meer boeien. Voorheen maakte ik mij daar best druk om tijdens het spelen waardoor ik na een foutje compleet 'out-of-zone' begon te spelen (stil staan, supergeconcentreerd ed.)
Het zelf overigens liever een groot podium dan een klein podium (ik heb genoeg bewegingsruimte nodig, daarom ga ik ook als het kan niet met mn versterker naast de bassist staan)
Groot podium is wel fijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)
Zelf ben ik gelukkig nu wel op het punt aangekomen dat enkele foutjes mij niet meer boeien. Voorheen maakte ik mij daar best druk om tijdens het spelen waardoor ik na een foutje compleet 'out-of-zone' begon te spelen (stil staan, supergeconcentreerd ed.)
Het zelf overigens liever een groot podium dan een klein podium (ik heb genoeg bewegingsruimte nodig, daarom ga ik ook als het kan niet met mn versterker naast de bassist staan)
Ik vind juist een klein podium waar mensen op je neus staan enger dan een grote zaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Groot podium is wel fijn ja, maar wel enge als er veel mensen zijn :p
quote:Opgelet dit is géén koopje richtprijs is 1795 ¤ - een goed bod mag komen en word bekeken , onzinnige aanbiedingen gaan onmiddelijk naar de plaats waar ze horen in de mand !
Mijn MSN-lijst is opeens gedelete... wtf?!quote:
Ja dat is het nieuwe debielen filter van msn, die filtert alle idioten uit je lijst, dat is bij ons dus allemaal gebeurt, vandaar dat jij niemand meer in je lijst hebt staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn MSN-lijst is opeens gedelete... wtf?!
Maar ik hou van mijn idioten... hoe krijg ik ze terug?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het nieuwe debielen filter van msn, die filtert alle idioten uit je lijst, dat is bij ons dus allemaal gebeurt, vandaar dat jij niemand meer in je lijst hebt staat
Geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn idioten... hoe krijg ik ze terug?!
FREE2AD!!!!quote:
*Grom*quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat het weekend is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd een Dimarzio Super Distortion Gromt er lekker op losquote:
Yeah ik kan nu eten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Teveel op.
Burp, hips... ( sorry,)
Ik heb nu de X2 van line6, digitaal systeem, maar er was iets met de manier van uitzenden waardoor hij nu niet meer gemaakt wordt omdat het illegaal zou zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef brother52 het volgende:
Ah, zijn die hoesje toch nog ergens goed voor![]()
Wat voor systeem had je ook alweer?
Ik wil zelf misschien ook nog wel een draadloos systeem hebben.
Mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog even genoeg vette pedalen verzamelen om de kabels te benutten
[ afbeelding ]
Hangemaaktquote:
Die Relay is nog redelijk prijzig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nu de X2 van line6, digitaal systeem, maar er was iets met de manier van uitzenden waardoor hij nu niet meer gemaakt wordt omdat het illegaal zou zijn.
De nieuwe versie ervan is de Relay die wel te krijgen is
Ja dat was deze ook, 2ehands 200 dus dat vond ik nog betaalbaar. Maar kwalitatief zijn ze echt perfectquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die Relay is nog redelijk prijzig.
Nou ja, eerst maar eens wat leuke pedaaltjes uitzoeken en dan kijken hoeveel er over is voor een draadloos setje.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
Wacht maar, er komt een tijd dat je 4-5 weken per jaar vrij hebt: dan gaat het pas snel...
Dan heb je 12 weken per jaar vrij, maar zit je er 40 tussen de pukkels en hormonenquote:
Dan moet je docent op het hbo worden. Ook niet per se feest, maar wel iets minder pukkels en hormonen. En 12 weken vrij per jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je 12 weken per jaar vrij, maar zit je er 40 tussen de pukkels en hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |