als je tot het einde luisterdt merk je dat je hem juist wel heel goed hoortquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Grappig contrast tussen de ruige muziek en hoe jij dik chill zitMaar goed gespeeld! Jouw gitaar is alleen niet zo heel goed te horen mja.
Blijft een vette gitaar trouwens, die prophecy!
Ja idd, op het begin dacht ik wel zo van: wanneer begint hij te spelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef genakt het volgende:
[..]
als je tot het einde luisterdt merk je dat je hem juist wel heel goed hoort
ja ik heb het zelf ook hoor dan lijkt het net alsof je het niet hoort maar ik speel gewoon zo goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja idd, op het begin dacht ik wel zo van: wanneer begint hij te spelen?
Leugens!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Net nog ge-gitaard
*Met een medefokker
Als je'm heet genoeg maak wel.quote:
Volgende week, de 13e, om 20u.quote:
quote:
Tof, je bent uiteraard van harte welkom (en dat Zweedse damesvolleybalteam uit de sporthal bij jou om de hoek ook).quote:Op woensdag 3 november 2010 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Hmm moet om 10 uur in Aalsmeer zijn maar dat red ik wel. Misschien kom ik je wel aanmoedigen!
Maak dan gelijk ff reclamequote:
Als die mee gaan kom ik zeker! Maar dan ga ik wel de hele tijd vet stoer zeggen: Dat kan ik ook, who wants to touch mequote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, je bent uiteraard van harte welkom (en dat Zweedse damesvolleybalteam uit de sporthal bij jou om de hoek ook).
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekekenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die mee gaan kom ik zeker! Maar dan ga ik wel de hele tijd vet stoer zeggen: Dat kan ik ook, who wants to touch me
Oei, dat was echt een hele slechte film....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oei, dat was echt een hele slechte film....
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Roger Moorequote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Jullie hebben teveel naar onderstaande film gekeken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar je onthoudt het wel .. net als een zeer fout nummer wat de hele week in je hoofd blijft hangen
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radioquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem halverwege uitgezet geloof ik.
Fout liedje in mijn hoofd van deze week: dat petticoat liedje van de C1000 reclame
P0wneD!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keerquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op 13 november speelt Conorach in de Bibelot Band Boost, dus als jullie daar ook bij willen zijn om ons keihard aan te moedigen tussen alle grind/death/herrie bands....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |