Wat dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bibelot durf ik me niet meer te vertonen na dat drama van de vorige keer![]()
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 minquote:
Dus alles maar dubbel meenemen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Twee kapotte gitaren, weigerende versterker, gebroken kabel, wegvallend geluid. En dat allemaal in 1 optreden van 20 min
Nooit snaren breken tijdens dit optreden 4 in totaal
Zo'n dag dat alles verneukt gaat
Ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus alles maar dubbel meenemen dan?.
opeens nog welquote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Braddie het volgende:
Zo
Vandaag toch maar even de gitaar weer opgehaald van m`n werk.
Spelen gaat opeens soepeler om een of andere reden, ben wat vlugger geworden en wat accurater.
Heerlijke logica!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gespeeld en daardoor vlugger en accurater geworden?
Die past mooi in het rijtje met "nooit meer oefenen voor optredens"quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen. Gewoon een maand lang niet spelen.
Daarna kan Steve Vai zijn boeltje wel inpakken denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maak dan gelijk ff reclame![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook, en altijd dezelfde nummers komen langs.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, en daar is hij dus om de zoveel tijd op de radio
Wacht dan maar op de kerst (plus de weken daarvoor). Dan zou je spontaan ontslag willen nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook, en altijd dezelfde nummers komen langs.
Straks naar de repetitie fietsenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat een wind![]()
Ik zou bijna riders of the storm gaan spelen
Owja, om gek van te wordenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wacht dan maar op de kerst (plus de weken daarvoor). Dan zou je spontaan ontslag willen nemen.
Trust me on that, ik heb ook bij een supermarkt gewerkt (totdat ik eruit geschopt werd)
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:51 schreef genakt het volgende:
wat braddie zij heb ik ook wel eens hoor heb heel de dag wat geoefend lukt het niet en volgende dag kan ik het oppeens haha
hmm...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.
Ja, je oefent liedjes toch ook het best maat na maat ipv meteen het hele stukquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Erg herkenbaar inderdaad, misschien dat je door het vele oefenen op 1 ding ook nonchalanter wordt. Maar het schijnt ook beter te werken op je hersenen om een riffje bijv. vaak en kort te oefenen, dan 1x lang.
Dat lesboekje wat je me aanraadde werkt goed. Verfrissend om van methode te wisselenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Goed bezig
Ik wil weer proberen iedere week/om de week te spelen maar dat zal vooral in het begin lastig zijn
Geen probleemquote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dat lesboekje wat je me aanraadde werkt goed. Verfrissend om van methode te wisselen
Hé psst! Psst! Verander je homepage in je nieuwe band man!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen probleemIs ook het enige lesboek wat ik ooit gebruik hebt die ik niet na 3 blz zat was
Goeie manier om het te leren zonder saai toonladders op te dreunen.
Staat ie toch ?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hé psst! Psst! Verander je homepage in je nieuwe band man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |