Pardon, oprotten, nu!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
Wat een kutprogramma...
/moet verplicht van vriendin kijken
Nou, choreo voor SYTYCD houd ik Dan aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef -Peach het volgende:
Als Caggie eruit gaat dan vind ik dat ie met Dan mee mag naar de USA en hij een glansrijke carrière als choreograaf krijgt.
Klopt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
Komt wel goed met die Caggie. Ik heb Dan 1 keer eerder zo vol lof zien spreken over een SYTYCD kandidaat en hem veel steun beloofd. En dat was bij Timor.
Dus welke rasartiest gaat er dit keer dood?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
Komt wel goed met die Caggie. Ik heb Dan 1 keer eerder zo vol lof zien spreken over een SYTYCD kandidaat en hem veel steun beloofd. En dat was bij Timor.
Zit je onder de plak.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
Wat een kutprogramma...
/moet verplicht van vriendin kijken
Ja, hij wilde Dan slaan.quote:
Caggie = nieuwe ontdekking = ontdekking van de hemel = Harry Mulisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus welke rasartiest gaat er dit keer dood?
Er zijn heel wat vrouwen die een open uitnodiging naar Dan sturen!quote:
Dat dus!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, choreo voor SYTYCD houd ik Dan aan
Ah, dan is het al gebeurd. Ook goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Caggie = nieuwe ontdekking = ontdekking van de hemel = Harry Mulisch.
Nee. NEEN.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
*grijpt haar kans en gaat er met dan vandoor*
Oh, ik kijk er niet naar, achterlijk in scene gezet programma :Rquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Franneh het volgende:
Oh Oh Cherso
Ook zo een held die weg is.
Zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef IbeBen het volgende:
Caggie komt er welLijkt inderdaad een soort open invite van Dan om eens te komen praten. Die man zal wel onwijs veel connecties hebben.
MATSOE MATSOEquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Franneh het volgende:
Oh Oh Cherso
Ook zo een held die weg is.
cyaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef -Peach het volgende:
Oh daar heb je ze weer, grote bakkes en geen actie. Tot volgende week kinders!
Zet es wat anders op schat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef -Peach het volgende:
Oh daar heb je ze weer, grote bakkes en geen actie. Tot volgende week kinders!
Ja je was wel gezellig, je mag blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef IbeBen het volgende:
Eerste keer dat ik hier meepostte vanavondVond het best leuk eigenlijk! Ennuh Franneh thanks voor de partymix
Yes de ballontage gehaald! Thank you lovelyquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja je was wel gezellig, je mag blijven.
Graag gedaan.
Trustenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
twas Weer gezellig mensen, ik nok 'm, nog steeds barstende koppijn dus ik denk dat het handig is om nu eens op tijd te gaan slapen.
Agarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Welke vrouw is er nu uit ? Heb dat deel gemist
Ik vond Stefano met hiphop helemaal niet zo goed. Oke, hij deed het beter dan gedacht. Maar zijn hele houding was nog niet goed. Wat mij betreft, is de exit volgende week voor hem.quote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stefano is inderdaad niet zo alround als een Chico denk ik, dus hij maakt weinig kans. Maar z'n ontwikkeling verbaast me positief.
ik denk turkeyquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:34 schreef Susi het volgende:
Waar komt Caggie trouwens oorspronkelijk vandaan ? Iet richting Armenië ofzo ?
Eldrick en Hettie, hihi. Ben benieuwd wie er door de mand gaan vallen!!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Aarti het volgende:
ik denk dat eldrick zichzelf wel tegenkomt met een partner die minder goed is dan natascha!
Niet dat ik weet, maar als reactie op de post van Aarti...ik denk dat als Eldrick bijv. met Hettie moet dansen, dat hij het dan een stuk moeilijker krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Staan de nieuwe paren al ergens dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Me too!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik voorzie een hele leuke zondag
per persoon iedere weekquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef Kyara het volgende:
Wordt er vanaf nu ook weer per persoon gestemd of nog steeds per koppel?
we zullen het zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef Kyara het volgende:
Mooi, ik wil nu eigenlijk wel van Hettie en Eldrick af.
Als je het drie keer kan typen heb je kennelijk tijd zatquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Uhm ja, ik heb dus net pas de aflevering van afgelopen zondag gekeken.
Geen tijd geen tijd geen tijd.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Als je het drie keer kan typen heb je kennelijk tijd zat
quote:Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Is de opzet nog hetzelfde ? Alleen andere koppels?
per persoon iedere weekquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef Kyara het volgende:
Wordt er vanaf nu ook weer per persoon gestemd of nog steeds per koppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |