quote:Taio Cruz (Londen, 23 april 1983) is een Engels, Brit Award winnend, rapper en singer-songwriter. Hij schreef en produceerde eerder nummers voor Justin Timberlake, de Pussycat Dolls en Britney Spears. [1]
Zijn debuutalbum 'Departure' verscheen in 2008. Geschreven, gearrangeerd en geproduceerd door hemzelf. In oktober 2009 kwam z'n tweede album 'Rokstarr'. [1]
Tussen zijn 2 albums schreef en produceerde hij nummers voor onder meer Cheryl Cole, Kesha, Alexandra Burke en de Sugababes.
hettie en eldrickquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Natascha en Chico
Lise en Lorenzo
Enora en Floris
Doesn't ring a bell.quote:
Toch nog spermavlekken he,quote:
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.quote:
Nee.quote:
Oh, is dat rap. Dus ik moet nu snel wegzappen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.
Ahh dacht ik gezien de TTquote:
Nee, dat doet pijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
BREAK BREAK BREA BREA BREAK YOUR HEART
Doe me dan Hettie maar.quote:
tis heul geen rapper, iedere donkere meneer met een microfoon in zn hand wordt rapper genoemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.
eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Stefano eens, maar waarom Agar? Zij is liefig
Moet dat nou echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
3 Hettie's voor jullie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat staat ook in de VanDale.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis heul geen rapper, iedere donkere meneer met een microfoon in zn hand al rapper genoemd
3 ... hetties op je beeldscherm?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
3 Hettie's voor jullie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef -Peach het volgende:
Als Eldrick nou een keer zn woede koelt op het gebit van Hettie, dan staat alles zo weer mooi recht
Nee, een overspelige sektelid.quote:
Zelfs met haar mond dicht slikt ze.quote:
break your heart is een bazennummerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja hij moest even hoor
En dat nummer van Taio Cruz vind ik best leuk.
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Franneh het volgende:
Zijn ze uit elkaar. IK HAD NIET ANDERS VERWACHT.
noemen ze dat dansen tegenwoordig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
alle chickies willen met chico dansen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Franneh het volgende:
Great minds think alike?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Franneh het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap... net uit de gevangenis en dan toch levenslang krijgen.... in de vorm van een kind
Voor wiggers misschien?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
break your heart is een bazennummer
Nee dat staat kei intelligent!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Ewelina het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die nerdbrillen. Eerst Jantje, nu Eldrick en nu zie ik er ook Raquel ermee. Oprotten met dat ding, het staat afschuwelijk.
Hij valt ook in de herhaling. Of stottert hij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
I throw my hands up in the air sometimes, saying ey oh, gotta let go.
"Soms gooi ik m'n handen in de lucht. En dan zeg ik 'eeyyy ohh, ik moet loslaten.'"
Maar, als hij zegt dat hij moet loslaten, dan doet hij dat eigenlijk toch al, want hij gooit zijn handen al in de lucht? Dit lied is zo diep.
Stefano? Nee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat doen die meiden nou? Beetje mooi staan?
Aha! Blij dat jij het even opheldert, anders had ik er de hele nacht over gedacht vrees ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat komt door de partymix. Van dezelfde partymix eten veroorzaakt dat.
Ik moest lachenquote:
Hij was dan ook een hele hele slechte korfballer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
I throw my hands up in the air sometimes, saying ey oh, gotta let go.
"Soms gooi ik m'n handen in de lucht. En dan zeg ik 'eeyyy ohh, ik moet loslaten.'"
Maar, als hij zegt dat hij moet loslaten, dan doet hij dat eigenlijk toch al, want hij gooit zijn handen al in de lucht? Dit lied is zo diep.
Jij met je ongelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, ongelijker dan dit kan gewoon niet
Ik heb Floris alquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
ik vind het liedje wel aanstekelijk
En ik wil Floris en Chico in mijn bed vannacht: Eh Yo
GMTA!quote:
Geen dank.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Aha! Blij dat jij het even opheldert, anders had ik er de hele nacht over gedacht vrees ik
bad romance was echt dramatischquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, ongelijker dan dit kan gewoon niet
Het kan erger: in de Canadese versie van SYTYCD heeft een van de juryleden altijd een zonnebril op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
Wie gaat die neger zeggen dat het lampen zijn en niet de zon?
Idem hoor. Vooral het nek omdraai stukje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef IbeBen het volgende:
Moet zeggen dat ik Animalé nog wel een toffe groepchoreo vond eigenlijk
hij is blindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Prima, ik wil mannen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Als jullie nu de mannen verdelen neem ik wel een aantal van de vrouwen, deal?
Natasha en Enora zijn van mijquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Als jullie nu de mannen verdelen neem ik wel een aantal van de vrouwen, deal?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Idem hoor. Vooral het nek omdraai stukje.
Nummer vind ik ook erg lekker.
En ik schaam me er niet voor ha!
ik ben maar 2 jaar ouderquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ook, maar schijt. Op een ouwe fiets..
Een driewieler?quote:
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef -Peach het volgende:
Als Caggie eruit gaat dan vind ik dat ie met Dan mee mag naar de USA en hij een glansrijke carrière als choreograaf krijgt.
QFTquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef -Peach het volgende:
Als Caggie eruit gaat dan vind ik dat ie met Dan mee mag naar de USA en hij een glansrijke carrière als choreograaf krijgt.
Jij mag Hetty hebben, ik heb toch geen fiets.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij mag Hetty hebben, ik heb toch geen fiets.
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
Ik zit niet op te lettenWie moesten er nu naar de d4l? Gaylord en dinges?
Weinig? Anne heeft alles afgepakt bij haarquote:
Om tussen dr voortanden te parkeren you mean?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja gaylordquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
Ik zit niet op te lettenWie moesten er nu naar de d4l? Gaylord en dinges?
Zet Euvgenia's stem eronder en je bent klaar!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Stefano op super Grover lijken
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja of iets anders natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Om tussen dr voortanden te parkeren you mean?
ze kan freaky trucjes toch zoals slikken met dr mond dichtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Om tussen dr voortanden te parkeren you mean?
groooooooooooooooootquote:
Gaat ook niet gebeuren.quote:
ben jij de zoon van Eldrickquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
als caggie eruit gaat
ik ga iedereen in elkaar slaan
Iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
als caggie eruit gaat
ik ga iedereen in elkaar slaan
quote:
He, brother!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Caggie lijkt een beetje op Desmond van Lost.
dochterquote:
Meisjes slaan nietquote:
picsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
you think, brother?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Straks schiet ie iedereen neer, pas maar opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
Caggie, ga bij hem weg, hij gaat je neerschieten!!!!
Je wil hem, he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat handje van Stefano.... en die stem.... *ril
Die stem vooral, mehhh. Zelfs alle homo's die ik ken, praten niet eens zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Not Penny's boat!!!quote:
Ik wil hem met zijn ballen tussen een draaideur klemmen... maar dat bedoel je vast nietquote:
Dat komt omdat zijn gat is dichtgemetseld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het verklaard zijn 1,5 jaar geen seks.
wtf man mijn drinkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat zijn gat is dichtgemetseld.
Nee, want dan heeft hij uberhaupt seks gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het verklaard zijn 1,5 jaar geen seks.
Hear hear, die Agar bakte er echt niks van met d'r wazige pirouettes en beetje gesleep over de vloer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Agar vond ik net zo slecht in de D4L als vorige week... de andere 2 dames deden het zoveel beter. Ze gebruikte nota bene hetzelfde muziekje.
Van de heren weet ik niet wie eruit gaat. Vond ze alle 3 goed.
woeiiiiiiiiiiiiiiiiii, die voel ik zelf als vrouw zijndequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil hem met zijn ballen tussen een draaideur klemmen... maar dat bedoel je vast niet
Had ze serieus hetzelfde muziekje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Agar vond ik net zo slecht in de D4L als vorige week... de andere 2 dames deden het zoveel beter. Ze gebruikte nota bene hetzelfde muziekje.
Van de heren weet ik niet wie eruit gaat. Vond ze alle 3 goed.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Wat lief dat je mij eerst hebt gegevenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die van jou had ik er eerder in gedaan
Zo ben ik nou eenmaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij eerst hebt gegeven
Ik denk eerder dat de Belgische regering overweegt om het paspoort van Stefano ongeldig te verklarenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Stefano en Agar mogen van mij eruit... maar dat zal de Belgische omroep niet toestaan denk ik... dus het zullen wel Agar en Caggie worden
veeg me opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
ondertussen op 6 de mama van natte lie op bezoek bij stefano in peru
is een bazen reclamequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
Carglass reclame met onzin
Je moet je auto op de plek des onheil laten staan als je aangifte wil doen, en echt niet naar Carglass rijden
Dat laten we Agar wel doen, die vindt het leuk om over de vloer te kruipen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Het doet me nog steeds pijn als ik de Mediamarkt reclame zie waarin Arie Koomen zijn ziel heeft verkocht. Die kerel was zo'n baas in de Lama's
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Het doet me nog steeds pijn als ik de Mediamarkt reclame zie waarin Arie Koomen zijn ziel heeft verkocht. Die kerel was zo'n baas in de Lama's
Ik zou snel de toetsen weer terugvragen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..
Eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Partymix hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..
Heb je je grapjas aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou snel de toetsen weer terugvragen!
politie komt echt niet voor een auto inbraakquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
Carglass reclame met onzin
Je moet je auto op de plek des onheil laten staan als je aangifte wil doen, en echt niet naar Carglass rijden
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Partymix hedat moeten we erin houden
En: Natascha:D:D
Nee, ik heb hier binnen vloerverwarming.quote:
Randstadquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
politie komt echt niet voor een auto inbraak, hier in den haag niet iig
Godver gast.. hoe droog kun je zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier binnen vloerverwarming.
Den Haag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
politie komt echt niet voor een auto inbraak, hier in den haag niet iig
Je wilt het niet weten. Echt. vraag het vooral Anonymousz niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Franneh het volgende:
[..]
Godver gast.. hoe droog kun je zijn.
Anonymousz, hoe droog kan Pheen zijn?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Echt. vraag het vooral Anonymousz niet.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ben je mn ninja-edit weer voor![]()
En AgarHet liefste meisje van sytycd
heeeeeeeeel droogquote:
Ik was er vandaag nog. Ik vind het er zooo leuk, zou er zo kunnen wonen. Helaas begrijpen mijn vrienden dat nietquote:
Ja maar Ja maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hou je mond over Agar. Die is nu verleden tijd. Finito!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |