is een bazen reclamequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
Carglass reclame met onzin
Je moet je auto op de plek des onheil laten staan als je aangifte wil doen, en echt niet naar Carglass rijden
Dat laten we Agar wel doen, die vindt het leuk om over de vloer te kruipen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Het doet me nog steeds pijn als ik de Mediamarkt reclame zie waarin Arie Koomen zijn ziel heeft verkocht. Die kerel was zo'n baas in de Lama's
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Het doet me nog steeds pijn als ik de Mediamarkt reclame zie waarin Arie Koomen zijn ziel heeft verkocht. Die kerel was zo'n baas in de Lama's
Ik zou snel de toetsen weer terugvragen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..
Eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Partymix hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord..
Heb je je grapjas aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou snel de toetsen weer terugvragen!
politie komt echt niet voor een auto inbraakquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
Carglass reclame met onzin
Je moet je auto op de plek des onheil laten staan als je aangifte wil doen, en echt niet naar Carglass rijden
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Partymix hedat moeten we erin houden
En: Natascha:D:D
Nee, ik heb hier binnen vloerverwarming.quote:
Randstadquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
politie komt echt niet voor een auto inbraak, hier in den haag niet iig
Godver gast.. hoe droog kun je zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier binnen vloerverwarming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |