Pardon, oprotten, nu!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
Wat een kutprogramma...
/moet verplicht van vriendin kijken
Nou, choreo voor SYTYCD houd ik Dan aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef -Peach het volgende:
Als Caggie eruit gaat dan vind ik dat ie met Dan mee mag naar de USA en hij een glansrijke carrière als choreograaf krijgt.
Klopt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
Komt wel goed met die Caggie. Ik heb Dan 1 keer eerder zo vol lof zien spreken over een SYTYCD kandidaat en hem veel steun beloofd. En dat was bij Timor.
Dus welke rasartiest gaat er dit keer dood?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
Komt wel goed met die Caggie. Ik heb Dan 1 keer eerder zo vol lof zien spreken over een SYTYCD kandidaat en hem veel steun beloofd. En dat was bij Timor.
Zit je onder de plak.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
Wat een kutprogramma...
/moet verplicht van vriendin kijken
Ja, hij wilde Dan slaan.quote:
Caggie = nieuwe ontdekking = ontdekking van de hemel = Harry Mulisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus welke rasartiest gaat er dit keer dood?
Er zijn heel wat vrouwen die een open uitnodiging naar Dan sturen!quote:
Dat dus!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, choreo voor SYTYCD houd ik Dan aan
Ah, dan is het al gebeurd. Ook goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Caggie = nieuwe ontdekking = ontdekking van de hemel = Harry Mulisch.
Nee. NEEN.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
*grijpt haar kans en gaat er met dan vandoor*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |