Naam op het afschrift.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed punt
Maar hoe zijn ze er dan achter gekomen dat het daadwerkelijk Joran's nummer was
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef tralalala het volgende:
Ik ga mijn 10000 post plaatsen in het 100e topic!
Het moest zo zijn.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef teamlead het volgende:
100
![]()
beetje jammer dat ie over Joran gaat
belabberde advocaat.. dat bes dat niet ziet aankomen.. nah, vooruit.. emoties ofzo.... maar die advocaat had dit toch wel kunnen verzinnenquote:
wie zijn de mods van dit subforum eigenlijk?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef tralalala het volgende:
Zijn de modjes van dit subforum hier wel eens komen buurten eigenlijk?
Samen te vatten in drie zinnen:quote:
Ik weet niet eens wie de modjes zijn hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef tralalala het volgende:
Zijn de modjes van dit subforum hier wel eens komen buurten eigenlijk?
Mike, Gorro, SaintOfKillersquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie zijn de mods van dit subforum eigenlijk?
Lijkt me wel, maar nee, die speelde gewoon lekker mee met het spelletje en dacht ook niet, "Beth wordt gechanteerd".quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
belabberde advocaat.. dat bes dat niet ziet aankomen.. nah, vooruit.. emoties ofzo.... maar die advocaat had dit toch wel kunnen verzinnen
ahquote:
Ooh my goshquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het volgende week doorgaat, wat moeten ze dan nog allemaal vertellen?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
de haribo reclame moet in het engels opeens?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Roken als een ketter en de hele dag achter internet! Ok, wie van julie is Joran?
ik rook niet achter m'n laptop dus ik heb een alibiquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Roken als een ketter en de hele dag achter internet! Ok, wie van julie is Joran?
Niet posten staat niet gelijk aan niet lezenquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef teamlead het volgende:
die advocaat lacht zich toch ook de ballen uit zijn broek. Twee keer naar Aruba en ondertussen lekker uurtjes factureren
Verdacht! Je lijkt me wel een type voor een stoppelbaardje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rook wel, maar ik heb geen baardje.
Jij kan het ook nooit gedaan hebben! Jij komt nooit buiten!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik rook niet achter m'n laptop dus ik heb een alibi
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet posten staat niet gelijk aan niet lezen.
Alsof de FBI dat mag op Arubaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Huh de FBI was erbij, hebben ze hem niet gearresteerd daar dan, voor oplichting/chantage?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Huh de FBI was erbij, hebben ze hem niet gearresteerd daar dan, voor oplichting/chantage?
alsof de VS zich daar iets van aantrektquote:
Blijkbaar welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
alsof de VS zich daar iets van aantrekt
Wat heeft het dan voor nut dat ze erbij zijn? En ik had gemist dat het weer op Aruba was, zit half op te letten.quote:
Verzamelen van bewijs oidquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut dat ze erbij zijn? En ik had gemist dat het weer op Aruba was, zit half op te letten.
En Joran kan niet tellen
Jij snapt hem, Beth liegtquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef TheKC het volgende:
Maar ze had toch al een keer 140 dollar overgemaakt?
Nee 100 dollarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef TheKC het volgende:
Maar ze had toch al een keer 140 dollar overgemaakt?
In Aruba, ze scande in Alabamaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
De stroom was uitgevallen, dan werkt een scanner toch ook niet?
ja, maar dan hadden ze het niet erg gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet, als hij wel de waarheid vertelde en ze hadden ook echt het lijk gevonden, dan was het toch net zo goed afpersing?
Hoe wisten ze dat ze moesten scannen dan? Wat een verhaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In Aruba, ze scande in Alabama
Dat snap ik dan ook weer nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe wisten ze dat ze moesten scannen dan? Wat een verhaal.
die is toch al eerder beschuldigd van medeplichtigheidquote:
Daarom ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die is toch dood, handig niet waar?
Echt een zus van Char dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
Het lijkt net of ze een verhaaltje aan het verzinnen is.
http://www.peterrdevries.nl/cover/tamelijk-schokkend-nieuws/quote:Over de doden niets dan goeds, maar ik ontkom er toch niet aan om te zeggen dat ik er van overtuigd ben dat vader Van der Sloot zijn zoon behulpzaam is geweest bij het toedekken van diens geheim. Toen Natalee verdween, was Paul van der Sloot alleen in zijn huis op Aruba. Zijn echtgenote verbleef op dat moment in Nederland. Joran woonde in een soort tuinhuisje op het zelfde perceel.
Onbeantwoorde vragen
Paul van der Sloot
Over het doen en laten van Joran en zijn vader die nacht en de daarop volgende ochtend zijn heel veel onbeantwoorde vragen. Paul van der Sloot was rechter in opleiding toen Natalee verdween en er zijn veel concrete aanwijzingen dat hij zich in die fase met de gang van zaken heeft bemoeid, ook is gebleken dat hij ‘steun’ kreeg van vooraanstaande justitieambtenaren. Toen de recherche huiszoeking bij Van der Sloot wilde doen, werd tot verbazing van de politie de deur geopend door een van de hoogste medewerkers van het parket van de procureur-generaal, die zei dat Van der Sloot ‘nu eenmaal een goede vriend’ van hem was. Door de politie op Aruba werd de rechter in opleiding zeer gewantrouwd
Alsof Natalee er echt begraven ligtquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
Dus iemand daar heeft een huis gekocht en daaronder ligt Natalee begraven
Nee, die staat nog open meen ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Is die Joran-zaak eigenlijk niet al gesloten?
Echt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef teamlead het volgende:
Peter: joe koet kil him?wat denk je nou? dat ze daar ja op antwoord?
En dat ie dan Bed meteen kan aanhouden live in de showquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef teamlead het volgende:
Peter: joe koet kil him?wat denk je nou? dat ze daar ja op antwoord?
Ohw, okequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die staat nog open meen ik.
Wat had ze anders gemoeten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef -jos- het volgende:
Die ma Holloway is zwaar naief als ze echt geloofde dat Joran het lichaam aan ging wijzen, en die advocaat nog erger...
Please send me ¤450 and I will send you gold. That is really fantasticquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef FeestBoek het volgende:
Ik ga denk ik ook gewoon een mailtje sturen naar Bef of die slimme advocaat.. "hi i am joraan i have internet in the jail now, please send me ¤500.000"
Wat dacht je van geen geld geven aan de gast die je dochter heeft vermoord?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Please send me ¤450 and I will send you gold. That is really fantastic
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Please send me ¤450 and I will send you gold. That is really fantastic
Het is typisch Nederlandsengelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Engels van Peter.
Wat woet joe doe ?
Gepwnd door Peterquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef teamlead het volgende:dus we zitten hier voor jan lul naar te kijken?
Denk je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Joepie, volgende week wordt het spannedn
hehequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef betyar het volgende:
prins zoekt vrouw??? WTF komt Eddie Murphy kijken in een of ander achterbuurt?
LapDance Viola Holt ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:49 schreef FeestBoek het volgende:
Verder op RTL5 dan maar, met die ranzige lichamelijke shit die je niet wil zien
cherso wijven die het over een boek van Stephen King hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:49 schreef FeestBoek het volgende:
Verder op RTL5 dan maar, met die ranzige lichamelijke shit die je niet wil zien
5 minuutjes wachtenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
cherso wijven die het over een boek van Stephen King hebben.
Dat was iemand anders, ik was op een verjaardag.quote:
dat is wel een vreemde uitspraak ja, zou mezelf echt vrij noemen als ik in vergelijkbare situatie zou zittenquote:Op maandag 1 november 2010 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net Peter teruggekeken. Beth zegt: "Mijn vrijheid wint het van zijn gevangenschap"
Al 5 jaar in het ongewisse zijn van wat er met je dochter is gebeurd noem ik niet echt vrijheid, maarja.
Alleen zijn Engels was de moeite waard om te kijkenquote:
lauffing out loudquote:Op maandag 1 november 2010 08:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen zijn Engels was de moeite waard om te kijken
ja, een 4quote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft Roos haar cijfer eigenlijk al?
Dat is kut.....quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, een 4![]()
maar valt opzich nog mee, aangezien ik het niet geleerd had
quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, een 4![]()
maar valt opzich nog mee, aangezien ik het niet geleerd had
Izzenthat unbielievaaablee?quote:
komende donderdag alquote:Op maandag 1 november 2010 10:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is kut.....![]()
Wanneer mag je op voor je her? Toch niet in de zomervakantie hoop ik?
Laat wat op je werk bezorgenquote:Op maandag 1 november 2010 13:10 schreef Maraca het volgende:
Mijn maag rammeltMaar ik kan pas weg bij de opdrachtgever als ik mijn papieren heb.. en die krijg ik na zijn pauze
Gelukkig internet aan de praat gekregen..
Nah, dat duurt langerquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, dat duurt langermaar de papieren worden nu opgehaald
quote:Op maandag 1 november 2010 13:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ http://www.mexicaanse-livemuziek.be/catering-mexicaans.jpg&t=1]afbeelding ]
Eet smakelijk
Je eerste gaatje succes bij de tandarts dan!quote:Op maandag 1 november 2010 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb mijn eerste gaatje![]()
En ben woensdagmiddag uitgenodigd bij een informatiebijeenkomst van de Rabobank over een sollicitatie
zeg dat welquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
Behoorlijk jamaar liever dit dan te horen krijgen dat je ineens een onvoldoende hebt
Stom wijf! Doe mij maar die ene!quote:
Das toch die 12 jarige?quote:
Die vinnik niets!quote:
Haar houding maakt haar niet mooiquote:
alleen maar om te stangen hequote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
Meh, vond ze allemaal niks .. zover ik kon zien
Zo meteen!quote:
Dat wist ik, maar ik dacht dat het misschien ook de naam van een tv programma was.quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Novitius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |