Doe dat maar niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Franneh het volgende:
Pheno, je vrouw had eigenlijk ff een foto moeten maken.
Ik weet het ook niet precies maar die 2 zitten al het hele seizoen lang elkaar te etteren en sarren, heerlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet helemaal, wat was er nou,?
Dans van Lorenzo & Enora en Jan was helemaal van 'Enora wat was je sexy' en toen zei Dennis 'Rustig aan, Jan' en toen zei Jan; 'Ja, ik zag de vlekken al in Dennis' broek springen'quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Meh, heb ik wat gemist? was hondje uitlaten.
Ik wilde eerst doen 'Met spermavlekken', maar dees was wat netterquote:
Wtfquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dans van Lorenzo & Enora en Jan was helemaal van 'Enora wat was je sexy' en toen zei Dennis 'Rustig aan, Jan' en toen zei Jan; 'Ja, ik zag de vlekken al in Dennis' broek springen'![]()
Oftewel: een homo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongeloofwaardig verhaal. Een man die alleen vrienden wil blijven
Was wel leuker geweest!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst doen 'Met spermavlekken', maar dees was wat netter.
Hahah ja dat wel,quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies maar die 2 zitten al het hele seizoen lang elkaar te etteren en sarren, heerlijk.
Ja dat was wel een beetje apart maar daarom niet minder hilarisch,quote:
gadverdamme... homo'squote:
Ach, volgende keer beter!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat ie een keer op Papa Chico gaat dansen.
Ja ja we weten het nu welquote:
hihiiquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Briljant wakker word nummerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Daffyd!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja ja we weten het nu wel
[ afbeelding ]
eens met janquote:
Was ik net even aan het maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Franneh het volgende:
Pheno waar blijven mijn toastjes met Brie?
which reminds me... volgens mij heb ik nog filet americain met peper in de koekast liggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Franneh het volgende:
Brie of cranberry pate. De kipkerrie is al in de zee. Klaar om door Jessica weer chicken of the sea te worden genoemd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Pheen, mag ik nog een toastje kipkerrie of is 't op?
Inderdaad jequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
jammer dat ze de laatste keer dansen samen
Trouw met mequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Jan Kooijman met een bril op.
Bril-Jan. t.
Jaja mensen!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Franneh het volgende:
Ik heb zo nog een partymix uit de frituur. Wie wil?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Bril-Jan. t.
Jaja mensen!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Bril-Jan. t.
Jaja mensen!
Nu hoeft ie ze alleen nog maar te verlatenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Franneh het volgende:
Natuurlijk een neger zonder kind kan niet
pa dumm tsssquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
Bril-Jan. t.
Jaja mensen!
Ja daarom.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nu hoeft ie ze alleen nog maar te verlaten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Franneh het volgende:
Wat een zeikstem heeft zij ook.. toch is ze leuk.
Alleen al hoe ze beweegtquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef BVO het volgende:
Nee laat maar Eldric, Chico is de toffe neger deze serie.
eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef BVO het volgende:
Nee laat maar Eldric, Chico is de toffe neger deze serie.
Ik kreeg wel een toastje met brie!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Franneh het volgende:
Nee, geef mijn vrouw net een toastje.quote:
Omdat het ranzig is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Gadverdamme die Pom granaatappel reclame, waarom?
Mijn telefoon stopt ook als ik het van drie hoog laat vallen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Een telefoon die stopt met rinkelen als je 'm omdraait....Handiiiig!
geen joranquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Mijn lijstje:
1. Natascha
2. Chico
3. Floris
4. Lise
5. Enora
6. Lorenzo
7. Eldrick
De rest kan gaan
Maar dan draait ie misschien niet om!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn telefoon stopt ook als ik het van drie hoog laat vallen!
Deo. Je zou het eens moeten gebruikenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Godverredomme, ik ben echt spastisch ofzo, wat is dit.
What's up?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Een computer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik klik de hele dag al op mijn photo booth icoontje, ipv msn coontje, maar dat wil ik dus helemaal nietquote:
Aww kut is dat,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik klik de hele dag al op mijn photo booth icoontje, ipv msn coontje, maar dat wil ik dus helemaal niet. En dan mag ik het weer afsluiten, maar dan sluit ik msn af, ipv photo booth, echt ik faal al de hele dag door.
Ja, en Vlaams ook al. Geen idee...quote:
straattaalquote:
Ja echt vreselijk irritant, dan wil je gewoon te snel klikken en dan klik je echt de verkeerde dingen aan, die dan echt lekker sloom openen, en daarna weer mag afsluiten. Zoals photoshop ofzo, jezus als ik dat per ongeluk aanklik, ik heb dan echt geen geduld meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww kut is dat,. Ik heb het ook wel eens, alleen staat bij mij MacWord er nog tussenin,
.
oeh eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef -Peach het volgende:
Hoop dat Natascha nog een keer met Chico en Floris danst, lijkt me een goede combi!
Hun ruzie van vorige week!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh!! Ik heb het verhaal gemist; wat is het verhaal erachter?
Haha jaaa,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk irritant, dan wil je gewoon te snel klikken en dan klik je echt de verkeerde dingen aan, die dan echt lekker sloom openen, en daarna weer mag afsluiten. Zoals photoshop ofzo, jezus als ik dat per ongeluk aanklik, ik heb dan echt geen geduld meer
Spannend,quote:
Oefenen ze zodat ze Dan de volgende keer wel kunnen bijhouden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedereen heeft vanavond ondertiteling toch
Oh, was me niet opgevallenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedereen heeft vanavond ondertiteling toch
QFTquote:
Zeker,quote:
is ze gespannenquote:
Van blijdschap: eindelijk van die gast af.quote:
Vorig jaar moest ze een keer huilen bij de uitvoering van èèn van haar choreo's in SYTYCD,quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van blijdschap: eindelijk van die gast af.
Probeerde mn emoticon nog te ninja-edittenquote:
It's Rambo!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Hoei, die Eldrick ziet eruit of ie dadelijk iedereen in elkaar gaat meppen
quote:
Niemand ontkomt aan mijn ninja-edit-oogquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Probeerde mn emoticon nog te ninja-edittenMaar vorige week was het mij niet echt opgevallen, of in ieder geval niet bijgebleven.
Idd, die kijkt echt chaggiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Ja echt geweldig, hoe ze er helemaal in op gaatquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ze een keer huilen bij de uitvoering van èèn van haar choreo's in SYTYCD,.
Ze vond het gewoon zo mooi en goed uitgevoerd,.
Mijn vriend zei vorige week: "die kijkt altijd alsof hij net iemand heeft neergeknald",quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef -Peach het volgende:
Caggie kijkt liefquote:
Klopt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, hoe ze er helemaal in op gaat
Nee negers komen altijd later terug met een pistool wat ze achter hun rug vandaan toveren,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hij timmert de hele jury in elkaar als hij weggestemd wordt.
Ja, elk koppel.quote:
Hij heeft ook in de bajes gezeten, dat zal niet om belastingfraude zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn vriend zei vorige week: "die kijkt altijd alsof hij net iemand heeft neergeknald",.
Was het niet om een overval?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft ook in de bajes gezeten, dat zal niet om belastingfraude zijn.
Dat blijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niemand ontkomt aan mijn ninja-edit-oog
Of naar het postkantoor als enveloppen standaard.quote:
I know.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
kloptquote:
Okequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat blijktDan ga ik je party-happen maar opeten ofzo
Hmhm,quote:
Maar, Floris. Dus, misschien toch niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
Maar die wals geeft toch sowieso al minder stemmers?
Dat denk ik ook altijd, toch lukt het me maar niet om ergens anders op te letten dan haar hoofd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, het gaat om haar dans, niet om haar hoofd.
Betrokkenheid bij een overval was het toch? Of er ook een 'pipa' bij aanwezig was weet ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar, Floris. Dus, misschien toch niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, het gaat om haar dans, niet om haar hoofd.
Heeft ie afgekeken van Hettie, die heeft namelijk iedere week zon sjaal om dr nek hangenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dat voor een sjaal om die nek van Floris
Inderdaad, dat verpest het al helemaal. Wel zielig voor Floris.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, toch lukt het me maar niet om ergens anders op te letten dan haar hoofd.
Whut? Ik bedoelde, dat mensen sowieso al minder zouden stemmen vanwege haar hoofdquote:
En zonder irritante cameramannenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik zou zo graag een keer een hele show zonder dat klapvee willen zien.
Inderdaad jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of worden er deze week geen knuffels gegooid?
Het was Pheno niet gelukt deze week naar de Intertoys te gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of worden er deze week geen knuffels gegooid?
Gejat door Eldrick, voor zijn kind.quote:
quote:
20 -2 =quote:
2x de helft.quote:
18, geloof ik.quote:
Hahah ja,quote:
Ach! We hadden ook al spermavlekken!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil nu een opmerking maken, maar dat is misschien wat ongepast.
Shit, staat mijn webcam weer aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach! We hadden ook al spermavlekken!
Ik hou hem toch voor me. Als ik hem nu vertel is het ook helemaal niet meer grappigquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach! We hadden ook al spermavlekken!
5 kk steentjes op je beeldscherm?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil nu een opmerking maken, maar dat is misschien wat ongepast.
jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Peter heeft toch met Euvgenya gedanst?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Peter heeft toch met Euvgenya gedanst?
Gijp had er moeten zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Jan Kooijemans denk te weten waarom hij huilt, maar hij heeft werkelijk geen flauw idee en lult maar wat. Vind Jan Kooijemans trouwens sowiezo 1 grote fail.
Dat gaan we wel merken als Hettie met Eldrick mag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als eerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
Hallooo, ze gaf wel 5 jarigen lesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als eerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
quote:
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.quote:
Zo slecht vind ik haar ook niet. Het is niet alleen Floris, volgens mij. Ik denk wel dat ze dit keer in de dance for your life terecht komt, met Agar en Chaggie en Stefano en Rachelquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef IbeBen het volgende:
Maar maar maar, ik dacht serieus dat Hettie als enerste uit de liveshows gekukeld zou worden. Kennelijk red Floris haar iedere keer, want zo goed is ze toch ook weer niet?
Verwacht het wel.quote:
Ik denk dat het gaat tussen Caggie en Eldrick.. en dat Caggie het onderspit delft of hoe zeg je dat eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.
hij heet joranquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
Wie moeten er voor de d4yl? Ik zet in op:
1. Agar & Chaggie
2. Gaylord & Dinges
3. Natascha & Eldrick
Lorenzo kan wel dansen, maar zijn gedoe er om heen buiten de dans ergert me zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Agar: ja, Caggie: kweenie, vind 'm wel schattig. Van mij mag Lorenzo er wel uit, bralaap.
Gaylord en dinges.. Ik ga dood.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
Wie moeten er voor de d4yl? Ik zet in op:
1. Agar & Chaggie
2. Gaylord & Dinges
3. Natascha & Eldrick
Nog meer vlekken in je broek?quote:
Soit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit echt alles na te praten.
Nee zal het niet doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Niet doodgaanPlease
Wel lief van Natascha dat ze het opneemt voor Eldrick..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |