Omdat het ranzig is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Gadverdamme die Pom granaatappel reclame, waarom?
Mijn telefoon stopt ook als ik het van drie hoog laat vallen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Een telefoon die stopt met rinkelen als je 'm omdraait....Handiiiig!
geen joranquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Mijn lijstje:
1. Natascha
2. Chico
3. Floris
4. Lise
5. Enora
6. Lorenzo
7. Eldrick
De rest kan gaan
Maar dan draait ie misschien niet om!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn telefoon stopt ook als ik het van drie hoog laat vallen!
Deo. Je zou het eens moeten gebruikenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Godverredomme, ik ben echt spastisch ofzo, wat is dit.
What's up?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Een computer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik klik de hele dag al op mijn photo booth icoontje, ipv msn coontje, maar dat wil ik dus helemaal nietquote:
Aww kut is dat,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik klik de hele dag al op mijn photo booth icoontje, ipv msn coontje, maar dat wil ik dus helemaal niet. En dan mag ik het weer afsluiten, maar dan sluit ik msn af, ipv photo booth, echt ik faal al de hele dag door.
Ja, en Vlaams ook al. Geen idee...quote:
straattaalquote:
Ja echt vreselijk irritant, dan wil je gewoon te snel klikken en dan klik je echt de verkeerde dingen aan, die dan echt lekker sloom openen, en daarna weer mag afsluiten. Zoals photoshop ofzo, jezus als ik dat per ongeluk aanklik, ik heb dan echt geen geduld meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww kut is dat,. Ik heb het ook wel eens, alleen staat bij mij MacWord er nog tussenin,
.
oeh eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef -Peach het volgende:
Hoop dat Natascha nog een keer met Chico en Floris danst, lijkt me een goede combi!
Hun ruzie van vorige week!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh!! Ik heb het verhaal gemist; wat is het verhaal erachter?
Haha jaaa,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk irritant, dan wil je gewoon te snel klikken en dan klik je echt de verkeerde dingen aan, die dan echt lekker sloom openen, en daarna weer mag afsluiten. Zoals photoshop ofzo, jezus als ik dat per ongeluk aanklik, ik heb dan echt geen geduld meer
Spannend,quote:
Oefenen ze zodat ze Dan de volgende keer wel kunnen bijhouden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedereen heeft vanavond ondertiteling toch
Oh, was me niet opgevallenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedereen heeft vanavond ondertiteling toch
QFTquote:
Zeker,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |