Scheveningen, denk ik.quote:
Soms wel, iedereen doet alsof men de laatste tijd slap loopt te straffen, maar het aantal levenslang gestraften is in 15 jaar tijd explosief toegenomen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
Maar moord met voorbedachte rade is dus geen levenslang meer tegenwoordig ?
Vanaf 1945 tot 2000 6, vanaf toen 6 per jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soms wel, iedereen doet alsof men de laatste tijd slap loopt te straffen, maar het aantal levenslang gestraften is in 15 jaar tijd explosief toegenomen.
Er is er maar 1 voor nodig, 1 Pim idolaat die zich de afgelopen 10 jaar heeft zitten verbijten en zich geneukt voelt door 'het systeem'. Eventueel zo'n figuur wat niet de intentie heeft om levend gepakt te worden. Oh, en waarvan niemand het verwacht hadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef nietzman het volgende:
Alsof er nog maar iemand om Pim of Volkert geeft en bereid is eventueel een paar jaar zelf te gaan brommen door Volkert om zeep te helpen.
Inderdaad, Nederland straft ook zo flink tegen geweldsmisdrijven. Dat zie je wekelijks terug in het nieuws.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soms wel, iedereen doet alsof men de laatste tijd slap loopt te straffen, maar het aantal levenslang gestraften is in 15 jaar tijd explosief toegenomen.
Grappig dat je dat zegt. Misschien dit eens lezen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, Nederland straft ook zo flink tegen geweldsmisdrijven. Dat zie je wekelijks terug in het nieuws.
Zie bijvoorbeeld: Algemeen Dagblad: Hangjongeren Diamantbuurt nu gewelddadige criminelen
We zien de vruchten van dat zogenaamd hard optreden......en beloven in de toekomst voor de zoveelste keer weer eens beterschap.
Goh, ben je nu ook al hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Misschien dit eens lezen?
http://www.dailymail.co.u(...)iment--catch-UK.html
Dat verwacht ik inderdaad ook. Want anders is hij zijn leven niet zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Die krijgt op overheidskosten een nieuwe identiteit in een ver buitenland
Interessant verhaal, maar totaal niet vergelijkbaar met de aanpak van jong straattuig in Nederland. Uit de tekst maak ik op dat de gevangenen eerst een aanzienlijke tijd in een reguliere gevangenis doorbrengen, voordat ze naar dit eiland gaan, waar ze werken aan hun terugkeer in de maatschappij. Ik lees verder nergens iets over automatische strafvermindering en ook blijken bepaalde straffen behoorlijk fors te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Grappig dat je dat zegt. Misschien dit eens lezen?
http://www.dailymail.co.u(...)iment--catch-UK.html
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:18 schreef Vasilevski het volgende:
Het zal uiteindelijk allemaal wel overwaaien. Dit soort topics dient ook een heel specifiek maatschappelijk doel, namelijk dat allerlei frusties hier lekker kunnen gaan roepen wat ze allemaal wel niet met Volkert en z'n gezin zouden willen doen, terwijl ze daar in werkelijkheid natuurlijk veel te laf voor zijn. Al met al een prima regeling.
De link ontgaat me even.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef ouderejongere het volgende:
Ex-vrouw Marc Dutroux kan vervroegd vrij komen
selectieve verontwaardiging. Iemand die zijn (haar idg) heeft gehad en alle internethelden op hun achterste benen.quote:
Geen idee, maar die vrouw zit ook met een andere identiteit ergens in een tropisch oord. Ik verwacht dat ze Volkert ook ergens op de Malediven gaan dumpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Morendo het volgende:
Zal Volkert gaan emigreren? Zelfs wanneer hij een nieuwe identiteit aanneemt zal hij waarschijnlijk snel herkend worden. Is zijn vrouw overigens van hem gescheiden?
quote:Volkert van der G. onophoudelijk bedreigd
Volkert van der G. hoeft nog minder dan drie jaar van zijn straf uit te zitten voor de moord op Pim Fortuyn. Aan de bedreigingen aan zijn adres te zien, kan hij straks na vrijlating niet bepaald op een rustig bestaan kan rekenen. De beheerder van volkertvandergraaf.com laat aan Metro weten dat op zijn site continu doodsbedreigingen aan Van der G. worden gericht.
"In Nederland zal hij niet lang leven", aldus de webmaster. Hij denkt dat Van der G. beter kan uitwijken naar het buitenland. Zijn vrijlating staat momenteel gepland op 6 mei 2014, wat precies 12 jaar na de moord is. Hij heeft er dan ruim 9 jaar celstraf opzitten - zo'n tweederde van zijn straf, zoals in het geval van goed gedrag gebruikelijk is.
De webmaster van volkertvandergraaf.com denkt dat Nederland ontvluchten wellicht niet genoeg is. "Een normaal leven in Nederland zit er niet meer in. Maar er zijn ook mensen die hem waar ook ter wereld gaan zoeken en uiteindelijk ook zullen vinden."
Wat een losers, hebben ze niks beters te doen dan zo iemand bedreigen? Niet dat het mij wat uit maakt als Volkert om wordt gelegd, maar kom op zeg, ga eens wat nuttigs doen met je leven of zo.quote:
Ze gaan 'm ddossen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef k_man het volgende:
Wat zullen die mensen zichzelf een helden vinden. Iemand anoniem via een website bedreigen, die gevangen zit en zich niet kan verdedigen. Dat vereist wel een flinke portie lef!
een ongewapend iemand een aantal kogels door zijn hoofd jagen omdat je niet eens bent met zijn politieke standpunt is natuurlijk niet het summum van lafheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef k_man het volgende:
Wat zullen die mensen zichzelf een helden vinden. Iemand anoniem via een website bedreigen, die gevangen zit en zich niet kan verdedigen. Dat vereist wel een flinke portie lef!
actie reactie. had volkert niets gedaan, dan werd hij ook niet bedreigd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:10 schreef Cortax het volgende:
Dus mag je daar op reageren door iemand te bedreigen?
en waarom verdient hij dat niet? jij vond het wel een toffe actie van volkert?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef Pipo1234 het volgende:
Hopelijk haalt niemand het in zijn hoofd om hem om te leggen. Die man verdient dat niet.
Populisme is per definitie slecht. Het had misschien anders gemogen, maar dit was niet zo'n slechte manier. En hij heeft zijn straf dan uitgezeten, dus wat is het punt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en waarom verdient hij dat niet? jij vond het wel een toffe actie van volkert?
mijn god! niet zo'n slechte manier? denk dat ik verder maar niet met jouw soort crapuul in discussie ga.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Populisme is per definitie slecht. Het had misschien anders gemogen, maar dit was niet zo'n slechte manier. En hij heeft zijn straf dan uitgezeten, dus wat is het punt?
Jaja. Hitler had ook niet vermoord moeten worden eind jaren 30. Is goed hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn god! niet zo'n slechte manier? denk dat ik verder maar niet met jouw soort crapuul in discussie ga.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Bedreiging is op generlei wijze te billijken. Hij heeft iets verwerpelijks gedaan, heeft daarvoor een straf gekregen en zit deze nu braaf uit. Indien hij deze heeft uitgezeten is de kous af en moet men hem met rust laten. Merkwaardig dat jij bedreiging (en mogelijk zelfs geweld) goedkeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
actie reactie. had volkert niets gedaan, dan werd hij ook niet bedreigd.
Zijn we hier op de kleuterschool of zo? "Ja, maar juf, hij begon!"quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een ongewapend iemand een aantal kogels door zijn hoofd jagen omdat je niet eens bent met zijn politieke standpunt is natuurlijk niet het summum van lafheid.
Tja... Wij jou waarschijnlijk ook niet. Is dat een argument?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zal hem niet missen als ze hem afknallen.
Retorische vraag. Behoeft geen antwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja... Wij jou waarschijnlijk ook niet. Is dat een argument?
En ik zal niet remmen mocht hij oversteken. (indien hij door rood loopt, anders is het weer een doodsverwensing hier)quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zal hem niet missen als ze hem afknallen.
Wel correct Nederlands gebruiken hè! Nu suggereer je dat Rotterdammer een grotere hekel hebben aan Volkert van aan buitenstaanders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik zal niet remmen mocht hij oversteken.
Denk wel dat Rotterdammers Volkert meer haten dan 'buitenstaanders'
Kut nu heb je me oorspronkelijke berichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:43 schreef Teufelsritt het volgende:
[..]
Wel correct Nederlands gebruiken hè! Nu suggereer je dat Rotterdammer een grotere hekel hebben aan Volkert van aan buitenstaanders.
Succes in het goelag-kampquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kut nu heb je me oorspronkelijke bericht
AIVD kijkt mee
Van wie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Absurditeit het volgende:
Volkert zal een aardige uitkering krijgen
respect is zo'n misplaatst woord voor deze killer. dat hij zijn straf heeft uitgezeten die opgelegd is door rechters zegt helemaal niets over de daad en de impact jaren na zijn daad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Absurditeit het volgende:
Volkert zal een aardige uitkering krijgen en zich rustig kunnen vestigen in 1 of ander boerengat. Allerlei heetgebakerde stumperds hebben lange tijd geroepen dat ze hem gaan omleggen, maar ze zullen het niet doen.
Als ik hem was zou ik me relax vestigen in Duitsland ofzo, waar de mensen nog gemoedelijk zijn en elkaar met respect behandelen.
Het is des te meer een goede typering van hoe de mensen in Duitsland met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
respect is zo'n misplaatst woord voor deze killer. dat hij zijn straf heeft uitgezeten die opgelegd is door rechters zegt helemaal niets over de daad en de impact jaren na zijn daad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |