Wat een losers, hebben ze niks beters te doen dan zo iemand bedreigen? Niet dat het mij wat uit maakt als Volkert om wordt gelegd, maar kom op zeg, ga eens wat nuttigs doen met je leven of zo.quote:
Ze gaan 'm ddossen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef k_man het volgende:
Wat zullen die mensen zichzelf een helden vinden. Iemand anoniem via een website bedreigen, die gevangen zit en zich niet kan verdedigen. Dat vereist wel een flinke portie lef!
een ongewapend iemand een aantal kogels door zijn hoofd jagen omdat je niet eens bent met zijn politieke standpunt is natuurlijk niet het summum van lafheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef k_man het volgende:
Wat zullen die mensen zichzelf een helden vinden. Iemand anoniem via een website bedreigen, die gevangen zit en zich niet kan verdedigen. Dat vereist wel een flinke portie lef!
actie reactie. had volkert niets gedaan, dan werd hij ook niet bedreigd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:10 schreef Cortax het volgende:
Dus mag je daar op reageren door iemand te bedreigen?
en waarom verdient hij dat niet? jij vond het wel een toffe actie van volkert?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef Pipo1234 het volgende:
Hopelijk haalt niemand het in zijn hoofd om hem om te leggen. Die man verdient dat niet.
Populisme is per definitie slecht. Het had misschien anders gemogen, maar dit was niet zo'n slechte manier. En hij heeft zijn straf dan uitgezeten, dus wat is het punt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en waarom verdient hij dat niet? jij vond het wel een toffe actie van volkert?
mijn god! niet zo'n slechte manier? denk dat ik verder maar niet met jouw soort crapuul in discussie ga.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Populisme is per definitie slecht. Het had misschien anders gemogen, maar dit was niet zo'n slechte manier. En hij heeft zijn straf dan uitgezeten, dus wat is het punt?
Jaja. Hitler had ook niet vermoord moeten worden eind jaren 30. Is goed hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn god! niet zo'n slechte manier? denk dat ik verder maar niet met jouw soort crapuul in discussie ga.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Bedreiging is op generlei wijze te billijken. Hij heeft iets verwerpelijks gedaan, heeft daarvoor een straf gekregen en zit deze nu braaf uit. Indien hij deze heeft uitgezeten is de kous af en moet men hem met rust laten. Merkwaardig dat jij bedreiging (en mogelijk zelfs geweld) goedkeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
actie reactie. had volkert niets gedaan, dan werd hij ook niet bedreigd.
Zijn we hier op de kleuterschool of zo? "Ja, maar juf, hij begon!"quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een ongewapend iemand een aantal kogels door zijn hoofd jagen omdat je niet eens bent met zijn politieke standpunt is natuurlijk niet het summum van lafheid.
Tja... Wij jou waarschijnlijk ook niet. Is dat een argument?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zal hem niet missen als ze hem afknallen.
Retorische vraag. Behoeft geen antwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja... Wij jou waarschijnlijk ook niet. Is dat een argument?
En ik zal niet remmen mocht hij oversteken. (indien hij door rood loopt, anders is het weer een doodsverwensing hier)quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zal hem niet missen als ze hem afknallen.
Wel correct Nederlands gebruiken hè! Nu suggereer je dat Rotterdammer een grotere hekel hebben aan Volkert van aan buitenstaanders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik zal niet remmen mocht hij oversteken.
Denk wel dat Rotterdammers Volkert meer haten dan 'buitenstaanders'
Kut nu heb je me oorspronkelijke berichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:43 schreef Teufelsritt het volgende:
[..]
Wel correct Nederlands gebruiken hè! Nu suggereer je dat Rotterdammer een grotere hekel hebben aan Volkert van aan buitenstaanders.
Succes in het goelag-kampquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kut nu heb je me oorspronkelijke bericht
AIVD kijkt mee
Van wie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Absurditeit het volgende:
Volkert zal een aardige uitkering krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |