respect is zo'n misplaatst woord voor deze killer. dat hij zijn straf heeft uitgezeten die opgelegd is door rechters zegt helemaal niets over de daad en de impact jaren na zijn daad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Absurditeit het volgende:
Volkert zal een aardige uitkering krijgen en zich rustig kunnen vestigen in 1 of ander boerengat. Allerlei heetgebakerde stumperds hebben lange tijd geroepen dat ze hem gaan omleggen, maar ze zullen het niet doen.
Als ik hem was zou ik me relax vestigen in Duitsland ofzo, waar de mensen nog gemoedelijk zijn en elkaar met respect behandelen.
Het is des te meer een goede typering van hoe de mensen in Duitsland met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
respect is zo'n misplaatst woord voor deze killer. dat hij zijn straf heeft uitgezeten die opgelegd is door rechters zegt helemaal niets over de daad en de impact jaren na zijn daad.
Als Volkert op 6 mei 2002 zijn trekker niet had overgehaald, was Wilders anno 2011 niet meer dan een anonieme backbencher bij de VVD.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Volkert mag bij mij wel pitten in mijn crib.
Kan hij plannen maken om Wilders dood te schieten
Dan mag hij alsnog komen pitten bij mij om die vieze Wilders te knallenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Volkert op 6 mei 2002 zijn trekker niet had overgehaald, was Wilders anno 2011 niet meer dan een anonieme backbencher bij de VVD.
Dankjewel Volkert
Bedreiging?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan mag hij alsnog komen pitten bij mij om die vieze Wilders te knallen
Een Volkert stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan mag hij alsnog komen pitten bij mij om die vieze Wilders te knallen
Allochtoon?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graaf
allochtoon volkert van der graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis. wat zal er met hem gebeuren?
ik vrees voor zijn leven. jullie? wordt ie opgenomen in extreem links, of willen zelfs die niets meer met deze gek te maken hebben?
Ik hoop van welquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een Volkert stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
Hij moet wel oppassen voor laagvliegende stenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een Volkert stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij moet wel oppassen voor laagvliegende stenen.
Dat risico loopt iedereen, de een wat meer dan een ander.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Absurditeit het volgende:
In wat voor een land leven we toch? Dat iemand die een moord pleegt op een politicus na zijn vrijlating het risico loopt stenen te moeten koppen...
Laat ik dan zeggen dat het voor bijna iedereen geldt dat de kans min of meer verwaarloosbaar is dat je belaagd wordt met stenen etc. als je de deur uit gaat. Als Volkert zou ik daar wat minder zeker van zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat risico loopt iedereen, de een wat meer dan een ander.
Opdat wij nooit zullen vergetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Absurditeit het volgende:
In wat voor een land leven we toch? Dat iemand die een moord pleegt op een politicus na zijn vrijlating het risico loopt stenen te moeten koppen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Klopt, heeft ie zelf veroorzaakt, er zijn wel meer mensen die een hoger risico lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen dat het voor bijna iedereen geldt dat de kans min of meer verwaarloosbaar is dat je belaagd wordt met stenen etc. als je de deur uit gaat. Als Volkert zou ik daar wat minder zeker van zijn.
jahquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Grapje hoop ik, of Zoalshetis is nog idioter dan ik dacht
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt, heeft ie zelf veroorzaakt, er zijn wel meer mensen die een hoger risico lopen.
Zou hij zijn paspoort uit Venezuela al binnen hebben ??quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dat die Volkert opeens allochtoon geworden is he ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou hij zijn paspoort uit Venezuela al binnen hebben ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |