Het was hier perfect.quote:
volgens mij hebben ze in het hoge noorden allemaal hulpmiddeltjes evoor, soort spikes die je aan je schoenen kan doen zodat je ook op een gladde ondergrond kan lopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:32 schreef AKnynke het volgende:
vanmorgen weer gelopen. Moet echt bedenken wat ik ga doen als de winter hier echt invalt, want vanmorgen heb ik al de helft van de tijd door sneeuw en ijs gebaggerd. Nu was de sneeuw aan het smelten, dus dat gaat wel, maar als het straks echt ijzig is dan wil ik niet lopen...
Sommigen eten dat tijdens het rennenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:45 schreef Wii-Style het volgende:
Rond 16:00 heb ik een boterham en een appel gegeten. Hoe lang moet ik wachen voordat ik een half uur ga lopen?
ik weet niet of ikw el schroeven in m'n hardloopschoenen durf te schroeven, wat als ze kapot gaan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze in het hoge noorden allemaal hulpmiddeltjes evoor, soort spikes die je aan je schoenen kan doen zodat je ook op een gladde ondergrond kan lopen
vorig jaar hadden wij hier ook zo'n periode en toen heb ik een tip gevonden om schroeven in je schoenen te draaien. Helaas was de sneeuw net weg toen ik eindelijk mijn oude hardloopschoenen had omgebouwd, dus of het werkt?
ik had idd. nog een oud stel dat ik gebruikt heb, maar er is eigenlijk weinig schade van zo'n schroefje. Als je hem er weer uit haalt zit er een heel klein gaatje in de zool. Je schoenzolen komen wel meer met harde voorwerpen in aanraking lijkt me, daar moeten ze tegenkunnen .quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet of ikw el schroeven in m'n hardloopschoenen durf te schroeven, wat als ze kapot gaan?
echt?quote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef mazaru het volgende:
Kun je niet gewoon een paar sokken over je schoenen aantrekken? Dat deden we vroeger altijd als het glad was.
De Perrysport in Rotterdam centrum heeft misschien nog sale. Ik heb daar 2 weken geleden afegeprijsde Nike slimfit capri's gekocht.quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil beginnen met hardlopen, enige wat ik nog moet is een lange joggingbroek. Bij de nike store zijn ze 38 euro maar lijkt mij dat het goedkoper kan?
[ afbeelding ]
Om zo'n broek gaat het zeg maar. Zijn die ergens anders te koop in hartje rotterdam maar dan cheaper?
Ik heb al een oude maar die valt bijna uit elkaar...quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef computergirl het volgende:
Bij Scapino hebben ze ook geodkoop spul.
Maar heb je niks in de kast liggen dat je eventjes aankan? Straks vind je er niks aan of blijkt je blessuregevoelig te zijn of zo....
Ik zou even bij een hardloopwinkel langsgaan, die kun je het beste adviseren daarover en hebben er vast ook ervaring mee.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef Gkhn het volgende:
Hoi.
Ik ben van plan goede loopschoenen te kopen.
Ik heb alleen een vraagje;
Ik heb op maat gemaakte steunzolen gekregen van de podotherapeut omdat ik platvoets ben.
Kan ik deze zolen gewoon in een willekeurige loopschoen stoppen zonder dat het problemen oplevert met eventuele vering etc?
Of aan de podotherapeut vragenquote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zou even bij een hardloopwinkel langsgaan, die kun je het beste adviseren daarover en hebben er vast ook ervaring mee.
Dat kost me weer een afspraak + geldquote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Of aan de podotherapeut vragen
Als je al slechte voeten heb, moet je daar niet op gaan bezuinigen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:56 schreef Gkhn het volgende:
Dat kost me weer een afspraak + geld.
Mja zijn er nog bepaalde merken die het beste zijn en lang meekunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |