Die tarantula vond ik ook zooooo vet he .. niet zo mooi als de HR, da's echt een kunstwerkquote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
De Tarantula serie was in (kwa vermogen) vergelijkbare versie al bijna 2000 euro... De Human Reign is uit 2002/2003, dus kent geen guldenprijs.
Mij stond om exact te zijn een adviesprijs van 4.699 euro bij. In de AutoHifi (bestenliste) staat een prijs van 4.500 euro. Dus ik vermoed dat mijn geheugen goed is, want in NL was de adviesprijs vaak net wat hoger.
[..]
In theorie zou men ergens een vergeten partij kunnen hebben opgekocht, maar ik heb ook mijn twijfels. Maar nogmaals: als ze voor een Mediamarkt prijs verkrijgbaar zijn, dan ben ik wel geïnteresseerd.
Mijn geheugen gaat niet meer zo ver terug, teveel voor gezien de laatste jaren.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
De Tarantula serie was in (kwa vermogen) vergelijkbare versie al bijna 2000 euro... De Human Reign is uit 2002/2003, dus kent geen guldenprijs.
Mij stond om exact te zijn een adviesprijs van 4.699 euro bij. In de AutoHifi (bestenliste) staat een prijs van 4.500 euro. Dus ik vermoed dat mijn geheugen goed is, want in NL was de adviesprijs vaak net wat hoger.
[..]
In theorie zou men ergens een vergeten partij kunnen hebben opgekocht, maar ik heb ook mijn twijfels. Maar nogmaals: als ze voor een Mediamarkt prijs verkrijgbaar zijn, dan ben ik wel geïnteresseerd.
Heb je het over die Human Reign?quote:Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef DroogDok het volgende:
WTF.
Kan dat ding er ook uit als je naar de Ikea wil of op vakantie gaat?
Superversterkers ook. Heb ik ook nog liggen (de 500.4).quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Die tarantula vond ik ook zooooo vet he .. niet zo mooi als de HR, da's echt een kunstwerk![]()
voor de niet-kenners:
[ afbeelding ]
Te koop in Finland voor 1399 volgens die site; en dat voor een, in principe, hoogbejaard model
Ja klopt inderdaad, er zijn wel meer merken die zo verder zijn gegaan; HiFonics is er ook zo eentje; vroeger niet te betalen voor de gewone mens, maar nu koop je ze voor een prikkie op Ebay, nieuw in doos.. en idd kwalitatief ook veel minder goed als vroeger... jammer is dat, ik denk dat het een concurrentie verhaal is.. exclusief verkoopt nou eenmaal minder goed als midclassquote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Superversterkers ook. Heb ik ook nog liggen (de 500.4).
Overigens: de Van Gogh serie uit die tijd was ook een hele goede versterker, zeker voor het geld.
Helaas zijn de namen later misbruikt voor mindere modellen. Je koopt nu al voor het geld van een Van Gogh een Human Reign, maar kwalitatief heb je een mindere versterker als de Van Gogh toen.
Ook leuk altijd dat de fabrikanten de tweeters, midrangers, kicks en subs apart tellen. Zo lijkt het veel, en veel=goed voor de gemiddelde consumentquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef draaijer het volgende:
Hier harman kardon met 13 speakers in mijn familie unit
Ja vertel mij wat.... bijna niet van af te komen, of je moet geluk hebben....quote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, er zijn wel meer merken die zo verder zijn gegaan; HiFonics is er ook zo eentje; vroeger niet te betalen voor de gewone mens, maar nu koop je ze voor een prikkie op Ebay, nieuw in doos.. en idd kwalitatief ook veel minder goed als vroeger... jammer is dat, ik denk dat het een concurrentie verhaal is.. exclusief verkoopt nou eenmaal minder goed als midclass..
Ik heb werkelijk geen idee. Ik zie overal speakers 2 in mijn deur voorin, 1 in de raam lijst voor, een aantal achterin de deur en in de raam stijlen achterin de auto bij de 7e rij. Onder mijn stoel beukt het en dus zal daar de subwoofer wel zittenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook leuk altijd dat de fabrikanten de tweeters, midrangers, kicks en subs apart tellen. Zo lijkt het veel, en veel=goed voor de gemiddelde consument
Gokje: 3 weg voorin, 3 weg achter, plus een sub? Dat is in mijn boekje gewoon 4 speakers + sub. Dat is wel ideaal voor een standaard setup. En meer dan dat slaat nergens op, dan gaat het rommelig worden.
De mediamarktsering van audio...quote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ja klopt inderdaad, er zijn wel meer merken die zo verder zijn gegaan; HiFonics is er ook zo eentje; vroeger niet te betalen voor de gewone mens, maar nu koop je ze voor een prikkie op Ebay, nieuw in doos.. en idd kwalitatief ook veel minder goed als vroeger... jammer is dat, ik denk dat het een concurrentie verhaal is.. exclusief verkoopt nou eenmaal minder goed als midclass![]()
Ja okè, maar dan heb je het over merken als Sony, JVC en Pioneer en Kenwood enzo, maar HiFonics en Soundstream enzo heb ik daar volgens mij nog nooit gezien; nou kom ik er niet heel vaak, maar doorgaans verkopen ze toch alleen maar de gemiddelde consumenten'rommel', niet het spul voor de fanatiekere autoaudiogek.. ik geloof er geen kont van dat daar écht dikke versterkers in de schappen liggenquote:
Maar dat kan je niet serieus nemen, oordopjes voor 300+ verkopen terwijl ze voor 100 dollar te koop zijn ed.quote:
Is die Celestra onderhand al is verkocht inderdaad?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef Faxie het volgende:
Ben begonnen met een Boschmann 4 kanaals prulding met 2 pioneer 3weg hoedenplankspeakers en een Caliber EK112 kist. Caliber opgeblazen (clippen van versterker waarschijnlijk) en een Kenwood erin gedaan.
Later de Boschmann vervangen voor een Ground Zero Hydrogen 4 kanaals.
Toen de Pioneers vervangen voor een Ground Zero Hydrogen composet.
Later de Kenwood vervangen voor een Hifonics Boltar icm een Kicker S10L7
Toen de compo weer vervangen voor een Ground Zero Nuclear compo, toen de hoogste serie.
Toen de versterkers vervangen voor 2 2 kanalers van ESX.
Toen de Kicker vervangen voor een Ground Zero Nuclear 12.
En als laatste de compoversterker vervangen voor een Audison Sedici, en de sub versterker vervangen voor een Celestra DA4K (die op dit forum nog heel lang te koop gestaan heeft hehe, 2 jaar onderhand.)
Eerste HU was een van de eerste MP3 HU's van Kenwood, daarna een Pioneer (zo'n retro geval weet de naam niet meer) en nu een Alpine IVA w202r.
Gebruik nu de standaard audioset van de auto, en ik vind het allemaal wel best. Geluid is redelijk goed, en 't gaat redelijk hard als ik daar zin in heb.
Als die dBs hoeft voor mij niet meer.
Eensch vwb de keuze van de sub icm de gespeelde muziek; je zou voor de leut eens 4 10 inchers in een gepoorte behuizing moeten zetten, of in een 4 in één bandpass, ben je helft van de ruimte kwijt, en dat gaat zoooo veel strakker en harderquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef Wisheh het volgende:
Met een 18" moet je neger muziek draaien vanwege de sub-bass daarin dan gaat het pas lekker waaien2x 10" is beter voor de wat snellere muziek hoge bpm's.
Met welke amp stuur je die 18" aan? Gaat wel aardig te keer volgens het filmpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Andyy het volgende:
Maar dat kan je niet serieus nemen, oordopjes voor 300+ verkopen terwijl ze voor 100 dollar te koop zijn ed.
De spoel is inderdaad wel snel, maar de conus trekt dat geweld vaak niet, of je moet underpowered en gepoort spelen, maar ik heb al diverse 15 en 18 inch conussen aan snippers zien gaan omdat de conussen scheurden met hardcore/hardstyle, en dat was géén Remco spulquote:Op dinsdag 2 november 2010 06:35 schreef Faxie het volgende:
Dat inch en snelheid verhaal is niet per definitie waar. Een 18" in een goede kist gaat net zo strak en reageert net zo snel als een 10".
Probleem is dat kisten voor dat soort grote woofers in de regel niet voor strakke bassen gemaakt worden (de woofers zelf vaak ook niet trouwens)
Als de ruimte niet te klein was had je helemaal geen super-woofer nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:05 schreef DS4 het volgende:
Daar ben ik het toch niet mee eens... De grotere massa speelt een rol.
Daarnaast is voor SQ zo'n enorme woofer nergens voor nodig in een auto. Natuurlijk kan een grote woofer lage frequenties beter weergeven, maar het probleem is dat de ruimte in een auto voor die hele lage frequenties te klein is...
Het gaat om een combinatie van verschillende factoren, en oppervlakte heeft niet zo'n grote invloed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:05 schreef DS4 het volgende:
Daar ben ik het toch niet mee eens... De grotere massa speelt een rol.
Daarnaast is voor SQ zo'n enorme woofer nergens voor nodig in een auto. Natuurlijk kan een grote woofer lage frequenties beter weergeven, maar het probleem is dat de ruimte in een auto voor die hele lage frequenties te klein is...
Ook erg leuk. Maar schijnt nogal eens wat mee mis te gaan... Wat ook wel duidelijk blijkt uit de prijzen die er voor gevraagd worden, die zijn nl. relatief laag tov de nieuwprijs (wat deels ook te maken heeft met het feit dat deze versterker alleen zin heeft als je componenten gescheiden aan gaat sturen). Als de versterker werkt komt er wel heel mooi geluid uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dit staat te koop voor 700 euri, op SyS!
Nou is het nog niet echt duidelijk. Bedoel je nu te zeggen dat je bij de mediamarkt hetzelfde voor een derde van de prijs kan krijgen, of dat het bij de mediamarkt veel goedkoper is en dat jij denkt dat het enige verschil de prijs is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:41 schreef Andyy het volgende:
Audio en hifi bij grote electronicazaken
Ja, maar dan heb je het over de minst strakke 10" vs de meest strakke 18" en dat lijkt mij geen goed vergelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Faxie het volgende:
Een 10 inch van merk A met een slappe ophanging en relatief zware conus en lage Q-factor op een versterker met een lage dempingsfactor zal toch heel wat minder strak spelen dan een 18 incher van merk B met een stugge ophanging, hoge Q-factor en een versterker met hoge demping.
Maar waarom dan zo'n grote joekel? Als ik geen verschil ga merken heb ik liever een 1" woofer (maar er is een reden dat je die nooit ziet natuurlijk).quote:Als je dan binnen eenzelfde serie blijft zal je met kisten die gelijkwaardig berekend zijn kwa group delay en gain ook bijna geen verschil merken hoor.
Het belangrijkste is dat je je hele install aanpast op wat je wil. Ik merk alleen dat er een hoop mensen zijn die denken dat groter meteen beter is... terwijl je vaak prima af bent met een 10". Of misschien zelfs wel kleiner...quote:Ergens op SyS was een bericht van iemand die ik wel aardig hoog inschat kwa kennis van zaken waar hij het haarfijn uitlegde.... ik wil wel eens zoeken hoor....
Dat is ook een stupide systeem.... Als jouw HU wordt gejat rijdt de auto niet meer. Nee, dat is slim bedacht van die Zweden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef fruityloop het volgende:
Als ik de head-unit verwijderd, start de auto simpelweg niet.
Die HU moet je echt ruig er uit slopen, dat is niet een simpel 2DIN iets met een leuk frontje zoals bij VW tegenwoordig. Je moet het systeem ook herprogrammeren als je er een nieuwe in zet, en ook bijvoorbeeld als je er een GSM kabel aan knoopt. Dat systeem bestuurd echt alles, ook de geluiden van de richtingaanwijzer, en de nightpanel functie van het dashboeard etc etc. An-sich is het een goed en robuust systeem, maar niet echt upgrade vriendelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is ook een stupide systeem.... Als jouw HU wordt gejat rijdt de auto niet meer. Nee, dat is slim bedacht van die Zweden!
In zijn algemeenheid wordt een 10 incher ook ontwikkeld op snelheid, omdat de markt daar voor vraagt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef DS4 het volgende:
Ja, maar dan heb je het over de minst strakke 10" vs de meest strakke 18" en dat lijkt mij geen goed vergelijk.
In zijn algemeenheid speelt een 10" strakker.
Een woofer met groter oppervlak kan dieper gaan.quote:Maar waarom dan zo'n grote joekel? Als ik geen verschil ga merken heb ik liever een 1" woofer (maar er is een reden dat je die nooit ziet natuurlijk).
Groter is zeker niet altijd beter. Maar hard gaan gaat wel makkelijker met een grote speaker, en dat is nu eenmaal wat veel mensen willen.quote:Het belangrijkste is dat je je hele install aanpast op wat je wil. Ik merk alleen dat er een hoop mensen zijn die denken dat groter meteen beter is... terwijl je vaak prima af bent met een 10". Of misschien zelfs wel kleiner...
Ik heb wel eens een dashboard gezien waar met geweld de boel uit is gesloopt. Doe mij maar een 2din met leuk frontje...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef fruityloop het volgende:
Die HU moet je echt ruig er uit slopen, dat is niet een simpel 2DIN iets met een leuk frontje zoals bij VW tegenwoordig.
Criminelen zijn tot veel in staat.quote:Je moet het systeem ook herprogrammeren als je er een nieuwe in zet
Ik hoop dat het mij nooit overkomt....quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een dashboard gezien waar met geweld de boel uit is gesloopt. Doe mij maar een 2din met leuk frontje...
[..]
Criminelen zijn tot veel in staat.
Maar de golflengte bij 20 hz is 17 meter... Dan moet je je auto fiks aanpakken wil je dat redden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Faxie het volgende:
Een woofer met groter oppervlak kan dieper gaan.
Ik had het dus over SQ. Dat had ik erbij gezet...quote:Groter is zeker niet altijd beter. Maar hard gaan gaat wel makkelijker met een grote speaker, en dat is nu eenmaal wat veel mensen willen.
Ik gun het ook niemand, maar helaas...quote:
Ik speel dus 18inch, stampt behoorlijk door inderdaad. Máááár bij laag volume komt er nog best een kwaliteit op je af al zeg ik het zelf. Oké, thuis klinkt het allemaal stukken beter.. Maar een rustig bassje krijg je er nog wel uit hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar de golflengte bij 20 hz is 17 meter... Dan moet je je auto fiks aanpakken wil je dat redden.
Kortom: theoretisch gaat die woofer dieper. In de praktijk echter...
[..]
Ik had het dus over SQ. Dat had ik erbij gezet...
Die bakken die heel hard gaan klinken over het algemeen voor geen meter. Nog afgezien van het feit dat je met geblindeerde ramen rond moet rijden, want je wil niet gezien worden in een auto die alleen maar staat te stampen.
Mijn mening.
Een golf hoeft niet volledig in je auto te passen.... hoe mensen daar toch altijd op komen is me een raadsel....quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar de golflengte bij 20 hz is 17 meter... Dan moet je je auto fiks aanpakken wil je dat redden.
Kortom: theoretisch gaat die woofer dieper. In de praktijk echter...
[..]
Ik had het dus over SQ. Dat had ik erbij gezet...
Die bakken die heel hard gaan klinken over het algemeen voor geen meter. Nog afgezien van het feit dat je met geblindeerde ramen rond moet rijden, want je wil niet gezien worden in een auto die alleen maar staat te stampen.
Mijn mening.
Let wel, we hebben het over SQ. Als de ruimte te klein wordt krijg je problemen. Dan hebben we het met name het toenemen van de geluidsdruk in het laag (waardoor de lage tonen te hard worden waargenomen).quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef Faxie het volgende:
Een golf hoeft niet volledig in je auto te passen.... hoe mensen daar toch altijd op komen is me een raadsel....
Om het heel simplistisch uit te leggen.... :
Je oor is een vast punt in een ruimte. Die golf begint met reizen en het begin van de golf komt aan bij je oor. Vanaf dat moment ga je de golf al horen. Vervolgens reist de golf gewoon verder langs je oor tot het einde. Je trommelvlies wordt continu in beweging gehouden. Zodra de golf op het laatste stuk is, dan is het begin van de golf al 20 meter verder, maar die heb je ondertussen dus allang gehoord.
In een auto heb je sowieso problemen met alle tonen. Akoestisch is een auto aardig kut, maar de uitdaging bij SQ zit 'm juist in het oplossen van die akoestische problemen. En die zitten voornamelijk in het hoge gebied mbt reflecties en looptijdverschillen. Uitrichten van kicks, mids en tweeters is het belangrijkste. Lage tonen zijn niet zo directioneel als hoge tonen dus kwa uitrichting niet zo gevoelig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Let wel, we hebben het over SQ. Als de ruimte te klein wordt krijg je problemen. Dan hebben we het met name het toenemen van de geluidsdruk in het laag (waardoor de lage tonen te hard worden waargenomen).
Als het gaat om effectbejag kan het allemaal prima. Maar als je mooi geluid wil... dat het klinkt zoals bedoeld: dan heb je een probleem met die kleine ruimte icm zeer lage tonen.
Dit klopt wel allemaal, maar dat verandert niets aan het feit dat voor SQ een 18" nergens voor nodig is en meer problemen oproept dan oplost.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef Faxie het volgende:
In een auto heb je sowieso problemen met alle tonen. Akoestisch is een auto aardig kut, maar de uitdaging bij SQ zit 'm juist in het oplossen van die akoestische problemen. En die zitten voornamelijk in het hoge gebied mbt reflecties en looptijdverschillen. Uitrichten van kicks, mids en tweeters is het belangrijkste. Lage tonen zijn niet zo directioneel als hoge tonen dus kwa uitrichting niet zo gevoelig.
Trouwens, bij een goede SQ opstelling heb je niet eens in de gaten dat er een woofer meespeelt. En bij een goede SQ opstelling wordt bij de kistberekening ook rekening gehouden met de zgn cabin gain (+20 dB, meestal rond de 60 Hz) van het interieur. (Bij een goede SPL opstelling trouwens ook)
En dan heb je nog altijd RTA... als polijstmiddel.
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit klopt wel allemaal, maar dat verandert niets aan het feit dat voor SQ een 18" nergens voor nodig is en meer problemen oproept dan oplost.
Welk nummer is dat tweede filmpje?quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef Wisheh het volgende:
oude lease bak van me![]()
Nu standaard radio met speakers
Zo hoort datquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef vosss het volgende:
Thanks. Klinkt goed hier, glazen vallen om in de kast![]()
Hier is wel eens een plantje van de vensterbank gefikkerd toen ik voor de deur stond te testen en afstellen met een nieuwe HUquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef vosss het volgende:
Thanks. Klinkt goed hier, glazen vallen om in de kast![]()
quote:
pff.. hoe lang gaan die auto's nog mee met zoveel trillingen de hele tijd.. kan me niet voorstellen dat het goed is voor wat voor verbinding (schroef, las, weetikveel) dan ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Diezelfde knakker (Steve Meade)heb een heleboel filmpjes op tuub staan
Post eens een picca dan ?? en kun je ze niet in gesloten behuizingen bouwen, dan zijn ze toch veel kleiner ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
Al sla je me dood, 2 10-ers zijn het geloof ik zo uit mn hoofd.
Heb ze al lang niet meer in de auto gehad, ergens in 2005 ofzo voor het laatst. Ze zien er in elk geval nog prima uit
Foam is na een jaar of 10 stukken minder als nieuw, maargoed geen ramp. Je kan (als je de adressen weet) gewoon de foam randen laten vervangen. Dan kun je er nog lang plezier aan hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef robertzone het volgende:
De woofers, en met name het foam zijn nog in goede staat. Denk niet dat die 1,2,3 scheuren. Ik moet wel zeggen dat er één wat minder goed aan toe is als de andere.. die is nog als nieuw.
Dit is ook mijn eerste set, schitterende woofers voor het geld, en knallen echt met relatief weinig vermogen
Zo'n Pioneer sub heb ik ook nog gehad, en die had ik idd in mijn Kadeath gewoon in de hoedenplank hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef robertzone het volgende:
Heb ze te koop staan voor 30euro incl. kist.. Mogen los weg voor 25,00. Is volgens mij nog wel een reële prijs voor deze subs.
Eventueel daarbij een Fusion PPam8004 versterker, 2keer 225watt rms @ 4ohm. voor 100euro.
Vanmiddag komt er iemand langs om de complete set te beluisteren, helaas zit ie niet meer in de auto voor de juiste beleving.. dus hopen maar dat ie hem wel meeneemt
Das niet veel voor die subs.. Laat even wat weten als het vanmiddag niks geworden isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef robertzone het volgende:
Heb ze te koop staan voor 30euro incl. kist.. Mogen los weg voor 25,00. Is volgens mij nog wel een reële prijs voor deze subs.
Eventueel daarbij een Fusion PPam8004 versterker, 2keer 225watt rms @ 4ohm. voor 100euro.
Vanmiddag komt er iemand langs om de complete set te beluisteren, helaas zit ie niet meer in de auto voor de juiste beleving.. dus hopen maar dat ie hem wel meeneemt
Ze zitten in een kist van Rockford zelf zegmaar dus ik ga er vanuit dat die kist de perfecte maat/afmeting heeft voor die subs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post eens een picca dan ?? en kun je ze niet in gesloten behuizingen bouwen, dan zijn ze toch veel kleiner ?
Dat zal best, maar een gepoorte kist is per definitie groter als een sealed enclosure; daar valt veel winst mee te behalen qua ruimte, zeker als je bijvoorbeeld de oldskool Punch Power DVC's hebt ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zitten in een kist van Rockford zelf zegmaar dus ik ga er vanuit dat die kist de perfecte maat/afmeting heeft voor die subs.
@PerryVogelbekdier: Zou zomaar kunnen, in elk geval wel uit de Punch series, dat weet ik nog.
Ik zal eens kijken of ik straks wat pics kan maken, kist staat in de kelder momenteel
Niks geworden.. Er kwam één of andere fopneger met een honda civic langs, die de 'beat' niet goed vondquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Das niet veel voor die subs.. Laat even wat weten als het vanmiddag niks geworden is
Crappy kwaliteit van mn foon in een donkere kelder:quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Foto van de voorzijde zegt bij die oude RFjes wel genoeg
Foto maken -> V&A topic maken, linkje hier spammenquote:
Niet te zien zo.. FF met een schroeftolletje of schroevendraaier die 8 schroefjes los en je weet hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
Rockford Fosgate, het logo en Series 1 staat er op de voorkant.
Geen idee welk type, zeg het maar
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.
Meeneemprijsje zelfs...
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
Rockford Fosgate, het logo en Series 1 staat er op de voorkant.
Geen idee welk type, zeg het maar
Heldquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt niet even quasi geinteresseerd aan de verkoper gevraagd of dat nou vaak verkocht wordt ??
Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;
PCH-104/108 ('93); http://www.rockfordfosgat(...)s/pch-104_108-ts.pdf
Uit '93/94 dus
Vrij uniek..
Daar zijn er toch maar een paar van gemaakt of niet? Stuk of 100 ofzo? Of vergis ik me heel erg?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.
Meeneemprijsje zelfs...
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
Tis iig niet iets wat je nog elke dag tegen komt.. Laatste jaar heb ik ze niet meer gezien iig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?
Ik heb geen idee, de laatste keer dat ik ze in de auto had liggen knalde ze nog prima.
Morgen sluit ik ze weer aan, blijkt dat die kist gewoon past in mn Delta terwijl ik altijd gedacht heb dat dat niet paste
Ik zou het ook zonde vinden om ze finaal naar de tering te helpen dus als dit uniek is dan moet ik ze misschien een beetje ontzien en er niet volle bak watts op zetten zegmaar
Goeie reden zo een ding te nemen, niet meer naar de Ikea.quote:Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef DroogDok het volgende:
WTF.
Kan dat ding er ook uit als je naar de Ikea wil of op vakantie gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |