Dat zal best, maar een gepoorte kist is per definitie groter als een sealed enclosure; daar valt veel winst mee te behalen qua ruimte, zeker als je bijvoorbeeld de oldskool Punch Power DVC's hebt ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zitten in een kist van Rockford zelf zegmaar dus ik ga er vanuit dat die kist de perfecte maat/afmeting heeft voor die subs.
@PerryVogelbekdier: Zou zomaar kunnen, in elk geval wel uit de Punch series, dat weet ik nog.
Ik zal eens kijken of ik straks wat pics kan maken, kist staat in de kelder momenteel
Niks geworden.. Er kwam één of andere fopneger met een honda civic langs, die de 'beat' niet goed vondquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Das niet veel voor die subs.. Laat even wat weten als het vanmiddag niks geworden is
Crappy kwaliteit van mn foon in een donkere kelder:quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Foto van de voorzijde zegt bij die oude RFjes wel genoeg
Foto maken -> V&A topic maken, linkje hier spammenquote:
Niet te zien zo.. FF met een schroeftolletje of schroevendraaier die 8 schroefjes los en je weet hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
Rockford Fosgate, het logo en Series 1 staat er op de voorkant.
Geen idee welk type, zeg het maar
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.
Meeneemprijsje zelfs...
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
Rockford Fosgate, het logo en Series 1 staat er op de voorkant.
Geen idee welk type, zeg het maar
Heldquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt niet even quasi geinteresseerd aan de verkoper gevraagd of dat nou vaak verkocht wordt ??
Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;
PCH-104/108 ('93); http://www.rockfordfosgat(...)s/pch-104_108-ts.pdf
Uit '93/94 dus
Vrij uniek..
Daar zijn er toch maar een paar van gemaakt of niet? Stuk of 100 ofzo? Of vergis ik me heel erg?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.
Meeneemprijsje zelfs...
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
Tis iig niet iets wat je nog elke dag tegen komt.. Laatste jaar heb ik ze niet meer gezien iig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?
Ik heb geen idee, de laatste keer dat ik ze in de auto had liggen knalde ze nog prima.
Morgen sluit ik ze weer aan, blijkt dat die kist gewoon past in mn Delta terwijl ik altijd gedacht heb dat dat niet paste
Ik zou het ook zonde vinden om ze finaal naar de tering te helpen dus als dit uniek is dan moet ik ze misschien een beetje ontzien en er niet volle bak watts op zetten zegmaar
Goeie reden zo een ding te nemen, niet meer naar de Ikea.quote:Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef DroogDok het volgende:
WTF.
Kan dat ding er ook uit als je naar de Ikea wil of op vakantie gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |