abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:49:26 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88362739
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ze zitten in een kist van Rockford zelf zegmaar dus ik ga er vanuit dat die kist de perfecte maat/afmeting heeft voor die subs.

@PerryVogelbekdier: Zou zomaar kunnen, in elk geval wel uit de Punch series, dat weet ik nog.
Ik zal eens kijken of ik straks wat pics kan maken, kist staat in de kelder momenteel :)
Dat zal best, maar een gepoorte kist is per definitie groter als een sealed enclosure; daar valt veel winst mee te behalen qua ruimte, zeker als je bijvoorbeeld de oldskool Punch Power DVC's hebt ofzo ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_88363859
Ik ga zo de kelder in om foto's te maken, ik heb echt geen idee meer welke het zijn en ik was overigens niet van plan om ze eruit te schroeven om te kijken wat er op de achterkant staat als jullie het niet erg vinden :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_88364166
Foto van de voorzijde zegt bij die oude RFjes wel genoeg ;)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_88367789
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Das niet veel voor die subs.. Laat even wat weten als het vanmiddag niks geworden is :P
Niks geworden.. Er kwam één of andere fopneger met een honda civic langs, die de 'beat' niet goed vond ;(. Terwijl hij mij nog niet tegen viel zo buiten de auto met een losse aansturing via gsm :p.
Overigens was hij van de 18inch wél onder de indruk, maar die kon die niet betalen B-)
pi_88368859
Kheb ff je posthistorie bekeken, en geconstateerd dat enig nadeel is dat je een takke eind ver weg woont van mij :') Dit ga ik met 30 euro benzine zelfs niet redden..
Opsturen vind ik niks, aangezien ik ze wel ff wil zien/horen spelen.

Met de subs kun je best leuk spelen..
Kzal es kijken of ik er nog iemand voor kan vinden voor je.

Weet je toevallig nog wat het type nummer ervan was? Dat kan ik me niet meer herinneren..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_88369082
Ik weet niet waar je vandaan moet komen?
Heb zelf kennissen in Breda, maar dan kan je ze niet horen spelen.. Overigens trek ik de set binnenkort uit elkaar, In het tuinhuisje staat ie echt gruwelijk in de weg, al bijna een half jaar :o
Het typenummer is TSW... Verder weet ik het niet meer |:(
pi_88369803
Als iemand nog een condensator wilt?

-knip, doe maar niet hier-

[ Bericht 68% gewijzigd door Sounddragon op 05-11-2010 19:23:49 ]
pi_88372815
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Foto van de voorzijde zegt bij die oude RFjes wel genoeg ;)
Crappy kwaliteit van mn foon in een donkere kelder:

vosss is de naam,
pi_88372841
Rockford Fosgate, het logo en Series 1 staat er op de voorkant.

Geen idee welk type, zeg het maar :P
vosss is de naam,
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:16:53 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88374671
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Faxie het volgende:
Als iemand nog een condensator wilt?
Foto maken -> V&A topic maken, linkje hier spammen ;)

[ Bericht 45% gewijzigd door Sounddragon op 05-11-2010 19:23:03 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:25:08 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88374935
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:

Niet te zien zo.. FF met een schroeftolletje of schroevendraaier die 8 schroefjes los en je weet het ;)

zijn idd wel héél oldskool hoor :P
pi_88376048
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.

Meeneemprijsje zelfs...

Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88376351
lol :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:07:47 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88376646
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:
In alle eerlijkheid: ik geloofde er geen hol van... maar verdomd dat het niet waar is, de Human Reign staat inderdaad bij de MM in Roermond te koop.

Meeneemprijsje zelfs...

[ afbeelding ]

Ik vraag me af hoe lang dat ding daar al hangt te wachten op een geïnteresseerde die voor dit spul natuurlijk nooit naar de Media Markt gaat.
:D _O_

Je hebt niet even quasi geinteresseerd aan de verkoper gevraagd of dat nou vaak verkocht wordt ?? O-)
pi_88376805
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef vosss het volgende:

Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;

PCH-104/108 ('93); http://www.rockfordfosgat(...)s/pch-104_108-ts.pdf

Uit '93/94 dus :D
Vrij uniek..
Prrrrttt
pi_88384271
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:D _O_

Je hebt niet even quasi geinteresseerd aan de verkoper gevraagd of dat nou vaak verkocht wordt ?? O-)
Held _O_
ge-wel-dig :D. Laat mijn geheugen me toch niet in de steek :P

[ Bericht 5% gewijzigd door robertzone op 05-11-2010 23:47:03 ]
pi_88385007
Volgende week vakantie, dan kan ik mijn AS sub en infinity compo, hoedenplankspeakers en versterkertje weer ff inbouwen, moet alleen nog een adresje hebben voor betaalbare gel acçu, die wat er nu inzit aan standaard zal niet lang goed gaan op mijn install verwacht ik
Doet maar wat..
pi_88392220
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Dit lijken serieus echt de eerste.. zoals ik al postte;

PCH-104/108 ('93); http://www.rockfordfosgat(...)s/pch-104_108-ts.pdf

Uit '93/94 dus :D
Vrij uniek..
Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?

Ik heb geen idee, de laatste keer dat ik ze in de auto had liggen knalde ze nog prima.
Morgen sluit ik ze weer aan, blijkt dat die kist gewoon past in mn Delta terwijl ik altijd gedacht heb dat dat niet paste :X

Ik zou het ook zonde vinden om ze finaal naar de tering te helpen dus als dit uniek is dan moet ik ze misschien een beetje ontzien en er niet volle bak watts op zetten zegmaar :)
vosss is de naam,
pi_88392246
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef DS4 het volgende:

Meeneemprijsje zelfs...

[ afbeelding ]

Daar zijn er toch maar een paar van gemaakt of niet? Stuk of 100 ofzo? Of vergis ik me heel erg?
Ik ben al jaren niet meer bezig met caraudio maar er staat me zoiets bij dat dat wel redelijk zeldzaam materiaal is toch? :@
vosss is de naam,
pi_88394610
Er zijn er niet heel veel gemaakt, daar was de prijs wel naar. Maar het zullen er wel meer dan 100 geweest zijn wereldwijd...

Je komt ze niet vaak tegen iig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88399799
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Zijn die "vrij uniek" of zijn die echt uniek zegmaar?

Ik heb geen idee, de laatste keer dat ik ze in de auto had liggen knalde ze nog prima.
Morgen sluit ik ze weer aan, blijkt dat die kist gewoon past in mn Delta terwijl ik altijd gedacht heb dat dat niet paste :X

Ik zou het ook zonde vinden om ze finaal naar de tering te helpen dus als dit uniek is dan moet ik ze misschien een beetje ontzien en er niet volle bak watts op zetten zegmaar :)
Tis iig niet iets wat je nog elke dag tegen komt.. Laatste jaar heb ik ze niet meer gezien iig.
Woofers lijden meer van laten liggen, dan van normaal gebruik.

Let op; ze kunnen maar 100W RMS per woofer handlen op papier.. In praktijk iets meer, maar zet er aub geen halve kilowatt op aan volle bak geweld op, dat kunnen ze echt niet hebben.. Zou toch zonde zijn om ze echt te verneuken. Maar gewoon op normaal volume en wat harder moet zonder problemen kunnen hoor :)

De PCH-104 = 4ohm per woofer, en PCH-108 = 8ohm per woofer, dus niet meteen vol open zetten en je kan gewoon lekker spelen :)
Prrrrttt
pi_88400422
120 RMS per stuk zet ik erop, dat heeft in het verleden altijd goed gegaan en ik verwacht dat dat nu ook nog gewoon goed gaat :)

De kelder waar ze gelegen hebben al die tijd is stofvrij en niet vochtig, dus ik denk niet dat ze echt geleden hebben zegmaar.

Ga ze nu aansluiten :)
vosss is de naam,
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:59:05 #199
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88401304
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef DroogDok het volgende:
WTF.

Kan dat ding er ook uit als je naar de Ikea wil of op vakantie gaat?
Goeie reden zo een ding te nemen, niet meer naar de Ikea.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_88404409
Mijn RF's doen het nog prima O+

Dat heb ik toch wel gemist de laatste jaren, fatsoenlijk geluid in de auto :9
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')