Alsof Europeaan zijn het summum van alles isquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:58 schreef polderturk het volgende:
De Iraniers hier schijnen nog steeds niet te beseffen dat ze meer verwant zijn aan Hindoestanen dan aan Europeanen. Jullie zijn niet blank.
OP misschien, de rest is nog best onderbouwdquote:
Open jij het volgende topic dan?quote:Op maandag 1 november 2010 02:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Samenvatting: de Nederlandse Standaard-Turk (donker haar, wat blekere huid) kent zijn wortels in Mongolië en de rest is afstammeling van een of andere über-Iranier die het met een lekkere Griekse heeft gedaan. Slotje.
Ja, ik weiger zelfs mensen over de brug te bezoeken.quote:Op maandag 1 november 2010 08:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof Europeaan zijn het summum van alles is
Het wordt er niet duidelijker op voor de hokjes-mensen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef polderturk het volgende:
Zelf ben ik spierwit. Ik word regelmatig aangezien voor een Nederlander. Ik heb veel familieleden met blond haar, groene en blauwe ogen.
Waaro zit je dan.quote:Op maandag 1 november 2010 09:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik weiger zelfs mensen over de brug te bezoeken.
Ik word aangezien voor Atilla de Hun.quote:Op maandag 1 november 2010 09:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op voor de hokjes-mensen.
Ik word zelfs door grieken aangezien als grieks.
Maar aan beide kanten, fanatieke genealogie-onderzoekers, geen buitenlands bloed tot iig de late middeleeuwen. (Wel veel hugenoten, Fransen dus, net als bij veel Nederlanders)
Zorba, Aangenaam.quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik word aangezien voor Atilla de Hun.
Taksim. Wat mij betreft is alles vóór de stadsmuren Griekenland, aan de andere kant van het water 'gene zijde' of Azie. Er schijnen mensen te wonen,quote:
En ik voor Bortecine.quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik word aangezien voor Atilla de Hun.
Het lijkt me logisch dat het in dit geval de Turken uit Turkije betreft en niet de Kazachstanen, Tataren of whatever.quote:Op maandag 1 november 2010 09:30 schreef HiZ het volgende:
Voordat ik hier iets zeg wil ik eerst weten met welke definitie van 'Turk' we werken
Zo, jij weet veel.quote:Op maandag 1 november 2010 02:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Samenvatting: de Nederlandse Standaard-Turk (donker haar, wat blekere huid) kent zijn wortels in Mongolië en de rest is afstammeling van een of andere über-Iranier die het met een lekkere Griekse heeft gedaan. Slotje.
http://www.nu.nl/wetensch(...)antrekkelijker-.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef TeringHenkie het volgende:
Aan de unibrow en de gelige huidskleur te zien denk ik dat Bert en Ernie ook afstammen van Mongoliërs
Puur op basis van staatsburgerschap dus? Dan kan er geen antwoord worden gegeven op de vraag.quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat het in dit geval de Turken uit Turkije betreft en niet de Kazachstanen, Tataren of whatever.
Nee. Op basis van etniciteit.quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Puur op basis van staatsburgerschap dus? Dan kan er geen antwoord worden gegeven op de vraag.
Ulas, dat jij een halve geassimileerde Griek bent betekent niet dat wij dat allemaal zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 15:23 schreef Draganta het volgende:
Kom op kerel, je kunt niet over Turken spreken. Er is geen Turkse ras! Je hebt inderdaad veel blanke blonde Turken, maar ook veel donkere Turken. Oorspronkelijk komen Turken inderdaad uit centraal azie, maar daar is niet veel meer van over. Ik ben zelf een beetje getint, een nicht van mij is zelfs heel erg getint, maar mijn zus daarentegen is blank, en heeft blauwe ogen. In mijn familie is bekend dat wij o.a. ook Grieks bloed in ons hebben.
Er is geen Turkse ras, de Turken van nu (uit Turkije) zijn gewoon gemengd. En om het erger voor jou te maken: mijn partner is Nederlands, dus worden mijn kinderen nog gemengder
Open je ogen, er zijn geen rassen meer. We zijn allemaal homo sapiens.
Dat plaatje komt van Eupedia.com, Eupedia is echt amateuristisch als de shit. Er klopt dan ook niks van dat plaatje.quote:Op maandag 1 november 2010 15:26 schreef trancethrust het volgende:
Waar heb je dit plaatje eigenlijk vandaan? Stormfront.nl?
Verklaar dan eens waarom er in Izmir superdonkere (bijna neger) Turken, EN blonde blauw ogige Turken rondlopen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ulas, dat jij een halve geassimileerde Griek bent betekent niet dat wij dat allemaal zijn.
Omdat van alles en nog wat naar west-turkije is getrokken in de loop der tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom er in Izmir superdonkere (bijna neger) Turken, EN blonde blauw ogige Turken rondlopen?
Afro-Turken, ooit slaven in het Ottomaanse Rijk? Nooit van gehoord?quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom er in Izmir superdonkere (bijna neger) Turken, EN blonde blauw ogige Turken rondlopen?
Huilie.quote:Op maandag 1 november 2010 20:41 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Omdat van alles en nog wat naar west-turkije is getrokken in de loop der tijd.
Sowieso, turken....wat een schijt zeg. Nog ranziger dan marokkanen.
Je liegt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt he.Maar toch zijn er een interessante discussies uit voortgekomen.
Jij bent stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken zijn blank, hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef BruinBeertje het volgende:
Ten eerste discussies met Aryamer zijn zinloos (of je moet zel eigenwijs zijn)
Ten tweede, waar wil je zonodig blank zijn, Weest en trotse turk (zoals ik de meeste turken ken)
Oh leuk, een negertroll, die misten we nog.quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Sinterklaas_ het volgende:
[..]
Turken zijn blank, hoor..
Negerinnen daarentegen, om je kapot te schamen.
o gut o gut, voel je aangevallen lieverd? ...quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Sinterklaas_ het volgende:
[..]
Turken zijn blank, hoor..
Negerinnen daarentegen, om je kapot te schamen.
Misschien, als jij Aychelle bent?quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
hey wachtes ben jij Borthecheim ofzo? ...
ja, iraniers, Turken zijn gewoon allemaal blank. Maar waarom maakt TS zich drukt wie er ''blanker'' is,quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Bij mij in de buurt wonen ook Iraniers maar die zijn gewoon blank met zwart haar hoor. Lichter in elk geval dan Turkse mensen . Maar het zal er wel aanliggen waar Turken precies vandaan komen welk gebied, en datzelfde geldt voor Iraniers.
Dude, who freakin' cares?quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, iraniers, Turken zijn gewoon allemaal blank. Maar waarom maakt TS zich drukt wie er ''blanker'' is,![]()
Trouwens sommige Iranezen en turken zijn niet uitelkaar te houden (vind ik)![]()
ken weinig uit Iran, wel veel uit turkije (kan goed met ze overweg)
inderdaad, daarom zei ik al; ik ken weinig turken die zich hierom druk maken. En dan ook nog uitgejouwd worden door sinterklaas ..quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dude, who freakin' cares?In Turkije maakt niemand zich druk om over wie blank of zwart is. TS is overduidelijk een troll.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent stom.Onacceptabel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
inderdaad, daarom zei ik al; ik ken weinig turken die zich hierom druk maken. En dan ook nog uitgejouwd worden door sinterklaas ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |