Omdat van alles en nog wat naar west-turkije is getrokken in de loop der tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom er in Izmir superdonkere (bijna neger) Turken, EN blonde blauw ogige Turken rondlopen?
Afro-Turken, ooit slaven in het Ottomaanse Rijk? Nooit van gehoord?quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom er in Izmir superdonkere (bijna neger) Turken, EN blonde blauw ogige Turken rondlopen?
Huilie.quote:Op maandag 1 november 2010 20:41 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Omdat van alles en nog wat naar west-turkije is getrokken in de loop der tijd.
Sowieso, turken....wat een schijt zeg. Nog ranziger dan marokkanen.
Je liegt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt he.Maar toch zijn er een interessante discussies uit voortgekomen.
Jij bent stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken zijn blank, hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef BruinBeertje het volgende:
Ten eerste discussies met Aryamer zijn zinloos (of je moet zel eigenwijs zijn)
Ten tweede, waar wil je zonodig blank zijn, Weest en trotse turk (zoals ik de meeste turken ken)
Oh leuk, een negertroll, die misten we nog.quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Sinterklaas_ het volgende:
[..]
Turken zijn blank, hoor..
Negerinnen daarentegen, om je kapot te schamen.
o gut o gut, voel je aangevallen lieverd? ...quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Sinterklaas_ het volgende:
[..]
Turken zijn blank, hoor..
Negerinnen daarentegen, om je kapot te schamen.
Misschien, als jij Aychelle bent?quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
hey wachtes ben jij Borthecheim ofzo? ...
ja, iraniers, Turken zijn gewoon allemaal blank. Maar waarom maakt TS zich drukt wie er ''blanker'' is,quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Bij mij in de buurt wonen ook Iraniers maar die zijn gewoon blank met zwart haar hoor. Lichter in elk geval dan Turkse mensen . Maar het zal er wel aanliggen waar Turken precies vandaan komen welk gebied, en datzelfde geldt voor Iraniers.
Dude, who freakin' cares?quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, iraniers, Turken zijn gewoon allemaal blank. Maar waarom maakt TS zich drukt wie er ''blanker'' is,![]()
Trouwens sommige Iranezen en turken zijn niet uitelkaar te houden (vind ik)![]()
ken weinig uit Iran, wel veel uit turkije (kan goed met ze overweg)
inderdaad, daarom zei ik al; ik ken weinig turken die zich hierom druk maken. En dan ook nog uitgejouwd worden door sinterklaas ..quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dude, who freakin' cares?In Turkije maakt niemand zich druk om over wie blank of zwart is. TS is overduidelijk een troll.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent stom.Onacceptabel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
inderdaad, daarom zei ik al; ik ken weinig turken die zich hierom druk maken. En dan ook nog uitgejouwd worden door sinterklaas ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |