hehehe, al word psv gevaarlijkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook al trollende twentenaren nu?!
Jaquote:
Shit happens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:37 schreef dalindo het volgende:
hahahaha, geen koploper meer, jammer dan
Twente heeft toch ze eigen topic?! Als wij aan het eind van het seizoen ook zo gaan trollen dan is er ook weer een hoop gezeikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:37 schreef dalindo het volgende:
hahahaha, geen koploper meer, jammer dan
Gaat moeilijk hé, als de tegenstander ingraaft..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
Belachelijk slecht dit, was er uberhaupt 1 uitgespeelde kans?![]()
![]()
Bah hoe kun je kampioen worden als je nog niet eens op een normale manier kansen kan creeren?
Niet veralgemeniseren, omdat PSV er vandaag niets van bakt betekent niet dat ze normaal ook geen kansen creëren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
Belachelijk slecht dit, was er uberhaupt 1 uitgespeelde kans?![]()
![]()
Bah hoe kun je kampioen worden als je nog niet eens op een normale manier kansen kan creeren?
Moet best kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk hé, als de tegenstander ingraaft..
PSV scoort voornamelijk uit de omschakeling, als een tegenstander zich ingraaft is dit PSV nauwelijks in staat om kansen te creeren. Gebrek aan systeem en patronen heet dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet veralgemeniseren, omdat PSV er vandaag niets van bakt betekent niet dat ze normaal ook geen kansen creëren.
[..]
Ze speelden gewoon laf laf en laf.. Janko was gewoon een fucking verdediger..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet veralgemeniseren, omdat PSV er vandaag niets van bakt betekent niet dat ze normaal ook geen kansen creëren.
[..]
Moet best kunnen![]()
Anders zouden de meeste wedstrijden wel op 0-0 eindigen.
En die mongol van PSV? 10?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Luuk de Jong voor 5 wedstrijden schorsen.. Beetje matennaaien..
Is alleen niet te hopen dat Pieters er lang uit is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef dalindo het volgende:
fuckovich ook de eerste tijd niet van de partij, geweldig.
Hey, jij ook hierquote:
Als hij nou een Ajax shirt had aangehad was zijn kaart waarschijnlijk gewoon geseponeerd, maar helaasquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als hij nou een Ajax shirt had aangehad was zijn kaart waarschijnlijk gewoon geseponeerd, maar helaas
Psv speelde lekker verhelderendquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon laf laf en laf.. Janko was gewoon een fucking verdediger..
Hahaha, echt hé.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als hij nou een Ajax shirt had aangehad was zijn kaart waarschijnlijk gewoon geseponeerd, maar helaas
Die durfde tenminste, toen PSV met 10 speelde.. Domineerde ze nog steeds..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Psv speelde lekker verhelderend
Bij 0-0 stand ging het toch redelijk gelijk op. En als je 0-1 voorstaat, en je hebt een rode kaart, dan lijkt het me logisch dat je zo gaat spelen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die durfde tenminste, toen PSV met 10 speelde.. Domineerde ze nog steeds..
Hij doelde op PSV mag ik hopen. Het is Twente's goed recht om te counteren in Eindhovenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Psv speelde lekker verhelderend
Als dat maar geen Toivonen verhaal wordt, alleen scoren tegen de kleine clubjes....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Reis moet zo snel mogelijk een contract krijgen want, Everton wil hem..
Ik vroeg met af waarom Maza er niet inkwam. En dan Bouma links ofzo...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mag terug naar Servië, ik heb die gast nooit nuttig gevonden..
ook alleen maar omdat ze moesten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die durfde tenminste, toen PSV met 10 speelde.. Domineerde ze nog steeds..
Douglas ging een duel aan met Reis en Douglas viel gewoon...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als dat maar geen Toivonen verhaal wordt, alleen scoren tegen de kleine clubjes....
Hij heeft al bewezen dat hij kan scoren tegen grote clubs: Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als dat maar geen Toivonen verhaal wordt, alleen scoren tegen de kleine clubjes....
Maar je vindt het wel normaal dat Lens eruit wordt gehaald voor Amrabat gvd? Advocaat is er niks bij ffsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg met af waarom Maza er niet inkwam. En dan Bouma links ofzo...
Grote club maar geen groot elftal, daar doelde ik op....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft al bewezen dat hij kan scoren tegen grote clubs: Feyenoord.
Ajaxied was aan het trollen hčquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grote club maar geen groot elftal, daar doelde ik op....
Past prima bij PSV dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Luuk de Jong voor 5 wedstrijden schorsen.. Beetje matennaaien..
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Douglas ging een duel aan met Reis en Douglas viel gewoon...![]()
Die wordt gewoon een baas..![]()
Piet de Visser zegt zelfs dat hij op het WK 2014 speelt, als Piet het zegt dan is het ook zo..
Tsssssquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen Twente moeten we thuis minstens een punt pakken en van Groningen thuis gewoon winnen (redelijk ongelukkig puntverlies ook), bij Roda kun je punten verspelen, PSV heeft het daar bijna altijd lastig (onze concurrenten trouwens ook). Alleen het puntverlies tegen Groningen en vooral ADO was onnodig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:39 schreef ganzenherder het volgende:
Van de top 5 clubs hebben we nu dus thuis gelijkgespeeld tegen Groningen, uit gelijkgespeeld tegen Roda en thuis verloren van Twente. Dat is gewoon zeer zwak
Nee. Gewoon een achterlijke wissel van Rutten volgens mij.quote:
Dat je dat er nooit meer voor zou krijgen was wel duidelijk dacht ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 13 mil van Liverpool.. Gewoon wegdoen toen..
Amrabatserquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een achterlijke wissel van Rutten volgens mij.
Pieters is ineens weer goed?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:53 schreef de_boswachter het volgende:
Als neutrale toeschouwer heb je een goede wedstrijd gezien.
PSV was stukken beter, maar amper kansen gehad.
Pieters is echt fucking goed zeg.
Hij heeft Ruiz helemaal gestopt.. Ruiz had niet eens 1 actie.. Alleen wel een fatale actie waardoor Pieters eruit moest..quote:
Ga nou niet zeggen dat je die niet snapt.quote:
Ik zeg al heel het seizoen dat ik Pieters DE potentiele kandidaat voor de LB bij het NL elftal vind.quote:
Bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg al heel het seizoen dat ik Pieters DE potentiele kandidaat voor de LB bij het NL elftal vind.
Die komt er wel.
Vind ik ook niet al te sterk. Geef die gasten van Twente gewoon een hand, doe niet zo moeilijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Zwakke actie van Rutten om direct het veld af te lopen.
Deed ie dat? WTFquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een onsportiviteit zeg.... terwijl hij n.b bij Twente gecoached heeft.... jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Pieters speelde inderdaad een prima wedstrijd. Is zeker de linksback van oranje, en al helemaal als Anita zijn concurrent is. Maar om te zeggen dat Ruiz geen 1 actie had? Die pass bij het doelpunt was geniaal! Verder was een gelijkspel meer op zijn plaats geweest. PSV was de 1e helft beter maar kon bij lange na niet genoeg creeeren. Daar tegenover staat dat Twente gewoon een constanter niveau met minder fouten haalde. Janssen, Douglas en Landzaat speelde keurig. Bij PSV was er op een goede Pieters na niet echt een uitblinker of iemand die opstond. Afellay en Toivonen waren zwaar ondermaats. Jammer, een nederlaag in eigen huis is duur er niet nodig. Nu op naar een aantal lastige wedstrijden na elkaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft Ruiz helemaal gestopt.. Ruiz had niet eens 1 actie.. Alleen wel een fatale actie waardoor Pieters eruit moest..
Misschien moest ie hoog nodig poepen. Schijnt in te zijn onder voetballers de laatste tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wat een onsportiviteit zeg.... terwijl hij n.b bij Twente gecoached heeft.... jammer.
Er komt geen/weinig budget binnen voor Afellay, dus er staat ook geen bak geld klaar voor een vervanger. Lijkt me geen slechte ruil, Koevermans zit toch op de bank...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)rmans_El_Ahmadi.html
Ik weet het niet hoor...
Vooral daarom ja, maar goed dat kan ook aan de situatie trainer/speler liggen. We hebben in de jeugd vast ook nog wel iemand lopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er komt geen/weinig budget binnen voor Afellay, dus er staat ook geen bak geld klaar voor een vervanger. Lijkt me geen slechte ruil, Koevermans zit toch op de bank...
Laten we hopen dat het goed uitpakt![]()
Ik vrees ook dat het zal tegenvallen, een speler die bij Feyenoord niet eens in de basis staat...
El Ahmadi was samen met Engelaar de motor van Twente in, ik meen, het eerste jaar dat de club zo floreerde. Denk dat hij naast Engelaar gewoon weer op zijn oude niveau komt. Hij kan namelijk echt wel wat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:30 schreef StijnDa het volgende:
Ik vrees ook dat het zal tegenvallen, een speler die bij Feyenoord niet eens in de basis staat...
Maar je zou hem wel willen ruilen voor Koevermans toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef Happel het volgende:
Ik zou hem niet kwijt willen bij Feijenoord.
Neuh ook niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar je zou hem wel willen ruilen voor Koevermans toch?
Laatste keer dat ik keek had Feyenoord een spits harder nodig dan een extra middenvelder op de bank?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had Feyenoord een spits harder nodig dan een extra middenvelder op de bank?
Volledig mee eens. Aanvallend schiet hij nog wel eens tekort, maar sinds afgelopen januari lijkt hij volledig in vorm te zijn. Speelt iedere wedstrijd - verdedigend - bijzonder degelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg al heel het seizoen dat ik Pieters DE potentiele kandidaat voor de LB bij het NL elftal vind.
Die komt er wel.
Ja en? Heb liever dat El Ahmadi blijft, dan dat de oude Koevermans komt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had Feyenoord een spits harder nodig dan een extra middenvelder op de bank?
PSV kan gewoon eenzijdig zijn contract met 4 jaar verlengen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Reis moet zo snel mogelijk een contract krijgen want, Everton wil hem..
Ja daar wordt hij ook lekker behandeld zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wat een onsportiviteit zeg.... terwijl hij n.b bij Twente gecoached heeft.... jammer.
True, maar als coach sta je toch boven dat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja daar wordt hij ook lekker behandeld zegdie spandoeken vorig jaar waren schandalig.
Dat is niet de optie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Fer voor Koevermans lijkt me eerlijk..
Lens kan, Toivonen kan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef rubbereend het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik er voor om Koevermans gewoon te behouden. Stel dat Reis weer terugvalt zou je één diepe spits over hebben.
Dat heb ik bij steeds meer spelers de laatste jarenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed waarom die gekocht is
jamaar dat heb je altijd, kijk de oude selecties er maar op na. Maar Vukovic heeft er al een jaar rondgelopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat heb ik bij steeds meer spelers de laatste jaren
Vanwege die overtreding of waarom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Vukovic mag van mij oprotten bij psv
Dat was de nabereiding Pquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Is geloof ik niet de eerste keer. In de voorbereiding kreeg hij in Brazilië ook al direct rood.
we hebben achterin iets te veel best aardigquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Schandalige overtreding. Maar dat was niet de hoofdzaak dat PSV verloor. Bovendien vind ik hem best een aardige speler.
Heeft ook een hele tijd geduurd, maar die is ook vrij vroeg gehaald.quote:
Ik zag hem gisteren nog bij MotD op de BBC. Had een paar goede rushes aan de linkerkant en heeft nog een assist gegeven. Volgens mij zijn ze wel tevreden over hem daar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe doet Carlos het bij Fulham eigenlijk ?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef pberends het volgende:
Rutte: groot verlies voor Nederland
Ik moest even aan jullie trainer denken toen ik deze titel las.
Wel een erg lange periode, maar ik denk dat Ajax dat ook wel eens gehaald heeft ooit.quote:Op maandag 1 november 2010 08:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat bizar, tussen 1983 en 1989 is er een periode geweest van 93 (!!) thuisduels op een rij die niet verloren zijn gegaan. Aldus vi.nl
Daarom werd er ook afkeurend gereageerd toen vorige week na de 10-0 wat mensen hier het nodig vonden om in het Feyenoord topic te trollenquote:Op maandag 1 november 2010 11:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trollen moeten eigenlijk een week ban krijgen.
Ah fijn, volgende wedstrijd moet gewonnen worden. Kan niet anders.
Zwakquote:Op maandag 1 november 2010 11:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Daarom werd er ook afkeurend gereageerd toen vorige week na de 10-0 wat mensen hier het nodig vonden om in het Feyenoord topic te trollen
Eensquote:Op maandag 1 november 2010 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad. Wat voor club je ook bent, trollen moet gelijk staan aan een (tijdelijke) ban.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 november 2010 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad. Wat voor club je ook bent, trollen moet gelijk staan aan een (tijdelijke) ban.
Mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
De trollgrens is niet altijd even duidelijk lijkt me. Wat de user zelf een normale kritische reactie vindt kan een ander opvatten als trollen....quote:
Als er iets staat van: "Dood aan PSV'ers met die kutschwalbes", lijkt het me toch vrij duidelijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De trollgrens is niet altijd even duidelijk lijkt me. Wat de user zelf een normale kritische reactie vindt kan een ander opvatten als trollen....
In sommige gevallen is het duidelijk, in sommige gevallen niet...quote:Op maandag 1 november 2010 12:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er iets staat van: "Dood aan PSV'ers met die kutschwalbes", lijkt het me toch vrij duidelijk
Dan kun je dus in sommige gevallen bannen, in sommige gevallen nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het duidelijk, in sommige gevallen niet...
Bij te veel onduidelijkheid gewoon niet bannen. Simple as thatquote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het duidelijk, in sommige gevallen niet...
Juistquote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bij te veel onduidelijkheid gewoon niet bannen. Simple as that
Nouja het blijft een uiterst normatieve bezigheid. Sommige mensen zullen iets zien als obvious trollen terwijl de persoon dat misschien helemaal niet zo bedoelt, maar ach...quote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bij te veel onduidelijkheid gewoon niet bannen. Simple as that
Zeker het laatste deel van die periode was PSV natuurlijk ook gewoon een Europese topclub.quote:Op maandag 1 november 2010 08:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat bizar, tussen 1983 en 1989 is er een periode geweest van 93 (!!) thuisduels op een rij die niet verloren zijn gegaan. Aldus vi.nl
Natuurlijk. Maar het is 5.5 seizoen lang dat het PSV stadion geen verliespartij zag. Verbaasde ik me toch wel een beetje over.quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeker het laatste deel van die periode was PSV natuurlijk ook gewoon een Europese topclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |