abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 13:33:34 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88284677
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef numero_uno het volgende:
Eindelijk nu de Quarry van alle Deathclaws ontdaan en ik heb echt een goed wapen tegen Deathclaws gevonden.... de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met 2 a 3 schoten zijn ze dood.
Probeer de antimaterial rifle eens.

quote:
Ook tegen die Deathclaw rush is iets te doen...

Leg een rijtje met mijnen op je terugtrekroute. Probeer met het gespoilerde wapen een been te crippelen met VATS en trek je dan terug over de mijnenroute.
De 'snelle' Deathclaws crippelen hun benen op de mijnen. Uiteindelijk heb je 6 cripple Deathclaws die je rustig 1 voor 1 kan afschieten. *O*
Dat werkte in FO3 ook goed met bottlecap mines tegen supermutant overlords en deathclaws. 8-)
quote:
Dan nog een vraagje... kan je power armor training krijgen zo ja waar? Heb volgens mij alle BoS NPC's gesproken en al hun quests gedaan maar ik kan nog steeds geen power armor getraind krijgen ;(
Volgens mij gewoon bij mcnamara of hardin, hoe je 't ook gespeeld hebt. Maar volgens mij moest je even wachten tot de lockdown gestopt was.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_88288325
Ja je moet ff een paar daagjes wachten tot je weer met McNamara kan praten. Daarna kan je vragen of je bij de Brotherhood mag komen, en daarbij krijg je ook Power Armor training.

Wordt power armor trouwens beschouwd als faction kleding? Geen zin dat de NCR me voor me flikker schiet als ik het draag :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_88291413
Ik snap nog weinig van dat Caravans :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 3 november 2010 @ 16:35:00 #154
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_88291626
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja je moet ff een paar daagjes wachten tot je weer met McNamara kan praten. Daarna kan je vragen of je bij de Brotherhood mag komen, en daarbij krijg je ook Power Armor training.

Wordt power armor trouwens beschouwd als faction kleding? Geen zin dat de NCR me voor me flikker schiet als ik het draag :P
Ik liet het Boone dragen en hij had geen last van NCR mannetjes die hem neer wouden schieten. Ik heb geen idee of ik neergeschoten word als ik het draag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_88294374
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Weekje terug Fallout 3: Game of the Year Edition aangeschaft. Wat een geweldig spel, wat een vrijheid! Ik snapte eerst niet wat mensen zo geweldig aan dit spel vonden, mede door de wat achterhaalde graphics. Nu boeit dat me helemaal niets meer, plus ik vind het er niet eens zo slecht uitzien. De gameplay compenseert dat ruimschoots. Hierna ga ik zeer zeker ook aan Fallout: New Vegas beginnen, maar dat duurt nog wel even: ben namelijk nog bij level 8. Ik hou ervan om op m'n dooie gemak alles te verkennen en te verzamelen.

O+

Welcome to the club!

Fallout 3 ben je al even mee bezig als je echt alles gehad wilt hebben, dus tegen die tijd is new vegas ook al flink wat cheaper ;) Daarnaast is het graphics verhaal heel herkenbaar, ik snap dat gezanik ook nooit. Als je een beetje in die game zit (en dat is al vrij snel) dan doet dat er niet toe, en het is nu ook weer niet dat je de graphics slecht kunt noemen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_88294480
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:

Moet je even kijken wanneer je het aandoet. Staat dan wel zo'n melding van.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 3 november 2010 @ 18:11:45 #157
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88295169
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef MaxC het volgende:
Ik snap nog weinig van dat Caravans :P
Ik win de laatste tijd wel redelijk wat potjes... Let op dat er 3 stappen zijn voor een potje Caravan:
1) Geld inzetten. Auto match je inzet, of probeer iets te verhogen.. Let wel dat er een max is wat de NPC zal inzetten, dus zeg hij zet 194 in, en jij 250, dan kan het gebeuren dat hij daar vervolgens 229 tegenover zet (en jij dus meer zal kwijtraken als hij bij verlies).
2) Je deck samenstellen.. Meestal haal ik een aantal lage kaarten er uit, en zorg ik dat alle plaatjes meedoen. (ben nog 'n beetje aan het goochelen met wat nou het handigst is).
3) Spelen. Er zijn 3 'Caravans' waar je op moet 'bieden'. Je bod moet tussen de 21 en 26 liggen om de Caravan te moeten kopen, en je moet natuurlijk meer inzetten dan je tegenstander.
Als alle Caravans verkocht zijn, en jij hebt 2 uit 3, win je het potje.

Elke caravan loopt op of af in een bepaalde volgorde. Dus als je eerst een 10 gooit, moet je daarna een lagere kaart opleggen. Er is ook nog iets met de suits, maar daar ben ik nog niet helemaal achter eigenlijk. :@

De plaatjes kaarten zijn zeer geschikt om het spel naar je hand te zetten..(Je kan ook plaatjes spelen op de caravan van je tegenstander!!) Stel je staat bijvoorbeeld gelijk, dan speel je een boer op een hoge kaart (1-10) van je tegenstander, en die kaart zal dan het spel verlaten (samen met eventuele plaatjes die er aan vastzitten).
Of stel je tegenstander staat erg hoog, en je speelt een heer op 1 van zijn kaarten, dan kan je z'n stapel meer waard maken dan 26, waardoor hij dus z'n bod verliest. (De heer verdubbelt de waarde van de kaart waarop hij word gespeeld.)
De koningin verandert de volgorde van je caravan, zodat je bijv weer een 8 op een 3 kan spelen terwijl de stapel eerst van hoog naar laag liep. De joker en de aas kan je combineren. Dus stel je legt een schoppenaas op (1 waard) en daar vervolgens een joker op, dan worden ALLE schoppen kaarten van tafel gehaald.

Dit is best 'n lange, waarschijnlijk ietwat verwarrende lap text geworden, dus ik hoop dat je er iets aan hebt :') Het spelletje is iig makkelijker als het lijkt.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:17:34 #158
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88295390
Nog ff 'n toevoeging over de jokers, ik lees net ergens dat als je een joker op een aas speelt ALLE kaarten van die suit van de tafel verdwijnen (zoals ik al zei), en als je een joker op bijv. een 4 speelt, ALLE 4en van tafel gaan (wist ik niet :@)
  donderdag 4 november 2010 @ 00:20:03 #159
62182 Georges
That's the shit
pi_88312356
quote:
Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Tof shirt, maar nee bedanks :P

Ik heb een beetje ruzie met de Van Graff's :')
Ze wouden Cass vermoorden :o en dat lekkertje is toch echt van mij dus ik zeg zo, afblijven! Beginnen ze te schieten ;( . Ik snel weg rennen en nu ben ik veilig bij de NCR ondergedoken ^O^
Cass is leuk, favoriete companion al is ze qua stats niet het beste wellicht. :)
Ik deed eerst een sniper kill op die guard en daarna de rest binnen killen.
In die Camp Caravan die vrouw snipen. Quest complete.
Je moet in dat kamp nog opletten dat je niet te veel killed, slecht voor NCR rep heb ik gemerkt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_88314436
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Probeer de antimaterial rifle eens.

Die is echt baas, ik heb hem gekocht :P Zal die ook ergens zo "op te rapen" zijn? Vault 11 was ook ff peentjes zweten trouwens :D
pi_88314477
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef MaxC het volgende:

[..]

Niemand?
Mss een stomme ingeving, maareh als je een granaat onder je poten laat ontploffen? :D Mss kom je dan los hehehe.
pi_88317270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 06:51 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Mss een stomme ingeving, maareh als je een granaat onder je poten laat ontploffen? :D Mss kom je dan los hehehe.
Werkt niet, ik heb hetzelfde als ik gomorra in loop. Je kunt alleen rondkijken. Je kunt niet in je pipboy dus een granaat equippen werkt niet. Je kunt niet eens een wapen trekken o.i.d.

Bug nummer zoveel, ik word er echt moe van.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:29:34 #163
69994 seto
-|||--------|||-
pi_88317964
PC-vraagje hier.

Ik moet binnenkort de schijf formatten waar New Vegas op staat, wil nog wel mijn char redden. Hoef ik dan alleen de save te backuppen of staat ergens ook mijn character als apart bestand opgeslagen?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 4 november 2010 @ 11:21:41 #164
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88319501
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef seto het volgende:
PC-vraagje hier.

Ik moet binnenkort de schijf formatten waar New Vegas op staat, wil nog wel mijn char redden. Hoef ik dan alleen de save te backuppen of staat ergens ook mijn character als apart bestand opgeslagen?
Je savegame kopiëren zou genoeg moeten zijn.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:27:50 #165
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88319709
Even een vraagje, heb afgelopen week Fallout 3 uitgespeeld, hierna kan je dus niet meer verder spelen (?) Is het met New Vegas ook zo dat als je de laatste missie heb gespeeld, je daarna niet meer verder kan spelen?
pi_88319750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Japandroids het volgende:
Even een vraagje, heb afgelopen week Fallout 3 uitgespeeld, hierna kan je dus niet meer verder spelen (?) Is het met New Vegas ook zo dat als je de laatste missie heb gespeeld, je daarna niet meer verder kan spelen?
Ook in New Vegas kun je, in eerste instantie, niet verder spelen. Zal vast nog wel een DLC komen waarin dat wel mogelijk is.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:29:54 #167
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88319776
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Japandroids het volgende:
Bij Fallout 3, als je de uitbreiding Broken Steel hebt geinstalleerd, kun je wel verder spelen. Bij F:NV is het afhankelijk wat voor dlc er gaan komen, maar voorlopig kun je niet verder spelen na de main quest.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:30:47 #168
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88319802
edit: nieuwe layout! |:(
  donderdag 4 november 2010 @ 11:32:06 #169
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88319838
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Bij Fallout 3, als je de uitbreiding Broken Steel hebt geinstalleerd, kun je wel verder spelen. Bij F:NV is het afhankelijk wat voor dlc er gaan komen, maar voorlopig kun je niet verder spelen na de main quest.
Geldt dit ook voor PS3 versie?
  donderdag 4 november 2010 @ 11:33:24 #170
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88319881
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:32 schreef Japandroids het volgende:

[..]

Geldt dit ook voor PS3 versie?
Lijkt me wel...de verhaallijn gaat dan door, BoS vs Enclave.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:36:32 #171
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88319983
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Lijkt me wel...de verhaallijn gaat dan door, BoS vs Enclave.
Dus als ik FA3 broken steeel koop, kan ik daarop verder spelen met mijn oude save game?
  donderdag 4 november 2010 @ 11:40:16 #172
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_88320118
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:36 schreef Japandroids het volgende:

[..]

Dus als ik FA3 broken steeel koop, kan ik daarop verder spelen met mijn oude save game?
Dat is de enige manier waarop je Broken steel kunt spelen. Met de uitbreidingen Operation Anchorage/The Pitt/Point Lookout kun je beginnen wanneer je wilt. Broken Steel gaat specifiek verder na de main quest, dus daarvoor moet je hem eerst uitgespeeld hebben.

Dus, ja! :)
  donderdag 4 november 2010 @ 13:36:48 #173
28033 Pek
je moet wat
pi_88324376
Broken Steel voegt wel meer dingen toe, zoals Albino Radscorpions, Feral Ghoul Reavers, Super Mutant Overlords en Enclave Hellfire Troopers. Die kun je al wel voor het einde tegenkomen, dus pas op! :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 4 november 2010 @ 18:45:07 #174
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88335632
quote:
12s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef Pek het volgende:
Broken Steel voegt wel meer dingen toe, zoals Albino Radscorpions, Feral Ghoul Reavers, Super Mutant Overlords en Enclave Hellfire Troopers. Die kun je al wel voor het einde tegenkomen, dus pas op! :P
Vooral die Overlords.. Als je rond de lvl 20 bent komen die ineens OVERAL waar je Super Mutants vind voor, en ze zijn bijna net zo taai als Behemoths..

Vandaag trouwens in NV voor het eerst de console gebruikt :@
Ik kon ED-E echt NERGENS meer vinden, dus heb de 'moveto player' command gebruikt.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:01:15 #175
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_88336208
BAGGER VETTE GAME _O_

kan me meer boeien dan fallout 3 ,

lvl 6 hardcore hier *)
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 4 november 2010 @ 19:04:41 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88336341
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:45 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Vooral die Overlords.. Als je rond de lvl 20 bent komen die ineens OVERAL waar je Super Mutants vind voor, en ze zijn bijna net zo taai als Behemoths..

Vandaag trouwens in NV voor het eerst de console gebruikt :@
Ik kon ED-E echt NERGENS meer vinden, dus heb de 'moveto player' command gebruikt.
Ik heb bij die optional quest dat ik naar de scrapyard moet gaan :')
Maar daar zit niemand in het huisje (ik was daar in den beginne wel heen gegaan, toen zat er nog een oude vrouw)
  donderdag 4 november 2010 @ 19:06:41 #177
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_88336414
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar daar zit niemand in het huisje (ik was daar in den beginne wel heen gegaan, toen zat er nog een oude vrouw)
Tot nu toe zat ze er bij nooit in maar ervoor :)
  donderdag 4 november 2010 @ 19:12:23 #178
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88336613
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Die vrouw heeft er een handje van om schreeuwend en buggend weg te rennen :') Waarschijnlijk is ze in vlucht-modus op haar scrapyard tussen de autowrakken heen en weer aan het rennen, gevolgd door d'r honden..
  donderdag 4 november 2010 @ 19:21:08 #179
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88336993
Je kan trouwens elke character met de console 'terughalen' dus ook old lady Gibson. Open de console (~) en typ in "prid 00084207" en druk op enter (de game 'selecteert' nu de NPC, old lady G in dit geval) typ nu in "moveto player" en de character word naast je neergezet..

Het is echter bekend dat het gebruik van de console bugs en glitches kan veroorzaken (ja, nog meer als normaal ja :'))
pi_88338725
zo. uitgespeeld

SPOILER
het was een ontzettend lang en vet spel, minstens zo goed als fallout 3. ben wel de nodige bugs tegengekomen.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  donderdag 4 november 2010 @ 20:13:48 #181
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88339189
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Die vrouw heeft er een handje van om schreeuwend en buggend weg te rennen :') Waarschijnlijk is ze in vlucht-modus op haar scrapyard tussen de autowrakken heen en weer aan het rennen, gevolgd door d'r honden..
Mijn quest marker wijst Helios One aan terwijl er duidelijk staat dat ik naar scrapyard moet :D :')
  donderdag 4 november 2010 @ 20:19:43 #182
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88339405
Mogelijk is ze daar heen gerend.. :') Je hebt volgens mij trouwens dat vrouwtje niet per se nodig.
SPOILER
Ik las trouwens elders op internet dat ED-E een vrouwtjes-bot is? :o
pi_88339543
Geweldig spel *O*

Ik ben een beetje voor een sniper build gegaan, werkt goed :9 Voor de ondergrondse smalle gangetjes heb ik Veronica die de rommel opruimt :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_88344419
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef Jeff89 het volgende:
Mogelijk is ze daar heen gerend.. :') Je hebt volgens mij trouwens dat vrouwtje niet per se nodig.
SPOILER
Ik las trouwens elders op internet dat ED-E een vrouwtjes-bot is? :o
Hebben robots een geslacht dan? :P
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:50:02 #185
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88351335
Deze blijkbaar wel :P
pi_88352430
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Avey het volgende:
Geweldig spel *O*

Ik ben een beetje voor een sniper build gegaan, werkt goed :9 Voor de ondergrondse smalle gangetjes heb ik Veronica die de rommel opruimt :Y
Ik ga de volgende run met een Melee Char met ook hoge explosives skill :P Granaten gooien en beuken... ipv sneaken en snipen :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:01:19 #187
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_88352470
Ik heb ook voor een sniper gekozen. Close Combat is voor mietjes :+
Alles op Sneak, Guns, Speech en Repair gegooid.
Ben nu bijna aan het einde en ik denk dat ik voor YES-Man of de NCR kies. Karma is very good, maar dat gaat wel veranderen als ik op hardcore ga spelen. Dan knal ik gewoon elke merchant af die ik tegenkom en jat ik alles van m >:)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_88353621
BTW iedereen die moeite heeft met cazadores en deathclaws.
Voor de cazadores is melee heel erg effectief, ik heb de Punchy gevonden en die heeft ze in 1 keer dood. Voor de deathclaws is de sniper uit de snipers post (zuid-oost) heel erg effectief, vooral omdat je ze van een afstand kunt beschieten zonder dat ze direct op je af komen lopen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:15:30 #189
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_88353792
Ik heb nu een melee en unarmed character. Dat is pas vet :D Super Mutants in 2x slaan dood! Maar moet nog even levelen en verder omhoog gooien, want bij deathclaws faal ik nog een beetje... -O-
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:28:23 #190
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_88354079
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 07:01 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb ook voor een sniper gekozen. Close Combat is voor mietjes :+
Alles op Sneak, Guns, Speech en Repair gegooid.
Ben nu bijna aan het einde en ik denk dat ik voor YES-Man of de NCR kies. Karma is very good, maar dat gaat wel veranderen als ik op hardcore ga spelen. Dan knal ik gewoon elke merchant af die ik tegenkom en jat ik alles van m >:)
Yes-Man :r
Ik ga opnieuw beginnen en Mr. House in het zadel houden :Y
pi_88354454
Ik snap iets niet van de NCR..
SPOILER
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_88354778
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap iets niet van de NCR..
SPOILER
SPOILER
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_88354843
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:58 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

SPOILER
Euw zo :P
pi_88355933
Haha hoe vet, goodsprings bestaat in het echt ook:
Google maps

[ Bericht 55% gewijzigd door DX11 op 05-11-2010 10:50:26 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:46:02 #195
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_88356180
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:37 schreef delano.888 het volgende:
Haha hoe vet, goodsprings bestaat in het echt ook:
Google maps
veel locaties die voorkomen in vegas bestaan in het echt ook :D met zoals in fallout 3 :)
pi_88356268
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

veel locaties die voorkomen in vegas bestaan in het echt ook :D met zoals in fallout 3 :)
Tof! Wat nog meer dan?
pi_88356322
Haha grappig, ook echt die salloon en general store
pi_88356526
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef sk888er het volgende:
Haha grappig, ook echt die salloon en general store
Moet je eens uitzoomen, je zal er wonen zeg, best wel afgelegen..

Edit: valt eigenlijk wel mee, maar 38 minuten rijden naar Las Vegas :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:01:49 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_88356779
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tof! Wat nog meer dan?
Hoover dam :')
Dat Helios ding, meen ik :')
pi_88356995
Die mijnen en grotten bestaan ook allemaal in het echt.
Zoek maar is op Coyote mine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')