quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt 1 menselijke en 1 niet-menselijke companion hebben. Geen bug dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik ben nu lvl 22 en zit in hardcore mode, ik gebruik nóóit die recepten voor een campvuur. D'r valt genoeg vreten te vinden vind ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In F:NV vind ik barter inderdaad wat minder boeiend, want je krijgt zoveel caps voor die guns in goede conditie. Daar waar je in FO3 er wel veel aan had, om zo meer caps te krijgen. Het enige waardevolle aan de brtr-skll is dat het in bepaalde situaties werkt als speech. Om iemand van iets te overtuigen. Maar dat geld voor meerdere vaardigheden, dus dan maakt 't nog weinig uit.
Survival is wat handiger, zorgt voor meer voedselrecepten bij de kampvuren en meer HP. Meer bedoeld voor de Hardcore mode, denk ik, omdat je daar zult moeten eten.
Persoonlijk vind ik repair erg handig. Dat i.c.m. science en/of lockpick. Met daarbij speech, guns/melee/unarmed of sneak erbij. Ongeveer mijn stijl.
En ik begon mezelf net een uniek en bijzonder sneeuwvlokje in de mojave te voelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef Pek het volgende:
Je kunt 1 menselijke en 1 niet-menselijke companion hebben. Geen bug dus
Het zijn natuurlijk niet alleen voedselrecepten. Ook gif en stims/chems!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nu lvl 22 en zit in hardcore mode, ik gebruik nóóit die recepten voor een campvuur. D'r valt genoeg vreten te vinden vind ik(misschien niet in het begin)
Op pc hierzo, 5 sec... max!quote:Mijn moeke zat net even mee te kijken en ze zei: "Hoe houd je het in godsnaam vol om dit spel te spelen?"
Ik zoevanneuh: "Hoezo?"
"Je bent 90% van het spel in laadschermen, voor de rest loop je een beetje rond"
Daar heeft ze wel een punt (xbox360 hier), die laadtijden zijn ECHT OM TE JANKEN.
Inderdaad, voor 500 euro bouw je een prima PC die NV op ultra high kan draaien. Okee, daar heb je 2 Xboxen voor, maar je hebt wel de broodnodige console, om al die bugs te omzeilen en....mods!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef The_Substitute het volgende:
Op pc hierzo, 5 sec... max!![]()
Dus ik zou zeggen, kijk je moeder even heelaan, en vraag om een Personal Com...Coach! (van alternate)
Ik heb al een PC ( die kan F: NV wel aan)! Ik heb new vegas tevens geïnstalleerd op de harde schijf maar toch...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En ik begon mezelf net een uniek en bijzonder sneeuwvlokje in de mojave te voelen.![]()
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen voedselrecepten. Ook gif en stims/chems!![]()
[..]
Op pc hierzo, 5 sec... max!![]()
Dus ik zou zeggen, kijk je moeder even heelaan, en vraag om een Personal Com...Coach! (van alternate)
Waarom speel je 'm dan toch op de 360? De enige reden die ik kan bedenken is omdat alle dlc (quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb al een PC ( die kan F: NV wel aan)! Ik heb new vegas tevens geïnstalleerd op de harde schijf maar toch...
Neem dan de motelkamer in Novac. Veel opbergmogelijkheden, een keer fasttravel en 1 motelkamer, die voor mij niet eens een laadscherm heeft, dus die zal voor jou ook niet lang duren lijkt me.quote:Ik heb namelijk hardcore mode aan en hou erg van hamsteren (na een poosje ga ik alle meuk repairen en verkopen). Maar je kan maar zoveel dragen (en al helemaal met hardcore mode) dus ik mag geregeld terug naar mijn huis in new vegas lopen.
Dan moet ik dus eerst fast travelen naar: Strip north gate -> the strip -> Lucky 38 -> presidential suite -> lucky 38 -> the strip -> fasttravel naar random locatie
Dan zit je dus door flink wat laadschermen te jassen, en dat is alleen maar als ik even terug naar mijn basis wil
Novac is idd een goede optie... gebruik ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom speel je 'm dan toch op de 360? De enige reden die ik kan bedenken is omdat alle dlc () daar eerst op uit komen.
[..]
Neem dan de motelkamer in Novac. Veel opbergmogelijkheden, een keer fasttravel en 1 motelkamer, die voor mij niet eens een laadscherm heeft, dus die zal voor jou ook niet lang duren lijkt me.
Ik dacht gewoon, ik pik ze één voor één af. Maar dat schiet niet op als er nog 5 om het hoekje staan te wachtenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelukkig werd je ook niet gewaarschuwd voor die Deathclaws
Niemand?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:47 schreef MaxC het volgende:
Ik heb de game gister geïnstalleerd, een paar uur gespeeld. Zag er allemaal top uit alleen als ik de game nu opstart kan ik niet meer bewegenKan nog wel rondkijken, schieten, V.A.T.S. etc. maar ik kan gewoon niet meer bewegen. Ook als ik fast travel kan ik niet lopen.
Iemand enig idee? Dat was ook mijn enigste savegame
Geen idee, alleen de opmerking dat je een shitload aan saves moet hebben, bugs enzoquote:
Oh ja idd , nou dat is dus dat wennen wat ik nog een beetje moet in New Vegasquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Drie woorden: weapon repair kits
Verzamel duct tape, scrap electronics, scrap metal, wonderglue en wrenches, en dan (denk ik afhangend van je repair-skill) kan je bij de workbench wrk maken.
[..]
Ik kan je een ding zeggen; de Gauss Rifle werkt fantastisch tegen de cazadors!
Van Graffs vallen mij ook om een één of andere reden aan, dan maar die hele winkel leeghalen (a)quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Tof shirt, maar nee bedanks
Ik heb een beetje ruzie met de Van Graff's
Ze wouden Cass vermoordenen dat lekkertje is toch echt van mij dus ik zeg zo, afblijven! Beginnen ze te schieten
. Ik snel weg rennen en nu ben ik veilig bij de NCR ondergedoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Tof shirt, maar nee bedanks
Ik heb een beetje ruzie met de Van Graff's
Ze wouden Cass vermoordenen dat lekkertje is toch echt van mij dus ik zeg zo, afblijven! Beginnen ze te schieten
. Ik snel weg rennen en nu ben ik veilig bij de NCR ondergedoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met 2 a 3 schoten zijn ze dood.
Ook tegen die Deathclaw rush is iets te doen...
Leg een rijtje met mijnen op je terugtrekroute. Probeer met het gespoilerde wapen een been te crippelen met VATS en trek je dan terug over de mijnenroute.
De 'snelle' Deathclaws crippelen hun benen op de mijnen. Uiteindelijk heb je 6 cripple Deathclaws die je rustig 1 voor 1 kan afschieten.
Dan nog een vraagje... kan je power armor training krijgen zo ja waar? Heb volgens mij alle BoS NPC's gesproken en al hun quests gedaan maar ik kan nog steeds geen power armor getraind krijgen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |