quote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef numero_uno het volgende:
Eindelijk nu de Quarry van alle Deathclaws ontdaan en ik heb echt een goed wapen tegen Deathclaws gevonden.... deProbeer de antimaterial rifle eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met 2 a 3 schoten zijn ze dood.Dat werkte in FO3 ook goed met bottlecap mines tegen supermutant overlords en deathclaws.quote:Ook tegen die Deathclaw rush is iets te doen...
Leg een rijtje met mijnen op je terugtrekroute. Probeer met het gespoilerde wapen een been te crippelen met VATS en trek je dan terug over de mijnenroute.
De 'snelle' Deathclaws crippelen hun benen op de mijnen. Uiteindelijk heb je 6 cripple Deathclaws die je rustig 1 voor 1 kan afschieten.
Volgens mij gewoon bij mcnamara of hardin, hoe je 't ook gespeeld hebt. Maar volgens mij moest je even wachten tot de lockdown gestopt was.quote:Dan nog een vraagje... kan je power armor training krijgen zo ja waar? Heb volgens mij alle BoS NPC's gesproken en al hun quests gedaan maar ik kan nog steeds geen power armor getraind krijgen'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik liet het Boone dragen en hij had geen last van NCR mannetjes die hem neer wouden schieten. Ik heb geen idee of ik neergeschoten word als ik het draag.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja je moet ff een paar daagjes wachten tot je weer met McNamara kan praten. Daarna kan je vragen of je bij de Brotherhood mag komen, en daarbij krijg je ook Power Armor training.
Wordt power armor trouwens beschouwd als faction kleding? Geen zin dat de NCR me voor me flikker schiet als ik het draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Welcome to the club!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Weekje terug Fallout 3: Game of the Year Edition aangeschaft. Wat een geweldig spel, wat een vrijheid! Ik snapte eerst niet wat mensen zo geweldig aan dit spel vonden, mede door de wat achterhaalde graphics. Nu boeit dat me helemaal niets meer, plus ik vind het er niet eens zo slecht uitzien. De gameplay compenseert dat ruimschoots. Hierna ga ik zeer zeker ook aan Fallout: New Vegas beginnen, maar dat duurt nog wel even: ben namelijk nog bij level 8. Ik hou ervan om op m'n dooie gemak alles te verkennen en te verzamelen.![]()
Moet je even kijken wanneer je het aandoet. Staat dan wel zo'n melding van.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja je moet ff een paar daagjes wachten tot je weer met McNamara kan praten. Daarna kan je vragen of je bij de Brotherhood mag komen, en daarbij krijg je ook Power Armor training.
Wordt power armor trouwens beschouwd als faction kleding? Geen zin dat de NCR me voor me flikker schiet als ik het draag
Ik win de laatste tijd wel redelijk wat potjes... Let op dat er 3 stappen zijn voor een potje Caravan:quote:
Cass is leuk, favoriete companion al is ze qua stats niet het beste wellicht.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Tof shirt, maar nee bedanks
Ik heb een beetje ruzie met de Van Graff's
Ze wouden Cass vermoordenen dat lekkertje is toch echt van mij dus ik zeg zo, afblijven! Beginnen ze te schieten
. Ik snel weg rennen en nu ben ik veilig bij de NCR ondergedoken
Die is echt baas, ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 3 november 2010 13:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Probeer de antimaterial rifle eens.
Mss een stomme ingeving, maareh als je een granaat onder je poten laat ontploffen?quote:
Werkt niet, ik heb hetzelfde als ik gomorra in loop. Je kunt alleen rondkijken. Je kunt niet in je pipboy dus een granaat equippen werkt niet. Je kunt niet eens een wapen trekken o.i.d.quote:Op donderdag 4 november 2010 06:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Mss een stomme ingeving, maareh als je een granaat onder je poten laat ontploffen?Mss kom je dan los hehehe.
Je savegame kopiëren zou genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef seto het volgende:
PC-vraagje hier.
Ik moet binnenkort de schijf formatten waar New Vegas op staat, wil nog wel mijn char redden. Hoef ik dan alleen de save te backuppen of staat ergens ook mijn character als apart bestand opgeslagen?
Ook in New Vegas kun je, in eerste instantie, niet verder spelen. Zal vast nog wel een DLC komen waarin dat wel mogelijk is.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Japandroids het volgende:
Even een vraagje, heb afgelopen week Fallout 3 uitgespeeld, hierna kan je dus niet meer verder spelen (?) Is het met New Vegas ook zo dat als je de laatste missie heb gespeeld, je daarna niet meer verder kan spelen?
Bij Fallout 3, als je de uitbreiding Broken Steel hebt geinstalleerd, kun je wel verder spelen. Bij F:NV is het afhankelijk wat voor dlc er gaan komen, maar voorlopig kun je niet verder spelen na de main quest.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Japandroids het volgende:
Even een vraagje, heb afgelopen week Fallout 3 uitgespeeld, hierna kan je dus niet meer verder spelen (?) Is het met New Vegas ook zo dat als je de laatste missie heb gespeeld, je daarna niet meer verder kan spelen?
Geldt dit ook voor PS3 versie?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Fallout 3, als je de uitbreiding Broken Steel hebt geinstalleerd, kun je wel verder spelen. Bij F:NV is het afhankelijk wat voor dlc er gaan komen, maar voorlopig kun je niet verder spelen na de main quest.
Lijkt me wel...de verhaallijn gaat dan door, BoS vs Enclave.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:32 schreef Japandroids het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor PS3 versie?
Dus als ik FA3 broken steeel koop, kan ik daarop verder spelen met mijn oude save game?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Lijkt me wel...de verhaallijn gaat dan door, BoS vs Enclave.
Dat is de enige manier waarop je Broken steel kunt spelen. Met de uitbreidingen Operation Anchorage/The Pitt/Point Lookout kun je beginnen wanneer je wilt. Broken Steel gaat specifiek verder na de main quest, dus daarvoor moet je hem eerst uitgespeeld hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:36 schreef Japandroids het volgende:
[..]
Dus als ik FA3 broken steeel koop, kan ik daarop verder spelen met mijn oude save game?
Vooral die Overlords.. Als je rond de lvl 20 bent komen die ineens OVERAL waar je Super Mutants vind voor, en ze zijn bijna net zo taai als Behemoths..quote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef Pek het volgende:
Broken Steel voegt wel meer dingen toe, zoals Albino Radscorpions, Feral Ghoul Reavers, Super Mutant Overlords en Enclave Hellfire Troopers. Die kun je al wel voor het einde tegenkomen, dus pas op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |