Ik heb bij die optional quest dat ik naar de scrapyard moet gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 18:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vooral die Overlords.. Als je rond de lvl 20 bent komen die ineens OVERAL waar je Super Mutants vind voor, en ze zijn bijna net zo taai als Behemoths..
Vandaag trouwens in NV voor het eerst de console gebruikt
Ik kon ED-E echt NERGENS meer vinden, dus heb de 'moveto player' command gebruikt.
Tot nu toe zat ze er bij nooit in maar ervoorquote:Op donderdag 4 november 2010 19:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb bij die optional quest dat ik naar de scrapyard moet gaan
Maar daar zit niemand in het huisje (ik was daar in den beginne wel heen gegaan, toen zat er nog een oude vrouw)
Die vrouw heeft er een handje van om schreeuwend en buggend weg te rennenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb bij die optional quest dat ik naar de scrapyard moet gaan
Maar daar zit niemand in het huisje (ik was daar in den beginne wel heen gegaan, toen zat er nog een oude vrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was een ontzettend lang en vet spel, minstens zo goed als fallout 3. ben wel de nodige bugs tegengekomen.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Mijn quest marker wijst Helios One aan terwijl er duidelijk staat dat ik naar scrapyard moetquote:Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die vrouw heeft er een handje van om schreeuwend en buggend weg te rennenWaarschijnlijk is ze in vlucht-modus op haar scrapyard tussen de autowrakken heen en weer aan het rennen, gevolgd door d'r honden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las trouwens elders op internet dat ED-E een vrouwtjes-bot is?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef Jeff89 het volgende:
Mogelijk is ze daar heen gerend..Je hebt volgens mij trouwens dat vrouwtje niet per se nodig.
Hebben robots een geslacht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las trouwens elders op internet dat ED-E een vrouwtjes-bot is?
No amount of money ever bought a second of time.
Ik ga de volgende run met een Melee Char met ook hoge explosives skillquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Avey het volgende:
Geweldig spel
Ik ben een beetje voor een sniper build gegaan, werkt goedVoor de ondergrondse smalle gangetjes heb ik Veronica die de rommel opruimt
Yes-Manquote:Op vrijdag 5 november 2010 07:01 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb ook voor een sniper gekozen. Close Combat is voor mietjes![]()
Alles op Sneak, Guns, Speech en Repair gegooid.
Ben nu bijna aan het einde en ik denk dat ik voor YES-Man of de NCR kies. Karma is very good, maar dat gaat wel veranderen als ik op hardcore ga spelen. Dan knal ik gewoon elke merchant af die ik tegenkom en jat ik alles van m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap iets niet van de NCR..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Euw zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
veel locaties die voorkomen in vegas bestaan in het echt ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:37 schreef delano.888 het volgende:
Haha hoe vet, goodsprings bestaat in het echt ook:
Google maps
Tof! Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
veel locaties die voorkomen in vegas bestaan in het echt ookmet zoals in fallout 3
Moet je eens uitzoomen, je zal er wonen zeg, best wel afgelegen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef sk888er het volgende:
Haha grappig, ook echt die salloon en general store
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |