Abonnementen - notes opvragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[..]
bekijk de mijne even, waar kan ik dat terug vinden ?
Je hebt tot 0.00quote:
IJsmeis.rar. Hoax, of bestaat die echt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is dat niet die user die geband is, vorig jaar of zoiets? Ik herinner me nog iets vaags erover
En dat weet je omdat..?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Boeit niet, Minder dan een jaar..
Mooi is dat, Daniel zit op R&P ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer is het inderdaad, als het me niks kon schelen wilde ik het niet echt, maar ik weet zeker dat Daniel1976 beter is voor R&P, hij is langer user en heeft gewoon meer levenservaring voor zo'n zwaar subforum.
Mijn tijd komt nog wel.
M'am yes m'am!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Abonnementen - notes opvragen
[..]
Je hebt tot 0.00
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik wil ook een Sinterklaar UI, iemand goed met bewerken?
Justin Bieber met een meiter op.
Ik weet het, alleen als iemand in dit topic zich aanbood zou het mooier zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79
Ik heb er denk ik eentje van LudoSanders en de andere weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:09 schreef maickeltje het volgende:
ik heb denk ik wel 10 notes van swj, hij is echt een held!![]()
ik heb er 17..swj weet me goed te vindenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik eentje van LudoSanders en de andere weet ik niet.
zeezicht, je zicht is erg troebel. . . .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toe
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)quote:
Ja, daarom ben ik ook mod geworden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)
En hoe kan het dat een ander die wel of zelfs uberhaupt kan zien![]()
Is dat geen inbreuk in iemands privacy ?
Daarom moet je ook eerst kijken of je ze hébt, en ze daarna opvragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)
En hoe kan het dat een ander die wel of zelfs uberhaupt kan zien![]()
Is dat geen inbreuk in iemands privacy ?
waarom niet, het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen toch ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:13 schreef MYV het volgende:
Maar om nou te betalen voor de foks. neen.
Betalen voor de foksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom niet, het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen toch ?
(hoewel ik wel blij ben dat het vrijwillig blijft)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook mod geworden.
Als het mij ook maar ene bal zou verschelen dan had ik dat kunnen doen ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:15 schreef Poemgirl het volgende:
Daarom moet je ook eerst kijken of je ze hébt, en ze daarna opvragen
tja, ik heb 1 balkje zoals je ziet.quote:
Wil jij ook komen dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Koop een fruitella en ga het vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef Poemgirl het volgende:
Als ik gekozen word, beloof ik plechtig de bagger en kutusers tegen te houden op een manier zoals die nog nooit gezien is. Ik zal het tegen houden nog zelfs voordat het geopend is! Ik zal topics afsluiten met iets aardigs, zodat de zielige TS toch nog iets heeft om te vieren![]()
Dus stem Poemgirl, stem voor een mooie ONZ!
[ afbeelding ]En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef Poemgirl het volgende:
Als ik gekozen word, beloof ik plechtig de bagger en kutusers tegen te houden op een manier zoals die nog nooit gezien is. Ik zal het tegen houden nog zelfs voordat het geopend is! Ik zal topics afsluiten met iets aardigs, zodat de zielige TS toch nog iets heeft om te vieren![]()
Dus stem Poemgirl, stem voor een mooie ONZ!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?
Hey, verpest mijn campagne niet jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?
Sorry! Als mijn stem niet naar iemand anders ging had je mijn stem gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:35 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hey, verpest mijn campagne niet ja!?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ik heb er 17..swj weet me goed te vinden
is goed mattie houdoe ik ping ju eroferquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry! Als mijn stem niet naar iemand anders ging had je mijn stem gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij geef jij heel weinig notes, of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit een note gegeven.
Maar goed dat je het even onder m'n aandacht brengt. Ik zal eens wat meer op je postgedrag gaan letten.
Alsof jij geen mod zou willen zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk best grappig om te zien hoe een heleboel usertjes stiekem op die blauwe kleur zitten te hopen
Nee, je kan mij ook nog kiezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
Wat een lijst aids users. Moeten we daaruit kiezen?
Nee hoor. IK vermaak me prima zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Alsof jij geen mod zou willen zijn
JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
bunny, ik maak wel even een UI voor je
de vraag is waarom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk best grappig om te zien hoe een heleboel usertjes stiekem op die blauwe kleur zitten te hopen
Wtf doen jij en ElmoFan sowieso in die lijst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:40 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nee, je kan mij ook nog kiezen![]()
Ik heb een campagne.
doe wat met je leven, wordt cop !quote:
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.
Ik voel me ook niet aangesproken, ik zeg alleen dat ik het best triest vind als mensen alleen mod willen zijn voor de kleurquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.
En stiekem zit je zelf wel te soppen op het idee dat je blauw kan worden?quote:
Dankuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
bunny, ik maak wel even een UI voor je
shit , nou ben ik weer geil.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef BunnyCookii het volgende:
En stiekem zit je zelf wel te soppen op het idee dat je blauw kan worden?
Één ding...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
hoi ik been toekomstige mod
en ik hou van asperges (uitsrapak = aspekers xdDxd)
ik heb een hond en die heet tijmen en zijn liefelingseten is chilli con carne (ook wel ccc ipv kkk xD, hahaahxd noem ik dat)
en owja ik laad dit topics open staan omdat ik een toekomstige mod ben sluid ik hem niet dat secht wel wat over mijn gulligheid! stem dus allenmaal op mei
Ik geef mijn positie over aan Nectar... want deze post is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
ik heb een hond en die heet tijmen en zijn liefelingseten is chilli con carne (ook wel ccc ipv kkk xD, hahaahxd noem ik dat)
en owja ik laad dit topics open staan omdat ik een toekomstige mod ben sluid ik hem niet dat secht wel wat over mijn gulligheid! stem dus allenmaal op mei
Wat een postquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
Ik houd ook van aspekers, daten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
hiermee val jij dus ook meteen af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef BunnyCookii het volgende:
Één ding...
Laat dit geval NOOIT mod worden..
Ik wil ook geen mod in ONZ worden, te veel moeitequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
hiermee val jij dus ook meteen af.
een beetje mijn maatje Nectar beschimpen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof mijn beloftes waar te maken als jullie op mij stemmen
Ik heb zelfs al een sinterklaas-UI
Ik heb nu ook een sinterklaas UI.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Twas wel lastig om compleet hoofd + helmet hair + hoge mijter in 60x60 te passen
Wow, die Emma Watson op je deviant art is echt vet..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Twas wel lastig om compleet hoofd + helmet hair + hoge mijter in 60x60 te passen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Wow, die Emma Watson op je deviant art is echt vet..
oh, maar wie wil jij dan wel ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik wil ook geen mod in ONZ worden, te veel moeite.
welke beloftes ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof mijn beloftes waar te maken als jullie op mij stemmen
Ik heb zelfs al een sinterklaas-UI
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja maisnon zou ik ook als onz mod willen want zij is tofheid!
ik sluit aan als jij dat wilt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja maisnon zou ik ook als onz mod willen want zij is tofheid!
aah ja kleinigheidje houd je tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keer
Jawel, als ik ja zeg zijn ze zo om.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keer
Nee, ik heb nog geen inspiratie ervoor gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja kleinigheidje houd je toch
Is modem al af?
ooh jammer en ook weer nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen inspiratie ervoor gehaden die moet wel echt goed worden
Maar over het modden verderik heb nu wel tijd, maar binnenkort werken en dan zit het er niet helemaal meer in.
Het klinkt altijd leuk maar de vorige keer vergiste ik me er ook in hoeveel toewijding het kostte
wat is er moeilijk aan dan ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jammer en ook weer niet
Ja ik zie ook.wel dat het meer moeite is dan users denken
Er is niet direct iets moeilijks aan, maar er gaat heel veel tijd in zittenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:19 schreef kitao het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan dan ?
schrijft iemand bijvoorbeeld : krijg de k*ker, val maar dood enzo dan grijp je in.
de rest gewoon laten gaan en niet met vage bans komen zoals 'sfeer verzieken" enzo.
dan ben je prima mod in mijjn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |