zeezicht, je zicht is erg troebel. . . .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toe
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)quote:
Ja, daarom ben ik ook mod geworden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)
En hoe kan het dat een ander die wel of zelfs uberhaupt kan zien![]()
Is dat geen inbreuk in iemands privacy ?
Daarom moet je ook eerst kijken of je ze hébt, en ze daarna opvragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Kost ¤ 4,50 om mijn notes op te vragen ?! (als ik die al heb)
En hoe kan het dat een ander die wel of zelfs uberhaupt kan zien![]()
Is dat geen inbreuk in iemands privacy ?
waarom niet, het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen toch ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:13 schreef MYV het volgende:
Maar om nou te betalen voor de foks. neen.
Betalen voor de foksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom niet, het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen toch ?
(hoewel ik wel blij ben dat het vrijwillig blijft)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook mod geworden.
Als het mij ook maar ene bal zou verschelen dan had ik dat kunnen doen ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:15 schreef Poemgirl het volgende:
Daarom moet je ook eerst kijken of je ze hébt, en ze daarna opvragen
tja, ik heb 1 balkje zoals je ziet.quote:
Wil jij ook komen dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Koop een fruitella en ga het vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef Poemgirl het volgende:
Als ik gekozen word, beloof ik plechtig de bagger en kutusers tegen te houden op een manier zoals die nog nooit gezien is. Ik zal het tegen houden nog zelfs voordat het geopend is! Ik zal topics afsluiten met iets aardigs, zodat de zielige TS toch nog iets heeft om te vieren![]()
Dus stem Poemgirl, stem voor een mooie ONZ!
[ afbeelding ]En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef Poemgirl het volgende:
Als ik gekozen word, beloof ik plechtig de bagger en kutusers tegen te houden op een manier zoals die nog nooit gezien is. Ik zal het tegen houden nog zelfs voordat het geopend is! Ik zal topics afsluiten met iets aardigs, zodat de zielige TS toch nog iets heeft om te vieren![]()
Dus stem Poemgirl, stem voor een mooie ONZ!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?
Hey, verpest mijn campagne niet jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En hoeveel invloed denk je dat dit topic gaat hebben?
Sorry! Als mijn stem niet naar iemand anders ging had je mijn stem gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:35 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hey, verpest mijn campagne niet ja!?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ik heb er 17..swj weet me goed te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |