Abonnementen - notes opvragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
[..]
bekijk de mijne even, waar kan ik dat terug vinden ?
Je hebt tot 0.00quote:
IJsmeis.rar. Hoax, of bestaat die echt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is dat niet die user die geband is, vorig jaar of zoiets? Ik herinner me nog iets vaags erover
En dat weet je omdat..?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Boeit niet, Minder dan een jaar..
Mooi is dat, Daniel zit op R&P ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer is het inderdaad, als het me niks kon schelen wilde ik het niet echt, maar ik weet zeker dat Daniel1976 beter is voor R&P, hij is langer user en heeft gewoon meer levenservaring voor zo'n zwaar subforum.
Mijn tijd komt nog wel.
M'am yes m'am!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Abonnementen - notes opvragen
[..]
Je hebt tot 0.00
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik wil ook een Sinterklaar UI, iemand goed met bewerken?
Justin Bieber met een meiter op.
Ik weet het, alleen als iemand in dit topic zich aanbood zou het mooier zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #79
Ik heb er denk ik eentje van LudoSanders en de andere weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:09 schreef maickeltje het volgende:
ik heb denk ik wel 10 notes van swj, hij is echt een held!![]()
ik heb er 17..swj weet me goed te vindenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik eentje van LudoSanders en de andere weet ik niet.
zeezicht, je zicht is erg troebel. . . .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |