quote:Goed zo!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Rivalo, weet je nog dat ene legendarische topics, dat jij een keer had geopend.
Raak vs Cevitam!
S
Sindsdien drink ik alleen raak.
quote:2 mooie maanden.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
Denken dat je mod kan worden na 2 maanden op dit forum
quote:Sowieso, denkenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
Denken dat je mod kan worden na 2 maanden op dit forum
quote:wordt je.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef -SG- het volgende:
Hoe meer notes je hebt. Des te eerder wordt je mod.
quote:huhOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Poemgirl het volgende:
Maar,
[ [url=
http://mastermaup.web-log(...)Kan_2.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Spelling nazi's worden geen mod. Dus je bent gezakt voor deze test .
quote:dit nog niet kunnen en dan mod worden?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Poemgirl het volgende:
Maar,
[ [url=
quote:Imagefail?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Poemgirl het volgende:
Maar,
[ [url=
quote:Dat dus. Ik heb 3 notes, waarvan 1 lieve. De andere 2 zijn voor (bijna) niets. En ruim 30k posts.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef Lutte het volgende:
Maar Poemgirl, notes is niet alles. En jij hebt twee notes op zeshonderd posts, als iemand tienduizend posts heeft neemt niemand hem/haar denk ik kwalijk dat die meer notes heeft. En het ligt ook aan de aard van de notes.
quote:Aan de slimmeren overlaten.
quote:Je zal het er wel naar gemaakt hebben in die gevallen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
Zijn zoveel mods eigenlijk wel nodig, het lijkt wel of ze iedere keer een nieuw blik open trekken.
Dat terwijl als je dan eens een keertje fout post, dat dan meteen de verraaiers PM's linea recta bij Admin om de oren vliegen.
![]()
quote:Ga ik even bekende proxy's na telkens melding er is al gestemd via deze proxy
quote:Sowieso alsof de fa's zich iets van de poll aantrekkenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ga ik even bekende proxy's na telkens melding er is al gestemd via deze proxy
quote:Dat zie je verkeerd, zodra jij iets post gaan gewoon alle alarmbellen af.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
Zijn zoveel mods eigenlijk wel nodig, het lijkt wel of ze iedere keer een nieuw blik open trekken.
Dat terwijl als je dan eens een keertje fout post, dat dan meteen de verraaiers PM's linea recta bij Admin om de oren vliegen.
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, zodra jij iets post gaan gewoon alle alarmbellen af.
quote:Zoiezo?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef MYV het volgende:
Wat de neuk ik word overgeslagen.
Zoiezo mod worden nehh.
quote:In combinatie met Paul.
quote:Ik moest glimlachenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In combinatie met Paul.
Dan kunnen murp en ik met gerust hart even vakantie nemen.
quote:Hebben Superwormen vakanties nodig?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In combinatie met Paul.
quote:Tuurlijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben Superwormen vakanties nodig?
quote:Opgelost lijkt me.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In combinatie met Paul.
quote:Ik heb nog een hoop vrije dagen die ik kan opnemen. En zodra de nieuwe mod bekend is, ga ik daar van genieten ook.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Ieder account wordt automatisch een pimp-account als ik 'm neem.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:50 schreef Snaavel het volgende:
Waarom heeft SWJ eigenlijk geen pimp acount?
quote:zo super zijn ze dan nietOp zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Dat zie ikOp zaterdag 30 oktober 2010 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ieder account wordt automatisch een pimp-account als ik 'm neem.
quote:Jij bent toch ook net uit blik ?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat zie je verkeerd, zodra jij iets post gaan gewoon alle alarmbellen af.
quote:Okay, veel plezier, we zullen je missen!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop vrije dagen die ik kan opnemen. En zodra de nieuwe mod bekend is, ga ik daar van genieten ook.
quote:Dan zou ik al lang mod moeten zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef -SG- het volgende:
Hoe meer notes je hebt. Des te eerder wordt je mod.
quote:Tering idd.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan zou ik al lang mod moeten zijn
quote:Dan zou ik met mijn 14 notes nog een lange weg te gaan hebbenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan zou ik al lang mod moeten zijn
quote:Beach als moderatorOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
gewoon ik; ik zit lang genoeg op fok om te weten wat wel en niet kan [ afbeelding ]
quote:ik dan 9Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zou ik met mijn 14 notes nog een lange weg te gaan hebben
quote:Van die proxy's toch?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Snaavel het volgende:
Kennen jullie die snaavel gast?
Die zou best wel eens een goede moderator kunnen zijn..
Je hebt het niet van mij hoor
quote:Ik denk wel dat je het kunt hoor. Volgende keer aanmelden!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Snaavel het volgende:
Kennen jullie die snaavel gast?
Die zou best wel eens een goede moderator kunnen zijn..
Je hebt het niet van mij hoor
quote:Ik wordt. Nieuw Nederlands man, leer het!
quote:Ik vind jou ook heel leuk PD en ik heb er alle vertrouwen in dat het ooit gebeuren gaat. Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |