quote:Okay, veel plezier, we zullen je missen!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop vrije dagen die ik kan opnemen. En zodra de nieuwe mod bekend is, ga ik daar van genieten ook.
quote:Dan zou ik al lang mod moeten zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef -SG- het volgende:
Hoe meer notes je hebt. Des te eerder wordt je mod.
quote:Tering idd.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan zou ik al lang mod moeten zijn
quote:Dan zou ik met mijn 14 notes nog een lange weg te gaan hebbenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan zou ik al lang mod moeten zijn
quote:Beach als moderatorOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
gewoon ik; ik zit lang genoeg op fok om te weten wat wel en niet kan [ afbeelding ]
quote:ik dan 9Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zou ik met mijn 14 notes nog een lange weg te gaan hebben
quote:Van die proxy's toch?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Snaavel het volgende:
Kennen jullie die snaavel gast?
Die zou best wel eens een goede moderator kunnen zijn..
Je hebt het niet van mij hoor
quote:Ik denk wel dat je het kunt hoor. Volgende keer aanmelden!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Snaavel het volgende:
Kennen jullie die snaavel gast?
Die zou best wel eens een goede moderator kunnen zijn..
Je hebt het niet van mij hoor
quote:Ik wordt. Nieuw Nederlands man, leer het!
quote:Ik vind jou ook heel leuk PD en ik heb er alle vertrouwen in dat het ooit gebeuren gaat. Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |